Welke feestjes zijn dit? Lijkt mij ideaal
Tumtum heeft volgens mij geen chocolaatjes meer in de mix echt stom.
Ik stak een weg met fietspad over en keek daarvoor nog of er iemand aankwam. Ik zag niemand dus stap het fietspad op om over te steken. Nou heb een soort gekke stap-hink-sprong moeten doen omdat de fietser die ik als ver genoeg spotte een opgevoerde elektrische fiets bleek en vervolgens werd ik uitgemaakt voor idioot
Ga ik gatekeepen sorry
Ja pff. Mensen realiseren zich gewoon niet dat als zij zo tyfussnel gaan anderen daar minder goed op kunnen anticiperen. En daar dan totaal geen zelfreflectie over hebben. Heb echt t idee dat mensen steeds asocialer daarin worden :(.
Shit dit gaat over mij met m’n ebike
Troost je met de gedachte dat ik een zure boomer ben die deze wereld niet meer snapt.
Het is 1 dag lekker warm en gelijk weer muggen in de slaapkamer ![]()
Zo maar echt! Ik werd vanochtend wakker met 8(!!) muggenbulten.
Ik erger me aan iemand in mijn omgeving. Die opperde donderdag dat ze na een activiteit die ze samen met mijn partner heeft, wel iets samen wilde doen (met mij er dan weer bij). Uit eten of even borrelen in de stad. Dus mijn partner appt haar zo vanochtend van goh, wat gaan we doen vanavond? Zegt ze: Ja, opzich wil ik wel uit eten vanavond maar ik zeg niks toe want ik wil alle opties open houden.
Ik vind dat altijd zo egoïstisch… je bent in zo’n geval niet alleen denk ik dan. Dus wij hebben maar gezegd dat wij ons gang gaan en ze dan maar moet zien wat ze doet.
Oh en extra context; ik moet in dat geval nog een stukje reizen dus is wel handig om het op tijd te weten.
Oh gats dus als er wat leukers voorbij komt gaat ze dat doen? Daar zou ik sowieso geen zin in hebben, groot gelijk dat je niet gaat zitten afwachten!
Ja precies dat! Ik zei net ook tegen mijn partner dat als ze dus wel mee gaat, dan voelt het een beetje van: oké, er was niks leukers dus ik ga maar met de kneusjes mee.
Daar laat ik me niet voor lenen. Ondanks dat m’n partner aangeeft dat die meid altijd al zo is.
Misschien had je beter kunnen zeggen dat je je hierdoor nogal laatste keus voelt en dus liever met z’n tweeën wat gaat eten.
Haha oh zo schaamteloos ook om zoiets te zeggen ![]()
Met zo iemand ben je toch heeel snel klaar ![]()
Ik wel ja:sweat_smile: Maar dit is zo’n iemand die eigenlijk niet geloosd kan worden. Partner en ik kennen haar allebei, los van elkaar, al lang en moeten elkaar wekelijks zien. Mijn partner was altijd al haar ‘achter de hand-optie’ en toen wij een relatie kregen, zorgde dat dus voor de nodige boosheid van desbetreffend persoon
Maar goed, we dachten dat ze inmiddels ook enigzins volwassen geworden.
Partner en ik eten vanavond trouwens gewoon lekker samen sushi op de bank onder het genot van een glas wijn ![]()
haha huhhhhh dat was wel het moment geweest om de vriendschap te beëindigen en nu heb ik ook zin in sushi
Ze heeft gewoon gevraagd of ze bij ons thuis mee kan eten
Hoe kan je zo zijn!
Dit ligt toch echt aan de vriendschap/persoon? Van sommige vrienden zou ik het alleen maar leuk vinden en kan ik andersom ook best vragen of ik welkom ben om gezellig mee te eten.
Maar dit klinkt sowieso niet als een gezellige vriendschap.