Ik durf niet naar huis, want voor burendag is de hele straat alles aan het opruimen en schoonmaken en ik heb daar geen zin in, maar ik wil geen walk of shame langs al mijn buren die daar wel bezig zijn.
Dit zou me dus nul boeien. Je gaat toch niet de hele dag buiten rondlopen omdat je buren de straat aan t vegen zijn 🫠
oooh ja ik heb een keer gehad dat ze zo’n buren borrel hadden en ik wist dat ik daar niet heen wilde, maar toen was ik het vergeten en liep ik er per ongeluk tegenaan. Hadden ze alle drankjes zo netjes uitgestald op zo’n tafeltje en zat de hele tijd zo te twijfelen om me toch netjes te gedragen en even te gaan omdat ze zoveel moeite gedaan hadden. Niet gedaan uiteindelijk want echt geen zin om dan zo ongemakkelijk bij elkaar te staan
Oh ik herken dit zo erg haha ik haat de ongemakkelijkheid
Ik zou trouwens wel naar huis gaan en dan Goedemiddag roepen en dan gauw in mijn eigen huis blij zijn dat het allemaal weer achter de rug is
Hier ook!!! Elke nacht word ik lekgeprikt, helemaal wild word ik ervan
Hier zijn ze dus van 2 uur 's middags tot waarschijnlijk 2 uur 's nachts aan het borrelen schuin tegenover mijn huis. Ik heb echt leuke buren, maar ik hoef daar dus geen 12 uur lang mee te zuipen ![]()
Dus vanmiddag ben ik steeds drukdruk en ik sluit vanavond nog wel even aan. Vind het wel mooie initiatieven, maar je hebt van die mensen die echt te intensief betrokken zijn en ook teleurgesteld zijn als niet iedereen zijn dag hiervoor uittrekt.
Als ik inlog bij zorgverzekering krijg ik melding dat ik niet verzekerd ben? Ik heb keurig betaald etc? Ik krijg hier stress van ![]()
(Toevalig nog iemand met inloggen bij zorgverzekering en een storing?)
De overstroombeveiliging van de vaatwasser gaat er niet meer af. Ja, hij overstroomde (iets met afvoer die vol zit ofzo), maar dat hebben we verholpen. Maar die beveiliging gaat er niet weer af en monteursafspraak duurt nog een eeuwigheid ![]()
Zit je wel op je eigen digi d😂
Hahaha ja😂
Haha sorry heb gewerkt bij een verzekeraar en dit kwam zo vaak voor dan zou ik gewoon later even kijken, je verzekering kan sowieso nooit gestopt worden
Dat mijn favoriete parfum (Byredo Blanche) zo rete duur is dat ik hem niet ga kopen. Heb net bij de Bijenkorf weer even op zo’n strookje gesprayd om er weer even van te genieten. Ik mis de zeer betaalbare dupe van de H&M zo erg…
Elke keer weer: gemiste gesprekken van mijn moeder, ik ben ook nog eens een weekendje weg ergens met slecht bereik. Ik denk: wie is er dood. Mijn moeder een uur later: ja welke maat onderbroeken heeft je kind nu ik was in de Zeeman en ze hadden hele leuke.
Die Kerstkaarten ja!
Omg bedoel je T-shirt? Ik dacht daar vandaag nog aan ![]()
wat leuk! Die heb ik toevallig net gekocht.
Oh ja die vind ik ook zo heerlijk! Mijn flesje is ook al een poos leeg ![]()
Ik heb ze ook gekocht, wat leuk!
Het is verschrikkelijk maar meer dan 200 euro kan ik echt niet goed praten voor mezelf. Ook nog Replica Lazy Sundaymorning van Maison Margiela geprobeerd als dupe maar die is het net niet, te poederig ofzo.
Als je van poederige geuren houdt is deze misschien ook wat voor jou. Heel andere geur hoor maar hij ruikt dus poederig en zepig. Ik vind hem echt heerlijk en hij blijft superlang hangen en je ruikt hem heel goed maar het is niet overweldigend.
Als ik dit parfum draag word me best vaak gevraagd wel parfum het is omdat ze het lekker vinden. Zo heb ik dit parfum ook ontdekt, doordat ik het bij iemand anders rook.
De Bijenkorf verkoopt ‘m ook.