Waar erger je je aan? #20

Hoe ben je hier ook uit gekomen?

5 likes

Aan de passagierskant!

3 likes

Ja! Hun wenkbrauwpoeder vind ik echt fijn maar na 2 weken gaat altijd het doosje kapot.

4 likes

Bedrijven die mijn oma reclame sturen (oproepen van de audicien bijvoorbeeld) waarvan niet helemaal duidelijk is dat het reclame is, waardoor zij denkt dat ze iets moet.

4 likes

Ben blij dat dit niet aan mij ligt, elke keer opnieuw

2 likes

Haha dit heb ik ook een keer gedaan en toen moest ik weg, stond die fucking auto er nog. Moest ik weer via de passagierskant naar binnen en punt was NIET gemaakt

4 likes

Oh dit is zo kut inderdaad.
Ik vond het ook altijd zo erg dat De Andere Krant heel lang bij alle bewoners van bejaardenflat van m’n oma bezorgd werd (in coronatijd). Mijn oma raakte daar ook echt van in de war want “het stond toch in de krant”, vreselijk

1 like

Mijn schoonmoeder bracht m rond :two_hearts:

4 likes

Mijn ex was abbonee :heart_eyes:

6 likes

Ja dit had ik dus ook :sob::sob::sob::sob: allebei de auto’s stonden er nog

2 likes

KINK gaat van de fm af :cry: :cry: Mijn autoradiostation weg!

4 likes

Dat ik kaarten heb gekocht voor Carré die je blijkbaar niet door kan verkopen. Mega goed natuurlijk hoor maar ik had geen idee, kan niet meer volgende week en het is een mega populaire cabaretier dus ik zou supergraag iemand anders blij maken met die kaarten en nu kan dat gewoon niet? Fak zeg. :weary:

Kan je ze niet teruggeven aan het theater? Vaak kan dat wel namelijk en dan hebben zij een wachtlijst en worden ze alsnog verkocht.

2 likes

Dat hoopte ik ook! En leek me ook logisch en goed dat zij dit in eigen beheer zouden regelen met een wachtlijst etc maar nope, ook dat kan met deze tickets niet :weary: Wat een rotsysteem, sjonge

3 likes

Nah wat suf!

Wat je zegt, juist goed dat theaters dat in eigen beheer houden/hebben ipv doorverkopen, dus dan wel echt raar als je er niks meer mee kan.

1 like

Is het Jochem Myjer? Ik kon vorig jaar last minute niet, maar je kan de kaarten wel overzetten naar een andere telefoon. Dan kreeg je een bepaalde code en als je die op de nieuwe telefoon invoerde (icm je telefoonnummer) had de andere persoon de kaartjes toch op hun eigen telefoon. Toen hebben we familie blij gemaakt met de kaartjes. Voor volgend jaar gelukkig weer ingeloot, hopelijk dan niemand ziek :sweat_smile:

3 likes

Nope! (Rene van Meurs) Ben al aan het rondvragen bij fam (wil hun best mijn inlog van die ticketapp geven, dat is het probleem niet!) maar niemand die kan, wil en niemand die wil, kan :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Het is echt een hopeloze situatie die me zo makkelijk op te lossen lijkt als Carré tickets gewoon teruuuuug zou nemen :face_exhaling:

4 likes

Ik ging vol goede moed september in, nieuwe maand en eentje waarin veel (hopelijk goeds) gaat gebeuren. Blijkt vandaag een pechdag te zijn. Van alles gaat fout en hoewel het geen grote dingen zijn, blijft het zich maar opstapelen en ben ik nu mega gestresst en geĂŻrriteerd.

Aan de trein vandaag. Echt alles gaat al mis en mensen die in de spits met fietsen incl. bepakking reizen en die fietsen niet zelfstandig de trein uit krijgen want te zwaar moeten een permanente OV ontzegging krijgen :fu:

2 likes

Ik woon in een straat die afgezet is en waar een soort looppad gecreĂ«erd is om er toch uit te kunnen. Fietsers moeten daar in principe afstappen en ook lopen. Eerst word ik van achter toegeschreeuwd door een 14 jarig jongetje op de fiets, dat mensen die lopen echt aan de kant moeten. Vervolgens of ik doof ben. Ik heb ‘m gewoon genegeerd. Op de terugweg een fatbike achter me met twee volwassen mannen erop, schreeuwend dat ze erlangs willen en dat als ik dat niet doe, ‘hij me gewoon aanrijdt hoor’. Toen heb ik er wel even wat van gezegd. Echt wtf bezielt je?! Het zijn ook wederom altijd mannen :roll_eyes:

8 likes