ik verwacht dat ik binnen enige tijd geholpen wordt, of in ieder geval wordt erkend dat ik daar ben en even zal moeten wachten. Netjes groeten bij binnenkomst vind ik echt het minste, totaal niet teveel gevraagd.
Er was eerst ook zo’n zuil om je aan te melden maar die is al tijden defect.
Ik vind dit ook zo irritant aan veel van mijn collega’s. Ze staan ingedeeld aan de balie maar zijn alleen maar met onzin bezig(voornamelijk kletsen of dingen die geen prioriteit hebben). Ook als ik balie sta, dan zijn de collega’s die ook balie staan ‘opeens’ vermist of zo traag dat ik 10 mensen help in de tijd dat zij er misschien 1 helpen.
Dit had ik ook en ik ben ook geswitcht van apotheek hierom. Hallo, negeer me niet. Ik werk ook in de zorg en wordt om de haverklap aangesproken over dingen die mij niet aangaan, of zie mensen zoeken naar iemand om een vraag aan te stellen. Dan doe je beleefd, daar wordt je gvd voor betaald
Haha en ik dacht nog ‘neeee ik ga echt geen medewerker aanspreken in de winkel, ik ben niet zo’n ouwe zeur, laat het gaan laat het gaan’. Ok volgende keer ga ik er wel iets van zeggen.
Ja potver dit is niet normaal toch? Moeten we Radar niet even inschakelen ofzo?
ja precies en ik was idd ook van plan over te stappen, ik vind het echt heel aso en vrij irritant ook dat ik daardoor lang moet wachten.
Heb gekeken en er staat echt kilo ![]()
Dat is echt heel vreemd, dat mag helemaal niet, zon grote afwijking
Daar werd altijd zoveel bij gejat door klanten! Dan zag je weer iemand heel sneaky wat aardbeien in een ander bakje doen. Of druiven als die bakjes open waren.
ik heb nu zin om echt ALLES op die weegschaal te gooien, voel me genaaid!!!
Zit er bij de volle nog een papiertje tussen pot en deksel? En is de lege echt volledig leeg? Dus uitgespoeld en uitgedroogd?
Maar lijkt sowieso een te groot verschil, zou tot max 15g mogen afwijken.
Maar 990 is wel een ander verhaal dan 880 wat je eerst zei.
957
En ja, klopt. Daarom heb ik het nu gewogen ipv een schatting en het aan jullie verteld ![]()
Edit: en dat zo’n emmer in totaal al 990 weegt inc verpakking zonder dat er dus wat uit is en de 1 kilo dus niet haalt vind ik best erg.
Ja heb de pot uit gespoeld en droog gemaakt. Anders klopt de test niet
en de emmer weegt nog een heel klein beetje meer want had het cellofaantje dat erop zit niet meer.
In mijn smalle straat staat het vaak vol met geparkeerde auto’s, je kan aan beide kanten van de straat parkeren maar er is niet veel plek. Ik liep zondag naar huis en stonden er vier bakfietsen voor mijn deur, elk op een eigen parkeerplaats, op een rijtje en nu staan ze er weer al de hele dag. Geen idee wie dit doet maar ik sta op de uitkijk ![]()
Dit waren allemaal plastic bakjes met zo’n dicht geseald plastic cellofaantje erover heen. En alle bakjes waren ongeveer hetzelfde qua hoeveelheid aardbeien erin dus dat was hier echt niet aan de hand.
Ah ja ik zie dat je in dat andere bericht ook had gezegd dat ze dicht zaten daar had ik over heen gelezen.
Zou dat gewoon melden
4 bakfietsen ipv 4 auto’s dus?
Daar wil je dan toch al geen zaken meer mee doen? Ook jammer eigenlijk dat je vriend er niks van zei.