Waar erger je je aan? #20

En @ iedereen die geeft gereageerd: de nieuwe wc staat, maar we kunnen nog niet doorspoelen, daarvoor moeten we een emmer water gebruiken. Beter dan niets😆

9 likes

Hahaha dank voor de update, beter met een emmer water dan niks maar hopelijk snel weer zoals ‘normaal’.

3 likes

Ik heb het zo koud word er helemaal niet goed van

5 likes

Waarom blijft de NPO random ass c-list BN’ers naar landen sturen en zeggen dat dat een tv programma is

10 likes

Hahaha welk programma is dit? Ik heb zin om te hatewatchen

3 likes

Sorry ik was het belangrijkste vergeten: ze heeft een oranje rugzak!!! Leuk he

2 likes

Ah maar ik had niet anders verwacht van Max Vandaag haha. Voor die doelgroep is zij vast :sparkles: fris en fruitig :sparkles:

Oh maar ik voelde me helemaal boomer want ik was oprecht geĂŻnteresseerd in dit programma na de reclame hiervoor

7 likes

Lievelingetje van Jan

6 likes

Hier in Vlaanderen doen ze dat ook, allerlei bv’s op reis sturen en dit filmen. Dus ik moet dan kijken hoe een bv zichzelf vindt en het is zo saai. Blijkbaar vinden anderen dat wel leuk want er zijn nu programma’s op boten, expedities in Groenland, in de Sahara.

1 like

Mensen die praten terwijl ze gapen :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Dat het sociaal een soort van geoorlooft is (vooral vaak door mannen) om sporten zoals voetbal of formule 1 te kijken in sociale situaties zoals een verjaardag/feest of terras/etentje ofzo. Ik ken eigenlijk geen vrouw die dat doet, bijvoorbeeld gtst ofzo :sweat_smile:

53 likes

Ik heb laatst op een verjaardag nog gezegd “hĂ© is de kwalificatie eigenlijk al begonnen?” omdat ik wist dat er een paar formule 1 fans waren en ik de verjaardag nogal saai vond haha. Het werkte wel, de jarige is fan en zette zelf meteen de tv aan.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje aso maar dit was een kringverjaardag, en ik greep de kans op vermaak die ik had.

24 likes

Pantoffels en mijn hoge wreef. Op 1 of andere manier koopt mn moeder altijd pantoffels voor mij, heel schattig maar eigenlijk loop ik liever op dikke sokken als het koud is. Er wordt altijd gezegd dat pantoffels een maat groter moeten volgens mij. Nouja dan val ik er dus altijd uit. Nu heeft ze zelfs een maat kleiner gekocht en ik ga hak in hak uit in die dingen. Ik begrijp trouwens ook niet waarom ze zo graag pantoffels mij koopt haha. Misschien omdat ik als kind graag met blote voeten buiten liep. En ik mocht nooit van die schattige pantoffels met dieren etc erop. Er moest een harde zool onder.

1 like

De klussers zijn er nog steeds (krijgen nieuwe badkamer) en we hebben geen deur in de woonkamer en zij lopen de hele tijd heen en weer (logisch) en dan voel ik me bezwaard om op de bank te chillen :sweat_smile: maar ik doe het nu toch maar.
Ondertussen kan ik ook niet afwassen omdat het water is afgesloten en opruimen heeft ook geen zin want alles staat vol. Dus ja, eigenlijk heb ik geen keus :laughing:

1 like

Sinds wanneer is dit eigenlijk een ding geworden? Ik vind het verder wel wat gezelligs hebben op een verjaardag als het niet te hard staat/overheersend is.

3 likes

Als ik series uit de jaren 90 kijk staan de mannen op verjaardagen ook allemaal om de radio heen om de wedstrijd te volgen, dus toch al best lang.

2 likes

Ja, het was toen al gangbaar. Ik had in de jaren ‘90 een kinderfeestje in een pretpark en toen liep de vader van de jarige ook de hele tijd met zo’n draagbaar radiootje om het voetbal te kunnen volgen. Andere ouders prezen hem dat hij toch meeging ondanks “de wedstrijd”. Wij lieten hem met rust en vonden het normaal.

2 likes

Ik ben blij dat dit in mijn kringen niet sociaal geoorloofd is, wat een aso gedrag. Ik zou echt meteen naar huis gaan als de tv werd aangezet op een feestje (tenzij voor karaoke of in de winter met zo’n cheesy haardvuur misschien)

11 likes

Mannen kijken F1, vrouwen GTST? Beetje achterhaald toch. Ook niet te vergelijken vind ik, een live wedstrijd of een dagelijkse soap.

Ik ben groot F1 fan maar als ik met iemand heb afgesproken of ergens op bezoek ben zal ik het nooit zomaar aanzetten. Als het uitkomt zal ik wel bijv vragen of we een uurtje eerder of later kunnen afspreken zodat ik een race kan kijken :sweat_smile: maar zal er niet iets voor afzeggen oid.

Maar ergernis in dit thema: mensen die ongevraagd spoilers geven :angry: zat in het vliegtuig tijdens de race zondag, ik zorg dan altijd dat ik daarna geen socials/nieuws kijk totdat ik zelf de race heb gezien. Komt een reisgenoot (die ergens anders zat en blijkbaar wel op haar telefoon had gekeken) het vliegtuig uit en zegt direct ‘Ik heb slecht nieuws voor je, je favoriete coureur ligt eruit’. Was zo pissed joh haha

10 likes