Vooral dat eindeloze geschraap uit het bakje, nagels op een krijtbord. En alsof dit nou echt zoveel tijd winst geeft
Ik had eergisteren goede tickets gevonden voor de Eurostar en nu niet meer te verkrijgen.
Waarom is het altijd zo dat als bijvoorbeeld een monteur bij je thuis komt en een tijdvak geeft, hij/zij áltijd op het állerlaatste moment komt. Dus bijvoorbeeld het tijdvak is tussen 9 en 12, dan komt diegene pas om 12 uur. En dan moet je natuurlijk dingen regelen met je werk enzo en dan zit je maar te wachten. Echt pfff zo’n loze dag heb je dan
Ik moet even nadenken hoe ik het beter moet verwoorden, maar ik ging een keer buiten lopen in de pauze en toen kwam haar paraplu de hele tijd tegen mij aan. Dus ik zei zou je je paraplu met je andere hand kunnen vasthouden want het komt steeds tegen mij aan. Deed ze dat, en daarna tikte ze de hele tijd met haar arm mij aan. Ze is gewoon zo onhandig en zwaait de hele tijd met haar armen als ze loopt en dan heel erg dichtbij komen.
Dit inderdaad! Mensen die geen rekening houden met mensen om hun heen en tegelijkertijd heel onrustig en luidruchtig zijn.
Maar dan heb je het dus nog niet gezegd en heeft zij dus nog steeds geen idee dat je het niet fijn vindt?
0 spatial awareness
Wij stonden vorige week in een 2 uur durende rij na onze vlucht en er liep jongen achter mijn vriend en op gegeven moment begon mijn vriend te tellen hoe vaak hij tegen hem aanstootte/zijn tas (over de grond ieuw) tegen mijn vriend aan schoof. Echt wel meer dan 50+ keer. Ik was allang uit mijn slof geschoten haha.
Ik wilde zelfs ruilen van plekje zodat ik er wat van kon zeggen, maar ik mocht niet in de buurt komen van de weirdo haha.
Week later zaten we ook weer op dezelfde vlucht met hem naar huis. ![]()
ik had laatst dat iemand eerst ging trekken en toen ongeduldig op de deur ging kloppen toen ik op een openbaar toilet zat. Laat me rustig ff zitten vrouw, ik ben ongesteld en mijn darmen zijn van slag
(er was nog een 2e wc ook, maar het duurde haar blijkbaar allemaal te lang)
Hahahaha ik heb dezelfde laptop en vind het ook zo irritant
Je moe me nie skreeuwe!!!
Hahaha ik herken ook echt mezelf. Dat mijn vriend mij echt subtiel terug begeleid (of soms minder subtiel) omdat ik hem weer tegen een muur loop, of in de berm. Echt niet expres maar gewoon spatial awareness van een doperwt
Ik heb het toch gezegd van haar paraplu dat het tegen mij aankwam steeds
Maar dan weet zij toch niet dat ze te dichtbij je loopt en jij het onaangenaam vindt als haar armen/benen je raken
‘Sorry je loopt heel dicht op me, wil je iets opzij gaan?’
Edit: niet eens sorry zeggen eigenlijk
Fietsers zonder licht
Ik ben aan het appen met iemand die overal op reageert met een duimpje. Dit duimpje betekent gewoon ‘akkoord’ of ‘ga ik doen’ maar ik ben echt verpest door dit forum
ik interpreteer het continu eerst passief agressief haha
I know right! Normale mensen gebruiken die duimpjes ook ![]()
Die domme kauwgom reclame van die jongen met die mond in zijn voorhoofd. Wie dat heeft bedacht van mij eeuwige jeuk.
Ooohja verschrikkelijk ![]()
Dat alle leuke feestjes ineens alleen nog maar early editions doen, van 20u tot 1u ofzo. Sorry maar tot 23u staat er geen kat op de dansvloer en is het getetter luider dan de muziek dus dan heb je uiteindelijk welgeteld anderhalf uur om écht te dansen en dan moet je weer naar huis.
En de communicatie errond ook altijd: “dan kan de babysit ook op tijd naar huis” bro 80% van je publiek is kinderloos hoor.