Mensen die tijdens praten hun kaken niet van elkaar halen
Mensen die op een openbaar toilet aan die deur gaan trekken als hij op slot is. Je kunt dit gewoon aan de buitenkant zien???
Heb vandaag een naaiprojectje gedaan waarbij ik twee uur met zon torndingetje zomen heb losgemaakt en nu doen al mn vingers pijn ![]()
Filmpjes worden inmiddels aanbevolen met de tekst “human voiced”…
Mensen die heel dichtbij staan en tegelijkertijd onhandig zijn en daardoor de hele tijd tegen je aankomen. Ik heb een collega die zo dicht tegen mij aan loopt als we ergens naar een meeting gaan dat ik haar echt moet ontwijken steeds omdat haar arm of been mij steeds aanraken met het lopen. mens geef mij ruimte
En als jij gewoon een stap opzij zet?
Ik loop dan op een gegeven moment tegen de muur of iets anders aan. Als ik beweeg beweegt ze mee
Heb je het wel is gezegd tegen haar? Ik hou er ook nidt van als mensen ongevraagd dichtbij staan of me aanraken en zeg het dan gewoon.
ik doe dan altijd extra langzaam voor straf blijf maar lekker wachten!!!
edit oh heb dat blijkbaar al 3x gepost hier
Haha dan ben je in elk geval consequent
Collega die ziek naar het werk komen. Ik werk in een setting waarin dat gewoon totaal onnodig is en voel gewoon dat ik nu na een week tussen de hoestende snotterende types zelf ook ziek word op een mega onhandig moment.
Aan degene naast me in de trein die de hele tijd met dr elleboog tegen me aanknalt bij alles wat ze uit haar tas pakt (ongeveer 100 dingen) en bij iedere hap yoghurt die ze met een hoop kabaal naar binnen slurpt. Je voelt dat toch dat je de hele tijd zit te ellebogen, echt kap gewoon effe ![]()
Uberhaupt yoghurt in de trein
Ik zou echt ergens anders gaan zitten als iemand dat naast mij gaat zitten eten.
Terug ellebogen!!!
Haha, it’s giving: PG UP BITCH!!! ![]()
PG DOWN FOR WHAT!!!
ENTER!!!
BACKSPACE