Kraambezoek is toch altijd maar kort? Ik zou gewoon na een uurtje zeggen leuk dat jullie er waren en tot ziens
Omg ik snap jou
O ja, vreselijk inderdaad
Dat is de depop fold (waarom weet ik dit
)
Dat elke Griek in de buurt geen bestelling meer accepteert. Had echt zin in een gyros schotel ![]()
Maar ja, beter zo dan dat ik straks had zitten klagen dat ik al 2 uur op mn gyros zit te wachten, haha.
Ik heb een maand geleden een Office licentie gekocht via Groupon en ik ben er nu al uitgekickt ![]()
De trein naar mān ouders rijdt ineens maar 1x per uur en dat is zoveel minder relaxed
Zoveel spierpijn.
En ik wilde de speciale maan zien maar kan hem niet vinden. Volgens mij is het bewolkt.
Ja ik ook net speciaal rondje gelopen maar zie geen moer. Kut maan
Normaal zie ik hem altijd als ik in bed lig door het raam. Nu nergens te bekennen. Zelfs buiten nog staan kijken of ie ergens anders stond.
Same ben een heel stuk gaan lopen zodat er geen gebouwen voorstonden en toen zat die teveel achter de wolken ![]()
Was totale maansverduistering dus misschien zag je m daarom niet ![]()
Ik zat me dit wel ook af te vragen ja, ik zat rond half 9 te kijken maar zag hem niet en dacht dat hij wss nog te laag aan de horizon was (staan bomen en een flatgebouw in die richting).
Maar toen zag ik hem net wel en dacht ik idd, heb ik hem nou gewoon niet gezien omdat hij verduisterd was?? ![]()
Ik ben net een stukje naar de brug gelopen om de maan te kunnen zien maar hij was zo wazig rood dat ik hem niet eens zag in eerste instantie
te hoge verwachtingen
Ik vond het wel heeeeel donker⦠hadden meer mensen dat?
Ik open vinted en zie nu exact dit ![]()
![]()
Een blauwe trui met 858 likes ook echt, hoe kan dat zelfs?
Net zoān anatomisch correcte tekening van de clitoris
Haha hij zou toch rood zijn ?
Ik zie hem nu nog niet, normaal wel. Denk bewolkt.
Ik kijk er nu naar, maar hij is niet rood ![]()
Dat was alleen tussen 20.30 en 21uur als ik het goed heb.