Waar erger je je aan? #20

Ik heb mijn jas verpest met Vanish. Even een uurtje laten weken en nu allemaal bleekvlekjes. :skull:

Oh top, ik had het keukenraam open en nu zitten er +200 mini vliegjes binnen. Kan er ook nog wel bij.

Ik heb zondag mijn gehemelte en deel van mijn tong verbrand. Ik heb er nog steeds last van en kan bijna niet eten zonder dat het zeer doet. Ik moet ongesteld worden waardoor ik altijd super veel zin heb in chocolade en de zoet/zout popcorn van jimmy’s maar kan dat nu dus niet eten doordat het zeer doet.

1 like

Ik ben in Rotterdam en bij het station ligt er vanalles open. Er komt een man op het fietspad en die keert gewoon opeens op de verkeerde helft?! Ik schrok zo dat ik heb geschreeuwd
keken zoveel mensen om. Maar wel een botsing afgewend. Maar mensen
kijk uit je doppen.

3 likes

Ik ben net uit het vliegtuig gestapt, heb ik mijn iPad laten liggen :sob: wat een gedoe

Edit:
Ik heb gezeurd aan de balie en hij is terug

18 likes

Dit was denk ik Nick van Bonnie (zie het influencertopic voor context)

3 likes

Hahah, dacht precies hetzelfde. Deze meneer was volgens mij ouder.

3 likes

Al paar dagen mega verkouden en wordt steeds erger. Hopelijk is dit geen voorbode hoe de hele winter gaat zijn.
Mis het normaal eten en ademhalen.

Mensen die andere mensen voorrang geven op plekken waar die mensen geen voorrang horen te krijgen en daardoor juist een gevaarlijke situatie creëren omdat er niemand rekening mee houdt dat daar voorrang gegeven wordt :tired_face::tired_face:

31 likes

Ugh ja, ik ben ook al flink verkouden. Had gehoopt dat dit pas weer in oktober zou komen. Was fijn twee maanden zonder :sob:

1 like

Aan mezelf. Hele dag cursus gehad met alleen maar theorie, trok het na 5 minuten al niet meer. Gehaast naar het station, op het nippertje de trein gered. Kom ik erachter dat ik aan de verkeerde kant van het perron ben ingestapt en die trein reed de totaal verkeerde kant op. Dus nu ben ik een uur langer onderweg :smiling_face_with_tear:

Idem hier!! Was zaterdag notabene. Zak friet aan het eind van een festival, dampend, maar dronken dus te gretig.

2 likes

Ik dacht; ik ga gelijk nadat ik m’n kind naar school heb gebracht naar de bouwmarkt, is die pas om 9:00 uur open? Onhandig
 dus nu ik nog 20 minuten in de auto moet wachten, gelijk andere ergernissen van de afgelopen tijd:

Dat als je de verificiatiecode van je DigiD gelijk via berichten in wilt vullen, alle cijfers in dat eerste vakje komen te staan :angry:. Bij alle andere sites gaat dat wel goed.

Als je boodschappen doet bij de AH met een zelfscanner, krijg je een gewone piep bij de meeste producten. Bij bonusartikelen krijg je zo’n bonusgeluidje, maar waar ik me dus aan erger: bij de goedkope producten, (de Prijsfavorieten, met zo’n blauw duimpje), krijg je óók een speciaal geluidje. Zo van “goed bezig, je hebt een goedkoop product gekozen!” Leuk en aardig, maar met de prijzen van tegenwoordig ligt m’n kar vol met die producten en is boodschappen doen een soort walk of shame geworden met die scanner die elke keer afgaat. “DEZE MEVROUW IS CHEAPSKATE”. Zou het niet handiger zijn om zo’n geluid te doen bij de dure dingen? Zo van: “weet je zeker dat je dit wilt kopen? Je hebt nog maar 5 euro op je rekening” :rofl:

18 likes

Ik heb dat geluidje nog nooit zo gehoord dus ik zou alleen maar denken “queen met al je bonusaankopen, teach me”

15 likes

Hahaha die van de AH is ook echt zo geprogrammeerd en over nagedacht. Dus bepaalde tonen/geluidje als je het goed doet: bonus scannen en ook als je klaar bent met afrekenen. Maar ook bepaalde tonen als je iets niet ‘goed’ doet, bijv een product verwijderen. Die laatste is dan net op een toon dat de meeste mensen associeren met niet goed/nog niet volledig.

Hier iets meer uitleg wat ik kon vinden op google Zelfscan symfonie muziek bij afrekenen Albert Heijn

Maar conclusie: ook hierin word je gestuurd om nog meer te kopen.

11 likes

Bij Sinterklaas en kerst artikelen krijg je ook een speciaal geluidje

Als je cheap was zou je sowieso niet bij de AH winkelen dus denk niet dat iemand dat denkt.

Ik voel me juist altijd heel goed als ik aan t zelfscannen ben en dat ding blijft maar afgaan, bijna trots op. Maar zoals @Claro zegt, dat is dus idd precies wat de AH wil he :sob:

3 likes

Sowieso hoeveel mensen zijn bezig met iets anders dan zichzelf in zo’n winkel

Gewoon lekker je aanbiedingen halen @dblauw

5 likes

Dit is me echt nog nooit opgevallen hahah

4 likes

Ik word ook echt knettergek van al die geluiden. Vooral als ik een overprikkelde kop heb.

Ook dat geluidje als je een 1+1 gratis scant.

2 likes

Zo echt iets zijn als je dat geluid kan uitschakelen, een supermarkt is al een hel en dan overal geluid op geluid altijd. :confounded:

2 likes