Waar erger je je aan? #20

Want ze gaan ergens een jungletocht doen op blote voeten, zelf met blote handen vis vangen en vechten met krokodillen?

2 likes

Dat mijn veel te dure kaars van de rituals tunnelt. Heb alles goed gedaan met de eerste branding e.d maar nu moet ik alsnog met folie werken. Vet lelijk. Gelukkig heb ik hem gekocht met een cadeaukaart, dat voelt dan toch wat minder zuur.

2 likes

Is denk ik voor het geval ik ga knuffelen met leeuwen?

1 like

deed die van mij ook! mega irritant. ik vond 'm wel superlekker maar weet niet of ik hem nu kopen, had deze gekregen

2 likes

Zou ik ook niet doen, die van de tkmaxx ruiken net zo lekker, zijn goedkoper en tunnelen niet.

2 likes

Die ergernis heb ik ook met Etsy. Ik wil geen AI geproduceerde rommel kopen. Etsy hoort handgemaakt/vintage te zijn en nu is ineens alles AI bullshit :smiling_face_with_tear:

12 likes

Ik ben er een keer mee terug gegaan en toen kreeg ik een nieuwe! Wist toen nog niet dat ik moest wachten met uitblazen tot ik een pool had. Dat legde dat meisje me toen uit en kreeg toen een nieuwe mee. Erg aardig.

4 likes

Dat het niveau van de lesjes in Duolingo soms zo random is. Ik doe echt al meer dan 2 jaar dagelijks een lesje Spaans en dan krijg ik nu een luisteroefening die begint met ‘woorden die handig zijn om te kennen voor deze oefening’. Een van de woorden is dan gracias :woman_facepalming:t3:

1 like

Mensen die nog steeds 200 woorden op 1 ppt slide zetten omdat ze bang zij de inhoud te vergeten :sleepy:
Zo onoverzichtelijk en onduidelijk neem dan een spiekbriefje mee ofzo!

19 likes

Mijn hoofdhuid jeukt. Ligt denk ik aan mn nieuwe shampoo. Ik word er gek van.

Mijne ook :roll_eyes: Zooo vervelend. Wil ook niet steeds krabben.

5 likes

Kan echt chagrijnig worden van mensen die gaan zeiken dat het vrijdag en zaterdag weer lekker weer wordt. Mens het wordt de komende zes maanden weer kut hoor wacht nog maar ff

31 likes

Ik woon vlakbij het Amsterdam-Rijnkanaal (250 meter ofzo) en als ik in een bepaalde hoek van de woonkamer zit hoor ik heel hard gebrom van die schepen die langsvaren. Het is een lees/chillhoekje maar ik zit er niet graag want het is steeds dat gebrom.

2 likes

Mn hele huis ruikt opeens naar kak?? Alsof er ergens een riool gesprongen is ofzo :nauseated_face:

Dat ik een mega leuk en praktisch wandrekje heb gevonden om de jassen, schoenen en tassen van onze kinderen in/aan op te bergen (dat slingert nu los in de gang en staat op de grond en daar erger ik me kapot aan) maar nu vindt mijn vriend dat het niet past in onze gang, want het is 20 cm diep (dus steekt 20 cm uit vanaf de muur) en zou dan onderaan de trap hangen en hij zegt dat je daar tegenaan gaat lopen. Ik begrijp hem misschien deels wel maar dan blijft mijn ergernis alsnog dat onze hal beneden bij de voordeur zo tering onpraktisch ingedeeld is waardoor je er dus nergens iets kwijt kan qua kast of rek zodat je jassen en schoenen makkelijk kunt opbergen. Misschien moet ik eens advies gaan vragen in het interieur topic maar dan moet ik eerst ff een tekeningetje maken.

1 like

Het woord ‘kruidnoot’. Kan me niet schelen of het fout is, er bestaan voor mij alleen pepernoten.

Zijn meestal ook van die aanstellerige types die je er dan op gaan wijzen dat het niet klopt blablablaaa

73 likes

Zou ik inderdaad doen, zijn altijd mensen met creatieve ideeën! Iets dat 20cm uitsteekt onder aan de trap en waar je dus tegen aan kan lopen zou ik ook niet doen, gaat geheid een keer mis als je in het donker of gehaast de trap af komt.

2 likes

Helemaal eens. Denken deze wijsneuzen dat er daadwerkelijk mensen zijn die dit niet weten? Laat het me gewoon pepernoot noemen.

3 likes

Automobilisten die gaan remmen net nu er een stortbui aankomt op de snelweg in de spits. Helemaal niet gevaarlijk plots remmen.

1 like

Alsof er iemand alleen die zachte pepernoten eet???

Ik wil alleen die harde en I could’nt care less dat ik ze verkeerd noem.

1 like