Waar erger je je aan? #20

De ‘regels’ zijn inmiddels ook dat steriliseren alleen voor het eerste gebruik hoeft bij een gezond à terme kind. Afwassen of in de vaatwasser is voldoende.

14 likes

Gelukkig maar want wat een gedoe anders steeds! Ik weet alleen hoe het ons jaren geleden werd verteld en daar was ik snel klaar mee

2 likes

Nou voor het eerste gebruik en toen dacht ik heb niet voor niets een vaatwasser joejoe

2 likes

ALLE MOEKES TERUG NAAR HUN SUBFORUM

54 likes

Wat?

6 likes

Kan jij geen mod worden

3 likes

Er is me heel vaak verteld dat dat een bijzonder slecht plan is en dat is het ook.

De helft van jullie zou een permaban hebben denk ik.

21 likes

Ik word hier heel recalcitrant van. Ik bepaal zelf wel of de smaak verbeterd is :angry:

15 likes

“Wij hebben het goedkoper gemaakt voor ons”

29 likes

Huh, maar is deze coeliac proof? Dan ben ik wel benieuwd!

4 likes

De uitdrukking “tip van flip”

33 likes

Fuck man, ik dacht eindelijk heb ik een bril nodig. Maar nee weer complimenten over mijn goede zicht :weary: en mag ook geen leesbril meer op zetten. Zo stom, heb echt een goed brillenhoofd.

2 likes

Koop gewoon een bril zonder sterkte of een blauwfilter ofzo. :v:

6 likes

Nou wat ik wilde zeggen is dat ik dus sinds kort wel een bril heb maar nu niet meer chill op de bank kan liggen want dan steekt die brillenpoot in mijn hoofd. Maar wil hem juist op met tv kijken :cry:

9 likes

Ik heb een oudere auto waar ik m’n mobiel niet op kan aansluiten, maar ik wil gewoon m’n eigen muziek via het systeem kunnen afspelen. Ik op aanrader van m’n broertje een Bluetooth-apparaatje met aux-uitgang gekocht zodat m’n mobiel daarmee kan verbinden, doet dat het verdorie niet. Nu maar een USB-c naar aux gekocht, hopelijk doet dit het. Wil gewoon m’n eigen muziek zonder reclames.

3 likes

Bekijk DirectGoods® FM Transmitter Bluetooth – Bluetooth Transmitter - USB-C Snellader - Carkit op: https://www.bol.com/nl/p/directgoods-fm-transmitter-bluetooth-bluetooth-transmitter-usb-c-snellader-carkit/9300000142955685?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Gewoon zo’n ding in je aansteker duwen, radio op de goede frequentie en gaan met die muziekkkkkk. Heb al jaren zo’n ding, werkt echt top.

10 likes

Ik ga het proberen, thanks voor de tip!

3 likes

Ik heb deze, in combinatie met zo’n ding wat een (dubbele) usb poort maakt van de sigarettenaansteker (zodat ik ook nog een usb poort heb om mijn telefoon op te laden). Heb hem al ruim 1,5 jaar en doet het nog top

https://www.bol.com/nl/nl/p/usb-2-0-naar-3-5mm-jack-bluetooth-adapter-bt-5-0-ingebouwde-microfoon/9300000040367685/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 likes

Ja, zo iets had ik besteld, maar dit deed helemaal niks in mijn auto.

Ja maar dat zie je aan het glas vind ik… en vraag me ook af of ze dat dan toch kunnen declareren. Heb best wel een hoge vergoeding in mijn aanvullende verzekering

1 like