Waar erger je je aan? #20

Quizzes etc die met ChatGPT zijn gemaakt :sob: ik vind het zo stom haha

Ik bedoel leuk dat je een quiz maakt maar op deze manier voegt het toch niets toe :sob: en als het dan niet klopt ook is het zo van ooo ja ChatGPT heeft het gemaakt

Laat het dan gewoon achterwegen

10 likes

Ik ga net plassen in het donker en word gewoon aangevallen door een mug?! Hoor in ieder geval de hele tijd gezoem rond mn gezicht. Dus ik met mn armen wapperen tƩrwijl ik plas, als een soort debiel, om maar niet gestoken te worden. Doe erna het licht aan en die motherfucker is nergens te bekennen. Wedden dat ik morgen wakker word met drie bulten op mn gezicht? :triumph:

2 likes

Ik kan een goede woordgrap op z’n tijd echt wel waarderen maar die mensen (eigenlijk altijd mannen) die er een sport van maken om maar zoveel mogelijk woordgrappen te produceren en daar super gehaaid op zijn. Gadver echt bloedirritant.

17 likes

Oke het is een kleine ergernis maar soms fiets je achter iemand in hetzelfde tempo en dan blijft die persoon elke 30 sec ff een beetje half achterom kijken JA IK BEN ER NOG STEEDS IK GA JE NIET INHALEN echt een onnodige irritatie dit

15 likes

Ugh ze zijn nog steeds bezig met de badkamer en vandaag is de tegelzetter er en hij moest al die oude tegels (2 lagen) eraf halen. Jezus wat een tering herrie en stof…pfff het hoort erbij maar m’n oren doen pijn. Ik wil eindelijk douchen en in bad. Nog anderhalve week :crossed_fingers:

3 likes

Ik ben die persoon haha! Ik vind ook echt een knurft als je te dicht achter me fietst (helemaal als je kletsend met z’n twee fietst)
Rem dan een beetje af of versnel

19 likes

ik ooooook ik ga dan ook wat langzamer fietsen en iemand erlangs laten, want ik kan er echt niet tegen als iemand zo dicht achter me fietst. Ga weg man

35 likes

Hahaha, ik vind het heel irritant als iemand de hele tijd achter me fietst dus ik ben ook die persoon.

6 likes

Nog irritanter is dat zij dan zachter gaan fietsen, jij ze inhaalt en zij dan weer harder gaan fietsen en het zo’n wisselwerking wordt van elkaar inhalen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Nooo dit kan echt niet! Heb je hier nog iets van gezegd of ga je je vrienden hier nog op aanspreken?
Ik vind dat best een lastig onderwerp. Een vriendin van mij heeft ook zo’n kind dat alles mag. Ze had hem meegenomen naar een barbecue bij ons thuis waar meerdere vrienden (zonder kind) bij aanwezig waren. Daar ging hij met zijn vingers in de tzaziki, vervolgens in de hummus en toen in de tapenade waardoor alle sauzen gemixt en verpest waren. Ook werd het brood met klodders saus eraan overal naartoe gegooid :cry: . Toen ik er iets van zei reageerde die vriendin heel defensief.

6 likes

Wow!! Ik heb een keer gehad dat een kennis haar kind meenam bij mijn ouders thuis en kleurtjes gaf om mee te kleuren. Haar kind ging vervolgens op verschillende dingen kleuren (waaronder hun muur). Toen heb ik tegen haar kind gezegd dat dat niet mocht. Was ze helemaal van slag hoe ik durfde haar kind aan te spreken. Ik zei sorry hoor, maar dit is niet jouw huis en je spreekt je eigen kind er niet op aan dat de muren nu onder zitten. Ging ze helemaal tegen mij zeggen dat dat bij het leven hoort en herinneringen maken. Ga herinneringen maken in je eigen huis. Het bijzonder was dat haar kind gewoon netjes reageerde en er ook mee stopte, ik zei het ook gewoon rustig. Maar die reactie van die moeder.

19 likes

twilight-baby

19 likes

Ik vind het jammer dat we andersmans kinderen niet mogen aanspreken op hele basic dingen. Ik werd vroeger ook streng toegesproken door de buurvrouw als we vervelend deden buiten, of vrienden van mijn ouders als we kattenkwaad uithaalden.

19 likes

Oh echt dit! Ik zeg trouwens in mijn eigen huis er gerust wat van hoor, dan maar beledigd (de ouders inderdaad, het gemiddelde kind luistert juist heel goed altijd.
Misschien juist omdat ze nooit nee horen?)

1 like

Omg kleuren op de muur is wel heel erg! En dan zo’n reactie krijgen van die kennis… Die reactie lijkt overigens wel op de reactie die mijn vriendin gaf, iets als ā€˜hij wil ontdekken’ en ā€˜het hoort erbij’ :skull:

4 likes

Dit doet me denken aan dat mijn dochter zich net kon optrekken en dat deed aan de houten duplokist bij een vriendin thuis. Dat kindje van haar sloeg de deksel keihard dicht op haar handjes. Maar het was zoooooo goed van hem dat hij zijn grenzen en zijn speelgoed bewaakte. :disappointed_relieved:

5 likes

Ga lekker ontdekken in je eigen huis, ik denk dat ze het bij hun thuis echt niet leuk vinden als het gebeurt. Maar ze zijn dan te defensief om gewoon te zeggen wat mijn kind net deed kon echt niet.

Verder heb ik wel altijd van huis uit meegekregen dat als een kind per ongeluk iets kapot maakt of vies maakt dat je gewoon moet zeggen, maakt niet uit joh zodat ze zich niet rot voelen.

3 likes

Oh alsjeblieft vertel me dat je toen met je kind bent vertrokken

7 likes

Komt m’n kind terug van de opvang… zingt ze hanky panky. :rage::sob:

2 likes

In de zin van de ā€˜Chinese’ versie van Happy Birthday?

Dacht dat we daar toch wel mee gestopt waren. Hopelijk maken ze niet ook nog eens ā€˜spleetoogjes’ met hun vingers :sleepy:

4 likes