Waar erger je je aan? #20

Wij vragen ons altijd af waar dat positieve beeld vandaan komt, omdat ze ons niet zien op de werkvloer en dit niet vragen aan directe collega’s. :grimacing:

4 likes

Die van mij had vrijdag een voicemail achtergelaten of ik wilde terugbellen en sindsdien krijg ik ze gewoon niet te pakken :joy:

Ohh dat doet mijn huisarts ook, dan bellen ze na 12:00 met het verzoek terug te bellen maar ze zijn maar tot 12:00 telefonisch bereikbaar. Dan moet je de volgende werkdag tussen 8 en 12 terugbellen, maar om 3 seconde over 8 ben je al nummer 15 in de wachtrij. :japanese_ogre:

9 likes

Voorstel terugleggen. Je werkgever opent met een voorstel en jij kan/moet gewoon een wedervoorstel doen. Zeker niet een heel gesprek aangaan met argumenten blabla haha dat ga je nooit winnen die gedachtekronkels van werkgevers proberen te volgen.

2 likes

Ik stuur voortaan iedereen die ik enigszins capabel acht een e-consult ipv dat ik ze bel en wat een genot voor beide partijen. :sparkling_heart:

24 likes

I love econsults ik stuur mijn behandelaar nu ook altijd alvast m’n bloeddruk en ziektescores enzo vantevoren door (want moet haar soms nog wel telefonisch spreken) en dat is ook zoveel chiller dan dat soort dingen door de telefoon moeten voorlezen waar ik blijkbaar echt teveel voor mompel

5 likes

Heb ooit ergens een bijbaan gehad waar ik een mail kreeg dat ze zo laaiend enthousiast waren over mijn functioneren dat ze mijn contract zouden verlengen inclusief ‘gefeliciteerd!!’ en ‘hou je mail goed in de gaten voor je nieuwe contract’. Kreeg ik 2 maanden verlenging :joy::joy:

7 likes

Ja zo hip zijn ze hier helaas nog niet. In de wachtkamer is alles nog in comic sans dus dat zegt ook wel genoeg.

6 likes

Er zijn klussende mensen in huis en we hebben maar 1 wc. Ben echt zo blij als het klaar is en ik weer gewoon rustig naar de wc kan in m’n eentje als ik thuiswerk. Dat was juist een van de meest fijne dingen.

Piep in mn oren. Geen idee waarvan opeens want geen harde muziek geluisterd of met oordoppen of koptelefoon en niet naar een feest geweest.

Had ik eens bij een sollicitatie. Ik was het niet geworden máár ze waren onder de indruk van mijn cv en vaardigheden dat ze mijn gegevens zouden bewaren voor de toekomst.
Nooit meer iets van gehoord haha

1 like

Hier hebben we nu ook klussers over de vloer en ook maar 1 wc. Komt die ene net: is het erg als je pas morgen weer een wc hebt?
Jaaaaa?!!!
Maarja blijkbaar anders kunnen ze niet goed bij de leidingen als die nieuwe wc er staat maar aargh. Dus ja het moet maar.

1 like

Oké jij wint :hushed: maar hoe ga je het nu doen dan qua wc?

1 like

Gelukkig hebben de buren gezegd dat wij bij hun kunnen gaan. En ik ga denk ik met onze dochter ergens heen waar ook een wc is :sweat_smile:
En morgen denk ik zwemmen zodat we ook kunnen douchen :smiling_face_with_tear:

1 like

Fijn zulke buren. En goed idee met het zwemmen :grin:

1 like

Nee hoor, graaf wel een gat in de tuin vannacht

1 like

Nog beter, we hebben geen tuin 🫠🫠🫠🫠
M’n man zei al dat hij een plastic zak in de emmer doet en daarop gaat poepen, mocht het nodig zijn. :sweat_smile:

Moet bekennen dat ik vanochtend naar het winkelcentrum ben gegaan om te poepen. Voelt iets minder bezwaard dan bij de buren (en anoniem) :sweat_smile:

10 likes

Ik heb helaas ook ooit in zo’n situatie gezeten. Ben toen als een gek naar de sportschool gefietst toen de nood hoog was, alleen even naar binnen om te poepen en toen weer weg :upside_down_face:

2 likes

I feel you!

1 like

Ik heb dat wat je man zegt echt een keer gedaan :joy: Ook door een verbouwing. Ik kan dan echt niet poepen bij buren denk ik, en het was toen ook heel laat op de avond. Heb een vuilniszak gebruikt en daarna meteen buiten weggegooid haha

3 likes