ja idk leuk easter egg ofzo zal t niet meer doen
Maakt toch niet uit, was gewoon benieuwd
Erger me kapot aan autoverkopers!! Veel te veel praatjes, nou ja ok. Maar gewoon dingen verzwijgen en dan liegenâŠPffff
Een sifon schoonmaken (wat sowieso al een kutklus is), en je het daarna niet meer goed in elkaar krijgt waardoor het lekt. Argh!
Oh echt? Slechte recensie achterlaten oid hoor. Dat soort mensen maken de wereld nog net een klein stukje verrotter dan nodig is.
Pinterest is echt overgenomen door AI. Dan kijk je iets beter en zie je ineens zwaartekracht tartende boekenkasten met 3 poten, gootstenen zonder kraan, stoelen die door tafels heen gaan.
Ik moet maar genieten van youtube nu de meeste kanalen nog echte mensen zijn.
Ja en ik krijg tegenwoordig zelfs enquĂȘtes terwijl ik lekker aan het scrollen ben. Gisteren nog een enquĂȘte over Upfront eiwitsupplementen ofzo
Ja, in plaats van vier autoâs inderdaad
de buurvrouw had blijkbaar haar bakfiets vriendinnen op visite ofzo want ze kwamen met zân vieren naar buiten en scheurde allemaal weg. De buurvrouw zag me staan, kwam toen wel een praatje maken en liet doorschemeren dat het niet meer zal gebeuren en ze de volgende keer in de tuin parkeren. Heel bijzonder.
Haha idd! Jammer dat ik er niet zo vaak meer kom, maar ga het onthouden.
Heb vannacht met een slaapmasker geslapen, omdat het appartement waar we verblijven heel licht is, door een niet verduisterd dakraam, maar ik weet niet of dat ding te strak zat of hoe andere mensen dit doen, maar ik had vanochtend super dikke ogen, haha echt een beetje misvormd was ik, leek op een Avatar.
En nu is het eindelijk weg en nu moet ik zo weer dat masker op. ![]()
Groetjes

Ja echt jammer, vooral interieur en kapsels! Ik zocht haar inspo en letterlijk alles was ai ![]()
Ik was net op familiebezoek, maar diegen maakt echt veel zucht- en steungeluiden, kreungeluiden, smakken. Maar ook dingen als niezen, hoesten en zelfs ademenen ging echt x10. Werd er helemaal naar van.
Donât want to rain on your parade, maar tegenwoordig zijn er ook veel cashcowyoutubekanalen. Allemaal ai-gegenereerd. Zodra er een filmpje is met " 10 must do things in *random stadje" dan is het vaak AI.
Waarom ben ik altijd ziek wanneer het weekend is of wanneer ik vakantie heb. Ik lig al het hele weekend ziek in bed/op de bank maar ik weet zeker dat wanneer morgen mijn wekker gaat ik gewoon fit wakker word.
Mensen die hele fruit- en notenbomen hier in de buurt leegroven. Zo aso, onder de meeste wildplukkers is het normaal om altijd meer dan de helft van wat je vindt over te laten voor andere mensen en dieren. Maar er zijn steeds meer mensen die blijkbaar denken âdit is van niemand en dus voor mijâ ipv âdit is voor iedereenâ.
Zag net bijvoorbeeld twee dudes met een hele bakfiets vol appels de straat uitrijden, waar een paar appelbomen staan dus die zijn nu leeg.
Er woont een spin in de buitenspiegel van mn auto en hij maakt elke dag een nieuw gigantisch web om mn deur heen. Dacht gister ik ga naar de wasstraat, dan is ie hopelijk weg, maar nee hoor vandaag weer een giga web ![]()
Heb je al geprobeerd om te sprayen met iets waar munt in zit? Spinnen schijnen daar niet van te houdem
Goeie tip!!! Ga ik proberen.
Sorry dat ik dit weer moet posten. Maar ik ben weer eens mijn koffer in aan het pakken voor een vakantie die nog niet geboekt is. Ben wel eerder dan normaal, we vertrekken dinsdag (denk ik?)
Tegelijkertijd ook spullen aan het uitzoeken voor een rommelmarkt zondag. Dus mân hele huis staat op de kop.
Familie die belt of ik infuus naalden e.d. mee wil nemen op vakantie omdat men zegt dat de zorg daar minder is?
Nou nee? Ik neem toch ook niet mijn eigen steeksleutel mee om het vliegtuig te repareren.