ik heb een keer 27eu betaald voor 7 tabletten cetirizine in Italië ![]()
Haha hoe dan… wat een afzetters. Zouden dat toeristenprijzen zijn?
Jelmer de Boer
Dit was wel een motiverende manier om ernaar te kijken haha. Dus update! Ik ben vanochtend direct heen gegaan en heb aangegeven dat ik spijt had van mijn aankoop en dat ik het graag terug wilde brengen. De medewerkster reageerde heel begripvol. Alleen ze wist niet hoe ze het geld terug moest zetten op mijn bankrekening via het pinapparaat, dus er moesten nog meer medewerkers bij komen (extra awkward). Maar die wisten het ook niet. Dus eindstand, hun hebben het product terug maar ik mijn geld nog niet, haha. Ik heb mijn rekeningnummer maar op een briefje gegeven en dan storten ze het terug zodra ze de eigenaresse kunnen bereiken want die nam haar telefoon niet op. Nou, wat een verhaal. Al met al was het minder erg dan het product houden dus ik ben opgelucht, haha!
Wat goed van je! En een goed voorbeeld voor de mensen onder ons die zich altijd opgelaten voelen als je nee wilt zeggen maar dan bang bent dat het ongemakkelijk wordt
Niet per se toeristenprijzen hoor, ik ken de situatie daar niet maar in NL kun je dit soort producten voor zo weinig kopen omdat we dat hier via de plaatselijke drogist kunnen halen en niet via een apotheek. In België is bijv een doosje paracetamol al heel veel duurder dan hier omdat het daar niet bij de drogist verkocht mag worden.
Ja, als ik naar Nederland ga, koop ik altijd pcm, ibu, neusspray en cetizerine want het is vrij verkrijgbaar en zo goedkoop. Ik denk dat neusspray hier tussen de 8 a 10 euro kost bij de apotheek, terwijl dat bij jullie aan de minstens de helft van de prijs is. En het ergste, hooikoortspillen zijn enkel op voorschrift verkrijgbaar.
Ja zelfde in Duitsland. Mijn ibuprofen was op, en in de drogist niet te verkrijgen. Ging naar de apotheek en was iets van 4 euro kwijt voor een normaal doosje. Bijna het dubbele in ieder geval dan wat ik in Nederland uitgeef.
In spanje ook trouwens, mijn sporttape was opgegaan en had nieuwe nodig. Nergens te vinden (oke ik zat ook wel in een klein dorp, dus wellicht had ik in een grote stad meer kans gehad). Dus toen heb ik maar bij de lokale apotheek kinesiologietape gehaald, voor veel te veel geld. Maar had blaren en tape blijft dn beter zitten dan blarenpleister.
Op dat soort momenten besef ik mij altijd pas hoe fijn het is dat we dit soort dingen voor weinig bij de drogist kunnen halen.
Oh mijn god, ik was helemaal vergeten dat hij nog bestaat! Nog steeds een persoon om je aan te irriteren dus ![]()
O ja vreselijk. Die heeft het tegenovergestelde van vliegschaamte. Probeert juist zo veel mogelijk te vliegen ![]()
Ga mee een dagje naar Kreta of Qatar
echt bizar om naar die plekken een dagje te gaan
Oh neeeeee hij was totaal uit mijn hoofd en insta verdwenen. Hoop dat ik het kan laten hem op te zoeken.
Zelfs ibu kan je daar vrij krijgen?? ![]()
Ik ken die hele gast niet, maar kon het niet helaas niet laten om hem op te zoeken haha.
Op wat voor een planeet leeft deze kerel?! ![]()
En Naproxen ![]()
Gaat een wereld voor je open
En zelfs diclofenac!
Er is in het spel dat ik speel nu een kaartencollectie waarbij je je teamleden ook kaarten kunt vragen en geven. En iedereen bedankt iedereen apart de hele dag door ![]()
Nou inderdaad, wat een walgelijke gast?? Ik was hem ook vergeten maar keek even op zijn insta… lekker vliegen promoten.
Waarom heb je het bedrag in een spoiler gezet?