Ja ik weet niet, ik heb echt low tolerance tegenwoordig voor dat soort gedrag. Ik hoop dat als dit bij mij thuis gebeurde mijn man dan wel zou zeggen joh zij stelde de vraag he.
Toch sick droevig dat als je hier een principieel punt van wil maken je nergens meer terecht zou kunnen?
Ik loop nou een maand met krukken en ik begin ze zat te worden 🩼😖🩼
Vriendinnen met een nieuwe relatie die zich daar dan helemaal in storten zodat je ze nooit meer ziet en ook opeens het vermogen om zelfstandig na te denken zijn verloren ![]()
Ik heb sinds een paar weken een lichte hersenschudding en elke keer als ik denk dat het klaar is lig ik toch weer met koppijn op de bank ![]()
Als het echt nieuw nieuw is, geef ze even 3 maanden/half jaar, Komen vanzelf wel weer boven water
Ik was net in een Duitse supermarkt, super druk. Ik stond al dik 10 minuten in de rij met 3 dingen. Sluit de kassa waar ik al die tijd al stond. Moest ik dus na 10 minuten uit die rij en weer achteraan in een andere rij sluiten, vond zo dom van die Caissière dat ze me niet even nog hielp ![]()
stond ik in die andere rij, eindelijk aan de beurt komt er een vrouw terug gelopen met haar bon. Gaat ze die vrouw nog uitgebreid helpen en bellen met het magazijn. Daarna komt die caissière die haar kassa sloot met haar eten voor in de pauze en die werd ook nog even geholpen
echt love it.
Gelukkig was ik in Duitsland en kan ik me in het Duits niet goed genoeg uiten om te discussiëren.
Hmm ja ik heb dit eerder bij deze vriendin meegemaakt en helaas was dat niet na een paar weken/maanden/jaren over. Het helpt ook niet mee dat ze meteen bij hem is ingetrokken en nu niet echt meer in de buurt woont. Dat levert ook meteen de frustratie op want blijkbaar lukt het haar ook niet om evenementen met de vriendinnengroep te plannen want dan bedenkt ze op het laatste moment nog dat ze eigenlijk of halverwege de avond terug moet en dat ze moet nadenken of ze alcohol kan drinken of dat ze anders een slaapplek moet regelen. Erg vermoeiend
“Hallo!!!”
Stom
was je gevallen?
Ja shit situatie, ik ben zelf helaas die meid, dat ik mezelf even helemaal verlies in iemand maar gelukkig kan ik mezelf na paar maanden wel weer tot rede brengen.
Het is echt zo vervelend als jij de hele tijd die persoon bent die initiatief toont.
Zou je dit met haar kunnen bespreken?
Nee hoofd gestoten, echt een dom ongelukje
Aan mezelf, ik was vanmiddag bij een schoonheidssalon waar ik me ampullen heb laten aansmeren en een gezichtscrème. En eigenlijk wilde ik die gezichtscrème helemaal niet (€70 ook nog
), maar ik durfde geen nee te zeggen ineens ofzo. Ik herkende mezelf niet terug want normaal zou ik dit nooit laten gebeuren maar ik was zo moe en ik vond de behandeling wel fijn en ik gunde haar de omzet. Maar nu heb ik net besloten dat ik het gewoon terug moet brengen, maar daar zie ik als een berg tegenop. Als ik nou vanmiddag gewoon nee had gezegd dan had ik deze walk of shame niet hoeven doen.
Gewoon zeggen dat er een ingredient in zit waar je toch niet zo goed tegen kunt ofzo. Zullen ze vast prima vinden!
Mijn therapeut zou dit een leuk experiment noemen ![]()
Het valt vast mee!!
Waarom zou ze moeten liegen? Gewoon eerlijk zeggen dat je je bedacht hebt en het wilt retourneren dat is gewoon je recht.
Dat is niet helemaal waar, als het in een fysieke winkel hebt gekocht is er geen recht op ruilen of retouren. Al doen de meeste winkels het wel
net 6,89 betaald voor een klein! pakje tampons bij een apotheek in italie (totaal geen toeristische plek dus dat was niet het probleem)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nee ook geen supermarkten/nachtwinkels in de buurt
Ok maar dat geldt dan ook voor “allergieën”. Het staat meestal op de bon toch, of je kunt retourneren of niet.
Ik vind in ieder geval dat je gewoon moet zeggen waarom je het wilt terug brengen in plaats van een smoesjes. Anders gaan ze vast een ander product voor je zoeken waar je niet “allergisch” voor bent.
Ja heb je gelijk in hoor, maar snap ook dat ze dat spannend vindt.
@instantramen Ik heb vorig jaar iets van 12 euro betaald voor een strip ibuprofen in Rome ![]()
Nu ik al die verhalen over Italiaanse medicatieprijzen lees ben ik blij dat ik het nét heb gered met mijn eigen voorraad cetirizine. Heb er serieus voor in de apotheek gestaan, maar de rij was te lang en was uiteindelijk gelukkig dus niet nodig
Daar betaal ik in NL 1.19 voor geloof ik, ben wel benieuwd wat voor fortuin ik daar kwijt was geweest ![]()