Ik heb nachtdienst gehad en probeer nog te slapen maar er maakt iets buiten veel herrie đ„č
Soms is het zo erg dat zelfs wat ze net hebben aangeraakt ook ruikt, en dan gaan mijn handen er ook naar ruiken.
Tijdens corona vond ik het zo zo fijn dat je geen wangkus hoefde te doen, want ik rook de halve dag nog naar aftershave
ik doe het nu dus ook niet meer
Ik doe dat echt nooit meer hahah bahh met verjaardagen vond ik het echt verschrikkelijk.
Het ergste is nog: misschien gaat dit ze wel helemaal nooit overkomen, want werkgevers doen er alles aan om nieuwe werknemers te krijgen en proberen zoveel mogelijk naar hun pijpen te dansen.
JankenâŠ
Ik/we eten sinds kort weer vlees. Ik kocht vaak een aubergine lasagne bij een Italiaanse winkel hier, zag altijd hun normale lasagne en altijd dacht ik âkon ik die maar etenâ. En ik heb hem nu voor het eerst, wat een teleurstelling ![]()
![]()
er zit een random plak ham in??? En geen gehakt? Wth
Terug naar vega dan maar weer
Waarom eet je weer vlees? Gewoon interesse hoor geen oordeel ofzo
Ham in lasagne? Nog nooit van gehoord haha
Een keer in Groningen stad had ik een vega lasagne besteld maar toen ik een hap wilde nemen zag ik dat er ham in zat. Dus ik gaf dit aan⊠antwoord van de eigenaar: MaAr diT ZiT eR ALtijD in đ«
Haha mooi dit. Ga ik onthouden.
Ik zelf heb er altijd wel heel veel moeite mee gehad om geen vlees te eten. Ik heb een hekel aan koken en vond de meeste vlees vervangers niet lekker. Heel veel moeite om genoeg eiwitten binnen te krijgen.
Doorslaggevende factor was dat mijn vriend gluten sensitief blijkt en het daarmee helemaal drama was om te koken⊠geen vlees en geen gluten.
Ons kind eet wel nog vegetarisch en hoop ook dat we dat zo kunnen houden. Maar ze merkt wel op dat wij nu wel vlees eten natuurlijk
Opeens ziek veel muggen in huis???
Ik praat ongeveer de helft van de tijd Engels en ik spreek het echt prima, maar toch zei ik net âyeah good day you tooâ tegen de Albert Heijn bezorger toen hij mij een good day wenste :â)
Ik wilde werkze zeggenâŠ
Mn dagcreme smelt de hele tijd weg van mn gezicht vandaag. Lijkt net of ik mega zweet de hele tijdđ
Wow ja, ik heb er vanochtend al 8 geroosterd met de elektrische vliegenmepper. Ze waren ook echt groot en gelukkig wel traag. Maar wtf.
Dan is ie waarschijnlijk te vol voor je
Herkenbaar, ik ben na 10+ jaar vega ook soms weer vlees gaan eten toen ik de diagnose coeliakie kreeg
eet thuis wel volledig vega en als er ergens een gelijkwaardige vega optie is zal ik die altijd kiezen. Maar heb regelmatig (zeker in het buitenland) restaurants meegemaakt waar er geen enkele vega glutenvrije optie was en het enige wat ze me konden geven een karige bij elkaar geraapte salade wasâŠtoen ben ik toch maar iets soepeler geworden. Maar vind t alsnog stom ![]()
Work them!
O! Kan dat de reden zijn. Wat betekent een niet volle crĂšme: heb je een voorbeeld?