Hahaha maar je hebt gewoon een lekker tempo ![]()
Kan toch niet anders dan dat we over ca. 15 jaar echt een kutgeneratie krijgen met pubers die nooit nee hebben gehoord in hun hele opvoeding.
die generatie er is er toch nu al?
Ja ik doelde eigenlijk meer op professioneel vlak. Mijn jonge collegas uit 2000 zijn echt meer dan prima.
Maar die generatie is er nu inderdaad al, daar heb je gelijk in.
Ja die, want er was een kindje jarig. Inclusief de ooghoeken trekken. Ik ben woest.
Mijn kind kwam daar ook een keer mee thuis. Was toen wel van andere kinderen en niet van school. Heb hem toen verteld waarom het niet leuk is om dit te zingen en ik heb het nooit meer gehoord.
Maar ik denk dus dat de kinderen er zelf het meeste last van krijgen. Omdat je echt wel zal worden gecorrigeerd als je stage gaat lopen, of je eerste bijbaantje krijgt. Maar je eerste indruk zal niet al te best zijn, en die indruk kan lang blijven hangen.
Eigenlijk is het echt zielig wel. Die weten niet wat ze overkomt als ze gaan werken/stagelopen en ze niet bij alles wat ze doen een sticker krijgen maar (opbouwende) kritiek. Die ouders doen hun kinderen zo echt tekort.
Dat er geen exclusief kinder ergernissen topic is
Ik mis Lula
kan er niet gewoon een forum momminarum gemaakt worden door iemand
Forum matrum dan denk ik
Ah, gatver. Dat kindje valt natuurlijk niets te verwijten maar ik snap niet dat de ouder(s) dat gedrag niet corrigeren.
Ik heb gezegd dat ik het niet leuk vond, dat balgegooi, toen stopte het kort daarna. Maar dus wel met zo’n intonatie van: jaja partypooper, we houden al op. Vond ik stom
@Ladybug kaart dit aan bij de school/opvang. Je kind zeggen dat het niet leuk is is 1, maar spreek ook de school aan. Daar bestaat tegenwoordig een hele website voor inclusief al geschreven klachtbrief; Voorbeeld brieven | Asian Raisins
Vanmorgen direct gedaan. Dank voor het delen!
Ik erger me aan collega’s die veel te veel parfum op hebben. ![]()
Automobilisten zonder licht met deze mist
Gewoon aan iedereen die dit doet. Soms fiets ik gewoon in iemands geurspoor
of in het ov of waar dan ook.
Echt een aanval op mijn reukorgaan.
Ja vaak bij baantjes trekken hebben die oude dames echt zo’n enorme walm om zich heen, ik hou dan iedere keer m’n adem in als we elkaar passeren ![]()
Ongetwijfeld Gloria vanderBilt.
dat laagje water bovenop yoghurt