Waar erger je je aan? #20

zero frisdrank ofo de niet zero variant waar alsnog zoetstof in zit
ik wil gewoon een blikje op werk uit de kast pakken waar suiker in zit en wat niet naar neppe zooi smaakt, laat me!!!
ik kan nooit meer fanta drinken omdat het naar zoetstof smaakt

13 likes

Mensen die plastic in onze gft-bak gooien als hij niet direct nadat het is opgehaald weer bij huis zetten. Echt zo aso, loop tien meter verder naar een echte prullenbak.

4 likes

Ja heel erg mee eens!!! Fanta Lemon is echt m’n lievelings maar die verkopen ze alleen nog zero en ik vind het echt goor. Ben altijd heel blij als ik op vakantie of in een toko/buitenlandse winkel de normale vind

6 likes

Is toch ook niets sociaals aan… Waren paar jaar geleden op kraamvisite bij mijn zwager en die had zijn telefoon, tablet en televisie op drie verschillende wedstrijden staan. Verschrikkelijk aso.

1 like

Als ik op die verjaardag was geweest, was ik direct naar huis gegaan. Vind dat echt vreselijk, sowieso als er een tv aan staat kijkt iedereen daar naar of het nou interessant is of niet.

8 likes

Ik vind F1 wel iets heel anders dan voetbal.

Voetbal is stiller en gezellig, F1 is echt vervelend.

14 likes

Hahaha wel afhankelijk van wie het kijkt

2 likes

Haha wel verschillende meningen dus. Ik ken zelf geen vrouwen die dit doen of krijg geen vergelijking gevonden. Vaak staan die jongens bij elkaar aan de bartafel met een tablet of telefoons op tafel te juichen en schreeuwen. En zijn de vrouwen vooral met de kinderen en de drankjes/hapjes etc in de weer. Deze irritatie gaat verder zoals je merkt :sweat_smile:
(Disclaimer: natuurlijk niet iedere man is zo en er zullen ook best vrouwen sportwedstrijden kijken)

1 like

Mijn nachtmerrie

28 likes

Cuz boys will be boys

9 likes

Heb je ooit een volwassen man gezien? Ik namelijk niet :crazy_face:

5 likes

Dat komt door deze context haha

2 likes

Mijn tantes/oma zetten gerust gtst aan op een feest en dan moet iedereen stil zijn want ā€œze spreken Nederlandsā€.

4 likes

Dit is ook het favoriete drankje van mijn man en zijn beste vriend. Als ėėn van hen naar Frankrijk gaat nemen ze het altijd voor elkaar mee 🄹.

4 likes

Dat het zo allejezus heet is in die klote trein. We staan hier met z’n allen op 1m2, met jassen aan, doe die verwarming uit/lager! Ik snap niet dat ze de temperatuur niet een beetje aanpassen op de temperatuur buiten i.p.v. de temperatuur in een woonkamer oid.

7 likes

Dat mijn huis op het moment al zo koud is dat ik mn dubbele dekbed er op heb moeten doen en de verwarming aan

6 likes

Ik ben wel jouw ergernis. Enorme liefhebber van sport kijken en in sommige gevallen zijn er wel verjaardagen e.d. in onze familie waarin sport aanstaat. Ik vind het wel een soort van gezellig, het is ook niet zo dat je er dan de hele tijd naar zit te kijken. Maar goed, zou het ook zeker niet in elk gezelschap doen. Ik heb ook wel vriendinnen die er niks mee hebben en dan ga niet de tv aanzetten.

4 likes

Er wordt hier te pas en te onpas aangebeld door van die kinderen voor de focking kinderpostzegels. Ik ga ze van mn nichtjes kopen dus laat me met rust!!

En nog een ergernis wat zijn die krengen duur??? 5 kaarten en 5 postzegels voor 13,75 de tandjes

Tijd dat je een deurzegel regelt bij je nichtjes dan

7 likes

Hahaha ja even vergeten

1 like