Waarom eet je weer vlees? Gewoon interesse hoor geen oordeel ofzo
Ham in lasagne? Nog nooit van gehoord haha
Een keer in Groningen stad had ik een vega lasagne besteld maar toen ik een hap wilde nemen zag ik dat er ham in zat. Dus ik gaf dit aan⌠antwoord van de eigenaar: MaAr diT ZiT eR ALtijD in đŤ
Haha mooi dit. Ga ik onthouden.
Ik zelf heb er altijd wel heel veel moeite mee gehad om geen vlees te eten. Ik heb een hekel aan koken en vond de meeste vlees vervangers niet lekker. Heel veel moeite om genoeg eiwitten binnen te krijgen.
Doorslaggevende factor was dat mijn vriend gluten sensitief blijkt en het daarmee helemaal drama was om te koken⌠geen vlees en geen gluten.
Ons kind eet wel nog vegetarisch en hoop ook dat we dat zo kunnen houden. Maar ze merkt wel op dat wij nu wel vlees eten natuurlijk
Opeens ziek veel muggen in huis???
Ik praat ongeveer de helft van de tijd Engels en ik spreek het echt prima, maar toch zei ik net âyeah good day you tooâ tegen de Albert Heijn bezorger toen hij mij een good day wenste :â)
Ik wilde werkze zeggenâŚ
Mn dagcreme smelt de hele tijd weg van mn gezicht vandaag. Lijkt net of ik mega zweet de hele tijdđ
Wow ja, ik heb er vanochtend al 8 geroosterd met de elektrische vliegenmepper. Ze waren ook echt groot en gelukkig wel traag. Maar wtf.
Dan is ie waarschijnlijk te vol voor je
Herkenbaar, ik ben na 10+ jaar vega ook soms weer vlees gaan eten toen ik de diagnose coeliakie kreeg
eet thuis wel volledig vega en als er ergens een gelijkwaardige vega optie is zal ik die altijd kiezen. Maar heb regelmatig (zeker in het buitenland) restaurants meegemaakt waar er geen enkele vega glutenvrije optie was en het enige wat ze me konden geven een karige bij elkaar geraapte salade wasâŚtoen ben ik toch maar iets soepeler geworden. Maar vind t alsnog stom ![]()
Work them!
O! Kan dat de reden zijn. Wat betekent een niet volle crème: heb je een voorbeeld?
Ja kan dat die gewoon te vet is zeg maar en dan kan het zweterig gaan lijken, welke crème gebruik je nu?
Oh dat klinkt wel al gedoe zo ja!
Mensen die een nieuwe baan hebben en dan een hele LinkedIn post typen met bedankt oude werkgever blablabla en dan verder âwat ik hierna ga doen blijft voor jullie nog even een verrassing, maar hierover later meerâŚâ
Joh Jeroen alsof dat 1) mij wat kan schelen wat jij gaat doen en 2) ik wist niet dat we ineens in een serie beland waren?
Sowieso eigenlijk heel LinkedInđ
En de ergernis is helemaal compleet als ze zo een post beginnen met âTranfernieuwsâ
![]()
Haha alsof ze Cristiano Ronaldo zijn
Ik dacht altijd dat dit gewoon een mooiere manier is om te zeggen dat ze nog niets nieuws hebben.
Oh dat zal ook zeker bij een (groot) deel het geval zijn, maar dan alsnog haha