Hahahaha echt zo ![]()
![]()
de verpakkingen van sokken. Altijd zo’n stom mini plastic stukje die je niet los kan trekken want dan trek je de sok kapot maar als je 'm knipt moet je ook uitkijken dat je niet in de sok knipt en dan verdwijnt het andere stukje ook nog eens in de stof dus dan moet je die eruit pielen want anders zit je in een overprikkel-hel als je die sok aan hebt.
Ik voel deze irritatie gewoon direct. Moet toch beter kunnen ![]()
Mensen die bivak mutsen over de bijrijder stoel hebben in hun auto??? Of een masker?
Waar slaat het op
Ik schrok me eens kapot toen ik dit in een donkere straat in de nacht zag en niet wist dat dit blijkbaar een ding is. Ik snap het hele idee ook niet.
Schrok me kapot toen ik het voor het eerst zag. Zijn het niet gewoon domme hoezen over de hoofdsteunen?
Ik zag dit vandaag opeens voor het eerst! Ik dacht eerst echt huh, waarom zitten die nou met een bivakmuts op in de auto ![]()
JA ik ergerde me kapot aan haar bij Dit was het nieuws. Mijn god wat een vervelend mens, de hele tijd de aandacht trekken, over haarzelf praten, zoooo’n pick-me. Aan talkshowtafels ook altijd zo doorzichtig dat zij voor de vvd heeft gewerkt, lekker inkoppertjes doorspelen aan Yesilgoz. Kotsssss.
Ik vond de combi met Joost ook zo verrassend, ik vind hem altijd wel sympathiek maar om te horen dat zij bevriend zijn verbaasde me.
Ik zit het nu Dit was het nieuws terug te kijken en ze zijn pas bij het eerste fragment en ze is nu al irritant. Het boeit namelijk niemand dat de navo top in haar achtertuin was…
Dat er in al die nieuwe bussen en trams steeds minder zitplekken zijn.
“Is inclusief”
Leuk, maar ik wil gewoon zitten voor/na een werkdag zodat ik niet vermoeid raak.
Ik moet altijd zo lang wennen aan de overgang naar kouder weer. Het helpt ook niet dat ik vorige week op vakantie was met temperaturen in de hoge 20. Als ik iets aan het doen ben gaat het prima, maar zit nu achter mijn laptop te werken en mijn handen en voeten zijn ijskoud ![]()
Nou dat. Vond haar al stom maar toen ik haar in dit prog zag ergerde ik me heeelemaal groen en geel aan dr
Waarom ze er over begon was ook zo debiel. Het was zielig voor haar man die niet rond kon rijden??
Verder wel goeie aflevering trouwens, heb echt veel gelachen.
Een vriendin van mij denkt volgens mij dat ik niet werk of zo. De laatste tijd belt ze steeds vaker tijdens werktijd
Vanochtend zat ik in een overleg. We hadden heel even koffiepauze (zaten via teams) dus ik pak mijn telefoon, 4 oproepen gemist. Ik app joh ik ben aan het werk is er iets? Geen reactie.
Belt ze net weer ooh ben je druk? Nou ik ben gewoon aan het werk. Oh ja en begint gewoon een heel verhaal. Ik heb 3x moeten zeggen dat ik echt door moet werken en haar later wel spreek. Nee dat kon niet want dan was ze druk met de kinderen.
Nou dan niet maar ik moet nu in ieder geval verder.
Sowieso mega irritant dat ze dan niet ff een appje stuurt met de reden waarom ze belt.
Ja precies! Als het iets ernstigs is dan laat ik natuurlijk alles vallen. Maar het was een onbelangrijke vraag voor iets wat we morgen gaan doen en gewoon kletsen. Had ze ook gewoon kunnen appen.
Wat mij betreft moet dat vanaf 1 onbeantwoorde oproep. M’n vriend belt altijd maar appt nooit waarom en als ik dan terugbel neemt hij niet op en vervolgens ben ik heel de tijd bezig van gaat hij zo bellen is er iets (leuk of stom) etc etc. App gewoon!!!
En soms heb ik ook geen zin om iemand op te nemen maar kan ik best antwoorden via app als je een vraag hebt
Dit is echt een van mijn grote ergernissen! Ik ken ook zo iemand die random belt en soms komen haar berichten best wel acuut over: ‘kan je mij nu bellen’. Dus ik denk gelijk aan een dramatisch scenario. Dan begint ze wel met korte vraag en dan is het totaal niet acuut. En als ik dan wil afkappen want ik ben aan het werk dus ik heb weinig tijd dan zegt je oke snel nog dit. Op een gegeven moment moest ik gewoon echt zeggen, naam ik moet nu echt ophangen, moet weer aan het werk en heb opgehangen want het bleef echt maar doorgaan.
Love mijn Mac ook maar ik vind het zo idioot dat je nog steeds dat app-icoontje moet slepen om dingen te installeren. Waarom is dat??