Waar erger je je aan? #20

Ja kan dat die gewoon te vet is zeg maar en dan kan het zweterig gaan lijken, welke crème gebruik je nu?

2 likes

Oh dat klinkt wel al gedoe zo ja!

1 like

Mensen die een nieuwe baan hebben en dan een hele LinkedIn post typen met bedankt oude werkgever blablabla en dan verder ‘wat ik hierna ga doen blijft voor jullie nog even een verrassing, maar hierover later meer…’

Joh Jeroen alsof dat 1) mij wat kan schelen wat jij gaat doen en 2) ik wist niet dat we ineens in een serie beland waren?

Sowieso eigenlijk heel LinkedIn😅

57 likes

En de ergernis is helemaal compleet als ze zo een post beginnen met “Tranfernieuws”

:nauseated_face:

8 likes

Haha alsof ze Cristiano Ronaldo zijn

7 likes

Ik dacht altijd dat dit gewoon een mooiere manier is om te zeggen dat ze nog niets nieuws hebben.

5 likes

Oh dat zal ook zeker bij een (groot) deel het geval zijn, maar dan alsnog haha

1 like

Promotie! Ik word CEO van mijn huishouden.

Owh…

5 likes

ik ben niet ziek dat ik in mijn bed moet liggen of op de bank moet liggen. Maar ik ben op dit moment ook niet geheel fit.

Ik ben thuis aan het werk en de vermoeidheid komt nu echt flink door. Dit heb ik al 3 dagen. Vanvond weer vroeg naar bed, hoplijk kan ik het eruit slapen en morgen weer helemaal fit te zijn.

2 likes

Linkedin Jeroenen die een kind krijgen zijn het allerergst

Hue hue nieuwe baas hue hue de inwerkperiode was wel intens haha nou gelukkig heb ik een goede mede-CEO please sterf

18 likes

En je wordt ook meteen de floormanager van het huis

1 like

Ik lach hier harder om dan zou moeten :sweat_smile:

4 likes

Zo zag ik laatst een post van een vader die van junior vader naar medior vader ging omdat zn kind 1 werd :sob:

Echt janken dat ik veel op LinkedIn zit voor werk, zie zoveel van die ellende voorbij komen

4 likes

Probeer echt op te letten met dropshippers maar de nieuwe scam lijkt wel white label beautyproducten die gewoon rechtstreeks van ali express komen. Ik had van die plakwimpers gekocht die lang zouden blijven zitten, wordt ik sindsdien getarged door kopieën van hetzelfde product met andere namen. Een google search en ja hoor, het heel pakket is met aanpasbaar logo voor 1/10 van de prijs te bestellen op Shein.

Ik had samen met een andere vriendin van haar echt een leuke pyjama en uggs besteld voor een vriendin van me die ziek thuis zit en allemaal leuke dingetjes gehaald in de stad. Een fuzzy kruik, chocomel, een mok, fluffy sokken, een geurkaars, koekjes van koekemannetje, een kaartje etc. Vanavond konden we samen naar haar toe om het te geven zijn die pyjama en uggs vertraagd en komen ze niet meer vandaag!! Zo stom :worried: dan moet ik het alleen gaan geven en vind samen veel leuker

16 likes

Heel lief van jullie en ook echt leuke cadeaus!

8 likes

De obsessie van Hello Fresh met groentebouillonblokjes. Er is geen andere smaakmaker dan dit? Echt zo Nederlands dit!

18 likes

Soms ook rund!! En deze week mag ik zelfs een keer paddenstoel gaan gebruiken. Heel benieuwd naar deze spannende recepten

3 likes

Ja en die geile witte wijnazijn hahaha

12 likes

Elodie Verweij

9 likes