In een gewone situatie zonder de voorgeschiedenis zoals hierboven geschreven, was dat geen probleem geweest. Maar hoef geen 3e rangs optie te zijn.
Ja ok en ik mag hopen dat jullie nee hebben gezegd? Want zeg je er ook wat van hoe die persoon jullie behandelt? Want tot nu toe komt dat niet zo over.
Zeggen dat je nog niet weet of dat kan omdat je graag alle opties open houdt.
Ik was op vakantie in Griekenland en heb denk ik wel 35 muggenbulten en ik kan wel jankennnnn ![]()
![]()
tering erge jeuk, heb er 5 in mijn gezicht en iedere nacht lig ik wakker van de jeuk.
Heb normaal bijna nooit muggenbulten en vond het altijd een beetje overdreven als mensen hierover zeurde
M’n vriend was bij zijn moeder op bezoek en appte me vanuit daar dat ie net een bizar verhaal had gehoord over iemand van onze vrienden, maar hij ging het thuis pas vertellen. Moest ik nog een uur wachten, ik helemaal klaar voor de juice, bleek het over een kind van een van onze vrienden te gaan… Saaiiiiii. ![]()
“Wolletjes”
Je slikt vast al antihistamine?
Ik was ook zoo blij weer naar huis te gaan omdat ik me twee weken lang heb liggen wakker krabben. Thuis zonder nieuwe bulten was t snel over gelukkig
Ja nu net voor de eerste keer genomen en ook begonnen met hydrocortison creme. Heb meteen hoog ingezet, want helemaal klaar mee.
Hopelijk dat ze bij mij ook snel wegtrekken. Nog nooit meegemaakt ook zoiets
, je komt gewoon handen tekort om ze weg te slaan.
Grote borsten hebben en geen beha kunnen dragen door dat mijn buik altijd pijn doet. Waar heb ik dan die behas voor? Ik wou écht dat ik geen borsten had.
En een stevige bralette? Wat doet pijn aan je buik?
Aargh ik was dit weekend ziek geworden, en loop weer helemaal achter qua huishouden.
Ben morgen nog helemaal niet klaar om te werken. Nies nog alles bij elkaar.
Dan ga je toch niet
Werk morgen thuis, thank you.
Is toch alsnog gewoon werken? Is niet lullig bedoeld hoor. Ziek is ziek dus niet werken
Ik heb chronische pijn door verklevingen en andere dingen wat ook omhoog uitstraalt. Ik heb bralettes en bhs, maar de druk doet dan zo’n pijn. Echt heel irritant!
Dat is wel echt heel vervelend
Langere tops met een soort ingebouwde cup is dan ook geen optie zeker? Zoals die tanktops van uniqlo?
Bloedneuzen
ik wil gewoon slapen
ik weet niet of je uberhaupt naar tips zocht maar ik draag sinds een tijdje vaak sportbh’s omdat ik die veel lekkerder vind zitten dan normale bh’s en commando niet prettig vind door de grootte van mijn borsten.
de druk is veel evenrediger verdeeld en niet zo alleen rondom het onderste deel, met net een maatje te groot heb ik nog wel goed genoeg support maar zit het niet zo strak.
Werkgevers die een lyrische mail sturen over je functioneren en je een nieuw contract aanbieden, maar er qua voorwaarden niks willen veranderen. Als je zo lyrisch bent over het functioneren, trek dan ook je portemonnee.
In dit geval gaat het niet over mezelf, maar over iemand anders in mijn omgeving. Deze persoon wil eerst het gesprek aangaan, want de tone-of-voice matcht totaal niet met het gegeven dat de voorwaarden ongewijzigd blijven.
Dat het me gewoon niet lukt om iemand aan de lijn te krijgen bij de apotheek. Uiteindelijk heb ik het via internet gedaan, maar je zou maar geen internet hebben of er niet mee overweg kunnen.