Oh dat is echt flauw dat laatste! Mijn man en ik kijken altijd samen maar afgelopen zondag had hij een uitje dus ik heb alleen gekeken en erbij gezegd, als je iets weet van de race heb je het in elk geval niet van mij
Ging ie in de avond de volledige race terugkijken met mij ernaast ![]()
Haha, ik vergeet nooit dat verhaal van een influencer of youtuber die dit ook voorhad met de wc’s en dringend moest en toen maar in de kattenbak poepte. Jammer dat ik dan weer niet meer weet wie dit was.
Klopt hahaha, mijn vader (70+) klaagt dat Martine van Oss (68) veel te oud is omdat ze nu ouder is dan sommige mensen in het reisgezelschap van ‘we zijn er bijna’.
Carrie is lekker jong en jeugdig met haar 45 jaar, die kan nog makkelijk 20 jaar mee voor ze ouder is dan de bejaarden die ze volgen.
En dat ze dachten dat die kat ziek was omdat hij zo’n grote drol had
zero frisdrank ofo de niet zero variant waar alsnog zoetstof in zit
ik wil gewoon een blikje op werk uit de kast pakken waar suiker in zit en wat niet naar neppe zooi smaakt, laat me!!!
ik kan nooit meer fanta drinken omdat het naar zoetstof smaakt
Mensen die plastic in onze gft-bak gooien als hij niet direct nadat het is opgehaald weer bij huis zetten. Echt zo aso, loop tien meter verder naar een echte prullenbak.
Ja heel erg mee eens!!! Fanta Lemon is echt m’n lievelings maar die verkopen ze alleen nog zero en ik vind het echt goor. Ben altijd heel blij als ik op vakantie of in een toko/buitenlandse winkel de normale vind
Is toch ook niets sociaals aan… Waren paar jaar geleden op kraamvisite bij mijn zwager en die had zijn telefoon, tablet en televisie op drie verschillende wedstrijden staan. Verschrikkelijk aso.
Als ik op die verjaardag was geweest, was ik direct naar huis gegaan. Vind dat echt vreselijk, sowieso als er een tv aan staat kijkt iedereen daar naar of het nou interessant is of niet.
Ik vind F1 wel iets heel anders dan voetbal.
Voetbal is stiller en gezellig, F1 is echt vervelend.
Hahaha wel afhankelijk van wie het kijkt
Haha wel verschillende meningen dus. Ik ken zelf geen vrouwen die dit doen of krijg geen vergelijking gevonden. Vaak staan die jongens bij elkaar aan de bartafel met een tablet of telefoons op tafel te juichen en schreeuwen. En zijn de vrouwen vooral met de kinderen en de drankjes/hapjes etc in de weer. Deze irritatie gaat verder zoals je merkt ![]()
(Disclaimer: natuurlijk niet iedere man is zo en er zullen ook best vrouwen sportwedstrijden kijken)
Mijn nachtmerrie
Waarom zijn de mannen ‘‘jongens’’ en de vrouwen de vrouwen?
Cuz boys will be boys
Heb je ooit een volwassen man gezien? Ik namelijk niet ![]()
Dat komt door deze context haha
Mijn tantes/oma zetten gerust gtst aan op een feest en dan moet iedereen stil zijn want “ze spreken Nederlands”.
Dit is ook het favoriete drankje van mijn man en zijn beste vriend. Als ėėn van hen naar Frankrijk gaat nemen ze het altijd voor elkaar mee 🥹.
Dat het zo allejezus heet is in die klote trein. We staan hier met z’n allen op 1m2, met jassen aan, doe die verwarming uit/lager! Ik snap niet dat ze de temperatuur niet een beetje aanpassen op de temperatuur buiten i.p.v. de temperatuur in een woonkamer oid.