Waar erger je je aan? #20

Weet ik ook niet zeker, maar voor een computerbril kun je wel vergoeding krijgen via je werkgever. :money_mouth_face: Je kan ook +0,25 ofzo doen, zei de opticien dat dat echt slecht was? Leest voor iedereen best comfortabel toch, beetje vergroting.

1 like

Ja hij zei dat je oogspier de enige spier is die zich niet meer kan herstellen en dat ik absoluut geen leesbril meer mocht gebruiken. Maar meeste leesbrillen zijn wel vanaf 1+ denk ik. Of 0,25 ook al slecht is weet ik niet. Het leest en scrolt wel veel lekkerder :japanese_ogre:

2 likes

Yes gisteravond nog gegeten! De normale eerst niet maar volgens mij die nu ook!

4 likes

Ooh wat slim! Mijn aansteker is ook kapot en sinds 1 jaar mijn radio (mijn auto is 15 jaar oud dus laat het niet meer maken). Ik zette maar altijd mijn telefoon gewoon aan maar hier heb ik nooit aan gedacht. En waarschijnlijk goedkoper dan mijn radio maken!

1 like

Ja dat is ook zo irritant, hij had eerst een glutenvrij logo en nu ‘kan sporen van bevatten’. Ik eet dat wel maar voor mensen die dat niet doen wel echt zuur ook

2 likes

Oh ja, dat is zo vervelend! Er zijn echt veel producten waarbij dat gebeurt omdat fabrikanten zich willen indekken.

Bij sterk bewerkte producten vind ik het risico op sporen dan te groot, so no falafel for me :pleading_face:

4 likes

Sorry beeld!

1 like

Ben mijn bril kwijt. Ligt ergens in huis mooi te wezen, kan hem toch niet meer vinden.
Gelukkig zie ik nog alles in grote lijnen

1 like

Dat iedere buur constant aan het klussen is, elke dag in de week. Ik zit al ruim 14 weken elke dag (ook in het weekend) in de herrie niet door 1 malloot maar door talloze, ik ben helemaal klaar ermee met hoeveel spanning en stress en meltdowns het me geeft.

2 likes

Oh joh, ik dacht dat je juist naar een rustigere plek was verhuisd!

Ja, tot iedereen dit jaar begon met klussen.
Het is hier wel veel rustiger dan waar ik woonde hoor, daar niet van.

Mijn ervaring is juist dat hoe rustiger de omgeving is, hoe harder die geluiden bij me binnenkomen. Echt rot. Hoop dat ze snel klaar zijn!

BN’ers en influencers die een dagje gezellig bij de viskraam/McDonalds/Lidl/winkel etc gaan werken.
“Dit was altijd al mijn droooom!”

Optyfen!

8 likes

Ik gebruik dan de camera van mijn telefoon om te zoeken, daar zie ik dan wel scherp op.

1 like

O ja is een optie.
Heb hem alleen voor de verte nodig zoals tv kijken, straat bordjes lezen.
Heb altijd nog een reserve liggen mocht ik hem echt niet kunnen vinden

Dat mijn smartphone een update heeft doorgeduwd en nu werkt het touchscherm niet meer zoals het moet. :rage:

2 likes

Omg bedankt voor deze tip! Dit werkt, ik ben zo blij!

5 likes

huh dit heb ik ook!? Kan soms het scherm niet meer unlocken daardoor, maar wel via vingerafdruk gelukkig. Wel super onhandig, kon laatst niet ineens opnemen toen ik werd gebeld??

3 likes

Als ik ongesteld ben kan ik gewoon niet echt goed relaxen ofzo. Voel me zo ongemakkelijk in mn eigen lijf.

14 likes

Van een aantal make-up producten gebruik ik een product van een goedkoper merk uit de drogisterij, denk aan Catrice. Helemaal prima want de kwaliteit daarvan is door de jaren echt verbeterd.

Maar waar ik me echt aan erger is dat de kwaliteit van de verpakking zo slecht is. Prima dat er geen spiegeltje oid in de verpakking zit, dat kan ook niet voor dat geld. Maar met name de scharnieren gaan altijd al kapot voordat ik het product uberhaupt op kunnen maken.

16 likes