Wat een rare reacties en eigenlijk de meeste mannen die zijn gesteriliseerd die ik ken zijn juist boomers
Als brildrager kan ik bevestigen dat het ook gewoon heel irritant is als je bril constant afzakt
al is dat omhoog duwen ook wel een soort automatisme, want ook als ik mijn bril een keer niet draag zit ik te duwen ![]()
Ja echt niet normaal, hou je gewoon in ipv die reacties te plaatsen. Zal je kind of whatever maar zijn en dan die reacties tegenkomen.
Dat Google Maps 2 fietsroutes adviseert en dat allebei de routes door een weg of tunnel gaan die afgezet is en niet makkelijk omheen te fietsen is. Moet ik alsnog zelf gaan bedenken hoe ik moet fietsen.
Ik heb mede daarom geen Facebook meer, maar heb het idee dat Instagram ook steeds meer die kant op gaat. Er is hier laatst een ernstig ongeluk gebeurd. De eerste reactie met de meeste likes op Instagram: ‘mooi, weer een fatbike minder.’
En dan kijk je op dat profiel en zie je een profielfoto van zo’n Harry met drie kleine meisjes om zich heen. ![]()
Ik heb zelf een pakket kwijt gemaakt?? Ik weet dat ik hem had opgehaald woensdag nadat ik wat boodschappen had gedaan, volgens mij toen wel gewoon in mn fietstas gedaan en daarna helemaal niet meer gezien. Heel misschien zit hij nog in mn fietstas maar daar is me gister niks in opgevallen toen ik mn fiets pakte. En fiets staat nu helemaal beneden dus ik loop er vanavond of morgen wel even langs, maar dit is zoiets geks en heb dus een nieuw level van verstrooidheid bereikt ![]()
Of het is uit je fietstas gejat ![]()
Hier ben ik nu ook over aan het denken
wordt een lang verhaal zo maar het stukje van pakketpunt naar huis is 2 minuten dus ik denk niet daar (tenzij eruit gevallen?) maar heb mn fiets dit weekend wel buiten laten staan met fietstassen dus áls hij daar nog in had gezeten is hij daar wel uit gejat denk ik. Blegh waarom let ik zo slecht op ![]()
Kijk gewoon in je fietstas ![]()
Ja dit sowieso maar 5 trappen naar beneden en omhoog voor deze teleurstelling heb ik nu even niet over
![]()
Hahaha, wel even een update geven als je de moed verzameld hebt, hè!
Ik zou eerst kijken voordat ik teleurgesteld zou zijn en boos op jezelf.
Ik heb een uur reistijd terug van werk naar huis. Door vermoeidheid en adhd zit ik voor de derde keer in de verkeerde bus en ben ik weer een half uur later thuis. Ik kan gewoon niet met mezelf leven. Zo dom en irritant dit.
Gaat minder lang duren én minder moeite zijn dan er de hele tijd over na te denken in ieder geval.
Dat er in deze tijd nog behandelruimtes in een ziekenhuis zijn waar je met een rolstoel niet in kunt. En dan gevraagd worden ‘kunt u niet uit de rolstoel?’ Nee zorg gewoon dat alles toegankelijk is
Ik heb me laten verleiden tot een paar dagen bungalow park met mijn ouders en kind. En heb er spijt van. Echt een vies, krakkemikkig huisje. Kreeg echt een mental breakdown toen ik erachter kwam dat de wifi alleen genoeg is om te appen??? ![]()
![]()
echt wtf. En geen bereik op mijn eigen netwerk omdat we in de fucking bush zitten
Ja dit is schandalig
In dezelfde trend: in ‘mijn’ ziekenhuis is geen borstvoedingsruimte. Ik mocht gelukkig van degene waar ik een afspraak mee had ergens in een hokje even zitten voeden, (en anders was ik gewoon in de wachtruimte gaan zitten maar toch minder chill/rustig) maar wtf in een ziekenhuis, hoe dan. Heb dus ook een klacht ingediend, wacht nog op de reactie.
Ik heb volgens mij nog nooit ergens een borstvoedingsruimte gezien, wist niet eens dat dit bestond. Vind ik ook totaal niet vergelijkbaar met rolstoeltoegankelijkheid.
Kolfruimtes zijn op werkplekken gewoon verplicht toch? Of is een borstvoedingsruimte wezenlijk iets anders?
Voor het personeel, toch niet voor bezoekers?