Juist niet
Of lekker knus warm en droog vanuit thuis kunnen werken en zich niet dagelijks in die vieze te overvolle NATTE klamme spits hoeven te bevinden
Joepie herfst winter vanuit achter het raam vs de herfst winter in werkelijkheid hahaha
Zit nu verlept op mijn werkafspraak op locatie te wachten ![]()
Deze mensen houden zichzelf voor de gek. Ze houden alleen van het concept herfst dat sociale media ze voorschotelen, met pompoenen en kaarsen en oranje herfstbladeren. Herfsttopic is echt mijn hate-read.
Ik moest met mn regen haar onverwacht op de foto. Die foto komt op intranet ![]()
![]()
zo fijn. Ik vroeg nog of ik de foto eerst zelf mocht bewerken maar iedereen (boomer vrouwen) dacht dat ik een grapje maakte.
Dat denken al deze mensen over de zomerfreaks als het eind maart / begin april is ![]()
Ja herfst in californie lijkt me ook chill, nederland not so much ![]()
Ik was vanmiddag bij de Appie en wilde eigenlijk aardbeien kopen, maar ik vond de bakjes er zo halfleeg uitzien. Dus toen dacht ik ga zoân bakje ff op de groente weegschaal zetten. Woog hij (inclusief plastic bakje dus) 265 gram, terwijl er op de verpakking âinhoud: 400 gramâ stond
Misschien ben ik naĂŻef en was het al lang bekend dat hier geen zak van klopt maar ik vind dat best bizar eigenlijk. Alle bakjes zaten op het oog iig ook even vol (of leeg dus eigenlijk) dus het was niet dat er eentje per ongeluk open was geweest ofzo.
En dat spul is al onbetaalbaar als je wel het goede gewicht hebt
Aardbeien worden toch het meest met pesticiden bespoten, dus beter niet kopen
In zoân kilobak Skyr zit ook geen kilo maar rond de 880g. Is geen groot verschil maar toch. Vind dat ook niet normaal.
Edit: 957 dus ![]()
Ik had hierover geklaagd bij de servicebalie ![]()
Dat is meer dan 10% tekort, dat vind ik echt een heel groot verschil!
Nav deze berichten heb ik eens opgezocht of hier regels over zijn en die zijn er idd. Deze beide afwijkingen gaan echt vér over de norm, de verpakkingen mogen zo niet verkocht worden en je kan dit zelfs melden bij de nvwa. Ze adviseren ook om ermee terug te gaan naar de winkel voor een oplossing/vergoeding. Bij bv AH krijg je vrij makkelijk je geld terug als er iets mis is.
Lekker makkelijk (de wetgeving dan) ik wil niet mijn geld terug, ik wil gewoon 400 gram dan voor wat ik heb betaald
Is het een kilobak of een literbak? Want bij dat laatste zou t wel kunnen!
Oh ik zal straks even kijken
mijn apotheek, vandaag was ik er voor de tweede keer dat ze met zijn allen achter staan (best een aantal) en gewoon niet erkennen dat je er bent, niet eens een âgoedemiddag mevrouw we komen zo bij uâ ofzo. Heb zeker vijf minuten in die apotheek gestaan en ben toen vertrokken omdat ik er de pest in had. Ik vind het ook zo gek als je het vergelijkt met horeca of andere plekken waar je service moet verlenen waar je als medewerker echt op je vingers getikt wordt als je niet verwelkomend bent en snel te hulp schiet
Bij onze apotheek krijg je alleen een hallo als je aan de beurt bent (we hebben zoân zuil voor een nummer), want dan loop je gericht naar een balie. In zijn algemeenheid groeten als je als enige zoân plek binnen komt zou toch niet teveel gevraagd moeten zijn
Bij mijn apotheek moet ik eerst typen via zoân scherm of je voor een herhaalrecept komt of bladibla. In verschillende talen. Ik begrijp niet zo goed wat je van een apotheker verwacht? Daarna ga je zitten met dat nummer en je wacht totdat je aan de beurt bent.
Zoals ik het begrijp zijn er in die apotheek geen nummers dus als je daar dan vijf minuten staat terwijl je genegeerd wordt voelt dat toch rot