Ja dat poederige vind ik soms net te heftig. Ik hou van dat frisse! Die “schone was” achtige geur. Maar ik ga deze wel eens even ruiken! Wie weet is het een goeode match en beter geprijsd!
Schijnt dat flower please van de Zara er op lijkt
Oeh dankje! Dan ga ik die eens ruiken!
Ik ging net een taart bakken voor een verjaardag morgen, ik doe een nieuw pak bloem open en het zit vol beestjes
Morgen naar de bakker dan maar.
Die dupe heet nu iets van modern minimalist ofzo. Schijnt bijna identiek te zijn aan t-shirt. Heb m opgesprayd in de winkel en vond m vrij heftig, maar wel heel erg wasmiddelig.
Je kan beter direct even de rest van de verpakkingen checken die in de buurt van de bloem stonden. Klinkt als meelmot.
Nee above the clouds!
Jup, ga ik zeker doen! Heb het meteen opgezocht want ik had dit nog nooit voorgehad, maar blijkt dus wel vaker voor te komen. New fear unlocked. ![]()
Ik kan hem op de website bij zowel de dames als de heren niet vinden. Is deze er al uit misschien?
Ik weet alleen niet hoe t-shirt ruikt. Ik had altijd above the clouds. Maar ik ga deze eens ruiken!
Misschien deze? Dit is de dupe van jouw geurtje.
Ik ken deze geur zelf niet maar heb meerdere dupes van divain en die zijn erg goed.
Ik ken het niet maar ga het zeker onthouden!
Ik heb deze zomer ook meelmotten gehad. Moest alles uit mijn voorraadkast weggooien. Zo zonde ![]()
![]()
Ik heb vrienden met een kindje. Superleuke vrienden, schattig en lief kind, maar ze mag alles. In hun eigen huis moeten ze het zelf weten natuurlijk, maar gister waren ze hier. De hele tafel stond vol met drankjes en glazen en toen gingen ze met een bal overgooien over de tafel heen.
Ik zei dat ik dat niet chill vond, werd gedaan alsof ik de partypooper was. ‘Wat is het ergste dat kan gebeuren?’ Nee er gaat niemand dood van, maar het zijn straks mijn meubels en vloer die onder de cola en bier zitten. Uiteraard werd er alsnog een plant omgegooid. ‘Ja ik vond het al geen handige plek hebben.’ Ehm, let gewoon op je kind?
Mn bek valt hier echt van open!
In dezelfde categorie als dat mijn zwager en schoonzus hun kinderen aan mijn borrelhapjes op tafel laten zitten. Blokken franse kaas, plakjes parmaham etc worden allemaal even opgepakt en onderzocht om vervolgens weer terug te worden geplaatst op de plank. Ik: “Hee jongens ik heb hier een bakje chips voor jullie!” Hun vader: “Ja maar je snapt toch dat die borrelplank veel interessanter is!”
![]()
Ik vind dit schandalig. Sorry maar hebben ze hun kinderen niet opgevoed? Daar blijf je vanaf en je moet vragen of je iets mag pakken.
Idioot dit van die ouders. Al zou ik een bal in mijn huis sowieso niet toestaan, dat is voor buiten.
Van mij mag m’n zoontje wel pakken, maar als hij het toch niet wil/lust dan aan mij geven en niet terug leggen idd. Als het allemaal te dicht op elkaar ligt dan pak ik het voor hem of ik maak een apart snackbordje/borrelplankje.
Dat verhaal over die bal vind ik echt erg ![]()
Oh ik ben dan wel iets anders dan niet chill hoor, die flauwekul doe je thuis maar en dan nu bal inleveren of naar buiten
Hadden ze die bal trouwens mee (voor mijn nieuwsgierigheid)?
Bal was van een ander kindje, wel een stoffen exemplaar. Maar kan alsnog ‘gevaarlijk’ zijn icm de coördinatie van een peuter
ik ben de moeilijkste niet en ze mogen er van mij rond de eethoek ofzo prima mee overgooien, maar niet over een tafel met tien glazen en bierflesjes