Nope! (Rene van Meurs) Ben al aan het rondvragen bij fam (wil hun best mijn inlog van die ticketapp geven, dat is het probleem niet!) maar niemand die kan, wil en niemand die wil, kan ![]()
![]()
Het is echt een hopeloze situatie die me zo makkelijk op te lossen lijkt als Carré tickets gewoon teruuuuug zou nemen ![]()
Ik ging vol goede moed september in, nieuwe maand en eentje waarin veel (hopelijk goeds) gaat gebeuren. Blijkt vandaag een pechdag te zijn. Van alles gaat fout en hoewel het geen grote dingen zijn, blijft het zich maar opstapelen en ben ik nu mega gestresst en geïrriteerd.
Aan de trein vandaag. Echt alles gaat al mis en mensen die in de spits met fietsen incl. bepakking reizen en die fietsen niet zelfstandig de trein uit krijgen want te zwaar moeten een permanente OV ontzegging krijgen ![]()
Ik woon in een straat die afgezet is en waar een soort looppad gecreëerd is om er toch uit te kunnen. Fietsers moeten daar in principe afstappen en ook lopen. Eerst word ik van achter toegeschreeuwd door een 14 jarig jongetje op de fiets, dat mensen die lopen echt aan de kant moeten. Vervolgens of ik doof ben. Ik heb ‘m gewoon genegeerd. Op de terugweg een fatbike achter me met twee volwassen mannen erop, schreeuwend dat ze erlangs willen en dat als ik dat niet doe, ‘hij me gewoon aanrijdt hoor’. Toen heb ik er wel even wat van gezegd. Echt wtf bezielt je?! Het zijn ook wederom altijd mannen ![]()
Mijn man laat zich steriliseren en is daar gewoon open over. Hij werkt in een echt boomer bedrijf blijkt maar weer want hij kreeg volgende opmerkingen: zou ik nooit doen, dat is de verantwoordelijkheid van de vrouw als zij geen kinderen meer wil. Ben je dan nog wel een man? Worden je ballen dan afgesneden?
Grrr
Echt…niveautje diepe put.
Mijn man zei dat de ingreep voor mannen minder ingrijpend is en hij achter zijn beslissing staat.
‘Ja maar…je mannelijkheid?!’
Sommige mannen zijn echt simpele wezens
Huh maar wat dan als de man geen kinderen meer wil ![]()
dan slikt zij toch de pil/neemt spiraal of wat dan ook, als de mannelijkheid maar niet wordt aangetast
Daar heb je toch coïtus interruptus voor!!
Er is bij ons in de buurt een heftig ongeluk gebeurd waarbij 3 jonge mensen om het leven zijn gekomen. En die reacties overal onder de nieuwsberichten, weet moet het niet lezen maar lig wakker.
Ok ik antwoord ff op m’n eigen bericht.
Blijkbaar was het een vrouw (begin 30) die tegen hem zei: waarom haalt je vrouw er niet alles uit??
Is goed meit
What the actual fuck ![]()
Ook wel zielig voor haar dat ze zo denkt, maar holy wat ouderwets
Zo ja wtf. Ik zag een nieuwsbericht met filmpje over een herdenking gisteravond en die reacties zijn echt niet normaal.
Aan mijn zusje die ALLES op zichzelf betrekt ![]()
Een paar dagen geleden heb ik nieuwe gordijnen bij de kwantum besteld en sinds gisteren staat overal in het nieuws dat ze in zwaar financieel weer verkeren en misschien failliet gaan. Nou denk dat ik alvast afscheid kan nemen van m’n geld helaas.
Ja inderdaad, dat zei ik ook tegen m’n man. Bij een vrouw is het een hele andere, zwaardere operatie. Zij denkt erover na om alles eruit te halen want ze heeft geen zin meer in ongesteld zijn
have fun
Een hysterectomie is toch ook niet iets wat ze zomaar op verzoek (zonder medische noodzaak) doen lijkt me…? ![]()
Tuurlijk niet
Ik heb jaren met ontzettende klachten gelopen en een dozijn artsen gezien voor iemand het ook maar overwoog
heb laatst met mijn goede gedrag mijn eigen kaasschaaf naar een vakantiehuisje meegenomen en natuurlijk vergeten mee terug te nemen
sindsdien zijn we dus verdoemd tot plakken kaas eten wat echt shit is
heb vorige week een nieuwe besteld (boska! tip van hier! mijn man was gelijk overtuigd toen ik zei deze raadt het forum aan!) en voor het eerst in mn leven wilde ik daadwerkelijk een pakje de volgende dag in huis hebben maar NEE
het is steeds vertraagd en ik haat plakken kaas, echt kut dit
Ach, tis makkelijk gezegd zonder erover na te denken maar wat @PiuPiu zegt, dat gaat niet zomaar
Mensen die een bril hebben en hij zakt telkens naar beneden waardoor ze om de minuut die bril weer omhoog doen