Waar erger je je aan? #20

Dit was iets voor 21u.
Maar het was niet echt donker genoeg om het heel goed te zien.

11 likes

Oh dan is het logisch hahaha sorry echt een leek ben ik.

2 likes

Ik heb al 4 weken hoofdpijn die niet weggaat. Ga morgen naar de dokter maar zie nu al op tegen de vraag ā€˜heb je stress’. Ja heb ik, maar dat heb ik altijd en is niet op te lossen en daarvoor had ik geen hoofdpijn :sob:

4 likes

Ik heb zo’n gore tyfushekel aan fietsers die stoppen in tunnels/onder viaducten/bruggen op het fietspad.
Vaak ben ik een klein beetje verblind als ik daar net onderdoor moet en ik schrik me altijd helemaal een ongans omdat ik dan echt opeens boem een persoon op het pad zie. Het is echt gevaarlijk
Ook echt een hekel aan mannen die onder een brug staan te chillen, fiets dan liever om. Waaaaaarom?

13 likes

Mensen die mij op insta ā€œleuke ideetjesā€ voor mijn hobby doorsturen, terwijl mijn complete algoritme uit die hobby bestaat dus ik die dingen altijd al tig keer voorbij heb zien komen.

5 likes

Dan kennen die mensen je in elke geval. Ze sturen tenminste geen wtf diy filmpjes naar je

2 likes

Hahaha krijg jij dat toegestuurd?

1 like

Gelukkig niet. Ze weten beter

1 like

Dat ik dan op een borrel ben (in dit geval van werk) en dat er dan altijd wel een vrouw begint van: ā€œoeh wel heel lekker die bitterballen maar moet dan vanavond wel echt even gaan sporten hihiā€. Of: ā€œohh ik vind nootjes zo lekker maar het is ZO ongezond. Waarom is alles wat lekker is altijd slecht voor je?ā€

Pff eet het gewoon, of laat het staan, zelf weten, maar echt houuu op met dat te benoemen altijd.

55 likes

Die ā€˜fietsforens’ op insta.

Hahahaha geweldig hoe die man kwaad wordt op anderen terwijl hij zelf als een verdwaalde Brit helemaal links fietst.
En dan ook een lesauto en een bus (die bij een halte moet stoppen) tegenhoudt door ervoor te staan.
Maar je moet je mond houden als je hem corrigeert :joy:

1 like

Haha ja ik ken weinig mensen die zo het leven uit je zuigen als die man! Heb ook altijd medelijden met zijn collega’s waar hij elke dag naartoe forenst.

4 likes

Ik haal af en toe een maaltijdsalade waar noodles in zitten, nu hebben ze dat veranderd in volkoren noodles. Ik klink nu echt als een PVV’er maar ugh laat me zelf bepalen of ik gezond doe of niet. Ik vind witte noodles lekkerder 🄹

8 likes

Otrivin duo is in die situatie echt een godsgeschenk!

6 likes

Dit is inderdaad echt het beste spul in zo’n situatie. Alleen niet te lang gebruiken.

2 likes

Hier heb ik ook echt zo’n hekel aan. En andersom ook als je bijvoorbeeld geen taart neemt op het werk ā€œben je aan de lijn?ā€ Echt alles rondom eten moet op een spreekwoordelijke weegschaal gelegd worden.

2 likes

Mannen die wat zeggen over MeTo dat het allemaal maar in is de laatste jaren. Dat het vroeger wel allemaal kon.

3 likes

Al die mensen die even moeten laten weten dat hun favoriete seizoen er weer aan komt!!! Ugh hou op

18 likes

Hahahaha, ja en vooral dat het mensen zijn die dan binnen blijven als het regent. Dan mis je ook heel het punt hoor.
(of die mensen die helemaal trots zijn als ze eens naar buiten gaan in de regen) :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5 likes

Zijn allemaal mensen die niƩt op de fiets naar werk hoeven :joy:

8 likes