Jaaaa hier net zo. Laatst wilde ik contactloos betalen, en lukte het gewoon niet om de code op mijn telefoon in te drukken.
![]()
Ja ik vind dit ook zo vervelend! Zeker met poeders wil je die ook af en toe mee kunnen nemen.
Ik heb dat vooral vaak gehad met het kleine zwarte doosje wenkbrauwpoeder. Heb er minstens 5, misschien wel meer. Poeder nooit op, scharniertjes kapot. Ik nam het ook bijna nooit mee in de tasā¦
Er zit wel bijna altijd een spiegeltje in toch, behalve in de bronzers.
Dat ik gisteren zo moest parkeren naast een auto die daar helemaal niet mocht parkeren. Heeft me echt 3 jaar van mn leven gekost.
Hoe ben je hier ook uit gekomen?
Aan de passagierskant!
Ja! Hun wenkbrauwpoeder vind ik echt fijn maar na 2 weken gaat altijd het doosje kapot.
Bedrijven die mijn oma reclame sturen (oproepen van de audicien bijvoorbeeld) waarvan niet helemaal duidelijk is dat het reclame is, waardoor zij denkt dat ze iets moet.
Ben blij dat dit niet aan mij ligt, elke keer opnieuw
Haha dit heb ik ook een keer gedaan en toen moest ik weg, stond die fucking auto er nog. Moest ik weer via de passagierskant naar binnen en punt was NIET gemaakt
Oh dit is zo kut inderdaad.
Ik vond het ook altijd zo erg dat De Andere Krant heel lang bij alle bewoners van bejaardenflat van mān oma bezorgd werd (in coronatijd). Mijn oma raakte daar ook echt van in de war want āhet stond toch in de krantā, vreselijk
Mijn schoonmoeder bracht m rond ![]()
Mijn ex was abbonee ![]()
Ja dit had ik dus ook ![]()
![]()
![]()
allebei de autoās stonden er nog
KINK gaat van de fm af
Mijn autoradiostation weg!
Dat ik kaarten heb gekocht voor CarrƩ die je blijkbaar niet door kan verkopen. Mega goed natuurlijk hoor maar ik had geen idee, kan niet meer volgende week en het is een mega populaire cabaretier dus ik zou supergraag iemand anders blij maken met die kaarten en nu kan dat gewoon niet? Fak zeg. ![]()
Kan je ze niet teruggeven aan het theater? Vaak kan dat wel namelijk en dan hebben zij een wachtlijst en worden ze alsnog verkocht.
Dat hoopte ik ook! En leek me ook logisch en goed dat zij dit in eigen beheer zouden regelen met een wachtlijst etc maar nope, ook dat kan met deze tickets niet
Wat een rotsysteem, sjonge
Nah wat suf!
Wat je zegt, juist goed dat theaters dat in eigen beheer houden/hebben ipv doorverkopen, dus dan wel echt raar als je er niks meer mee kan.
Is het Jochem Myjer? Ik kon vorig jaar last minute niet, maar je kan de kaarten wel overzetten naar een andere telefoon. Dan kreeg je een bepaalde code en als je die op de nieuwe telefoon invoerde (icm je telefoonnummer) had de andere persoon de kaartjes toch op hun eigen telefoon. Toen hebben we familie blij gemaakt met de kaartjes. Voor volgend jaar gelukkig weer ingeloot, hopelijk dan niemand ziek ![]()