Waar erger je je aan? #20

Dat mijn huis op het moment al zo koud is dat ik mn dubbele dekbed er op heb moeten doen en de verwarming aan

6 likes

Ik ben wel jouw ergernis. Enorme liefhebber van sport kijken en in sommige gevallen zijn er wel verjaardagen e.d. in onze familie waarin sport aanstaat. Ik vind het wel een soort van gezellig, het is ook niet zo dat je er dan de hele tijd naar zit te kijken. Maar goed, zou het ook zeker niet in elk gezelschap doen. Ik heb ook wel vriendinnen die er niks mee hebben en dan ga niet de tv aanzetten.

4 likes

Er wordt hier te pas en te onpas aangebeld door van die kinderen voor de focking kinderpostzegels. Ik ga ze van mn nichtjes kopen dus laat me met rust!!

En nog een ergernis wat zijn die krengen duur??? 5 kaarten en 5 postzegels voor 13,75 de tandjes

Tijd dat je een deurzegel regelt bij je nichtjes dan

7 likes

Hahaha ja even vergeten

1 like

Vanmiddag is er hier 7 keer aangebeld en zelfs 2 keer door hetzelfde kind. :sweat_smile:

Heb nu maar een briefje op de deur dat ik niks wil kopen.

2 likes

Hier is al 10x aangebeld voor de grote clublotenactie, ook zo erg. Maargoed, dan staat er weer zo’n schattig meisje van de turnclub of een stoere jongen van de voetbalvereniging op de stoep, dus eindstand heb ik 20 loten van elke denkbare vereniging uit het dorp gekocht :+1:t2::joy:

31 likes

Serieus en nu is het koud en zijn er alsnog muggen binnen!?! Godskolere

5 likes

5!!! euro voor een kluisje bij een concert omdat er geen garderobe is. vind het an sich al fucking onzin om naast een kaartje nog extra te moeten betalen om gewoon je jas en tas veilig kwijt te kunnen maar 5 euro doe normaaaal

18 likes

Altijd als ik in de ochtend iets belangrijks heb op werk waarvoor ik echt op tijd op kantoor moet zijn slaap ik slecht. Dan word ik echt 100x per nacht wakker en lig ik allemaal te dromen dat ik me verslapen heb (terwijl ik echt 10 wekkers ofzo zet) :smiling_face_with_tear:

9 likes

Oh bah ja en dan steeds de tijd checken met een hoge hartslag

1 like

Ik wil juist dat ze langskomen, maar ze komen maar niet. Ik heb wel iets te maken met die kaarten dus daarom lijkt het me juist leuk om ze te kopen van een kind.

3 likes

Jaaaa en dat je dan ook nog eens geen jas/tas mee naar binnen mag nemen!! Sorry oma vertelt maar vroeger was de garderobe 50 cent.

5 likes

voor mijn gevoel is normale garderobe nog steeds maar een euro’tje. en als je naar van die grote concert en voorstellingzalen gaat waar vooral klassieke concerten en/of dans enzovoort zijn betaal je gewoon niks want dat is gewoon onderdeel van de avond waar je voor betaald en ik vind dat gewoon het normaalste eigenlijk.

11 likes

En het is supermooi binnen :peacock:

5 likes

Heb je ze ontworpen?

2 likes

Mijn ritme is zo afgestemd op naar werk gaan dat ik tegenwoordig ook na een avond drinken uiterlijk om 7 uur wakker word😭

1 like

Ugh ik vind mezelf hier ook een zeur in maar mensen moeten echt eraan denken om hun plaids die op hun bank liggen te meuren af en toe te in de wasmachine te gooien. Gisteravond ook bij 2 vrienden, dat ding rook echt naar van alles door elkaar en zo nasty. Dan lig ik echt niet relaxed onder een dekentje. Heb nu net mn eigen er allemaal ingegooid weer haha.

17 likes

Ik las ik heb er niks mee te maken :joy:
Heb een setje gekocht van een leerling, kwam tijdens mijn les langs haha. Was super snel allemaal, loopt hij bijna weg. Ik: waaacht ik wil die deurzegel ook!!

1 like

Ja, hier net zo! Lag er om 2u in met te veel wijn. Enorm onrustige nacht natuurlijk en om 6:30 stipt weer klaar wakker :upside_down_face:

2 likes