Waar erger je je aan? #20

Ik was vandaag bij de tandarts voor gaatje nummer 40. Ik heb, wat ik ook doe, gewoon elk jaar minimaal 3-5 gaatjes en altijd last/pijn. Dus ik wil eigenlijk gewoon een implantaat.

Daar wilde de tandarts niet aan meewerken, want: er was nog kans op herstel. Het herstel: duizenden euro’s, een beugel en een operatie. Nou ik heb dat geld echt totaal niet en ga het ook nooit bij elkaar krijgen.
Dus ik zeg: maar…als ik geen geld heb is het dus voordeliger om 6 jaar niet te komen, ergens bij een dealer wat illegale pijnstillers te halen voor de kiespijn en dan is alles zo verneukt dat het er wel uit kan?
Zegt hij: ja, dat klopt wel zo ongeveer.

Ik ben zo boos dat ik nog steeds wel kan janken. Waarom krijg ik hier geen keuze in en moet ik kiezen tussen iets betalen wat ik niet kan of pijn hebben???

2 likes

Second opinion overwogen?

15 likes

Ja wat @Merel zegt. Mn moeder had hele goede ervaringen (2x in 20 jaar tijd :sweat_smile:) bij de ACTA.

4 likes

Nog niet, want volgens mij betaal je voor elk consult dus ook weer. En dan ben ik dus bang dat ik er tien langs moet voor iemand dat wil doen.

1 like

Ik zou het op zijn minst proberen! Ik heb het ook gedaan en zit bij een hele fijne tandarts die opties met mij bespreekt. Je bent nu toch al kapot veel geld kwijt, kun je het beter investeren door even 1x een second opinion te proberen.

Wij hadden heel lang een tv uit 2005 ofzo. Vond ik helemaal prima, hij werkte gewoon. Mijn vriend moest per se een nieuwe hebben met allerlei toeters en bellen. Ik vond dat sowieso onnodig want de tv staat misschien eens per maand aan in dit huis. Maar nee hij moest er echt komen.
Ik wist al dat dit ging gebeuren. Elke keer als ik nu tv wil kijken dan heb ik hem nodig om hem aan te kunnen zetten. Je hebt altijd 2 afstandsbedieningen nodig en elke keer worden we weer zo’n systeem uitgegooid en dan moeten we weer opnieuw inloggen. Ik keek al niet vaak tv, maar nu dus helemaal nooit meer omdat ik hem niet gewoon ff aan kan zetten. Echt wat een gekut dit! Ik weet dat ik als een boomer klink.

9 likes

Maar dat ligt niet aan de tv, maar waarschijnlijk aan je provider. Ik zou kijken of je op een andere manier tv kan ontvangen.

1 like

En consults zijn niet extreem duur. Ik ben laatst weer voor het eerst in jaren gegaan en moest dus weer een ‘nieuwe patiënt’ consult, en 2 foto’s en ik was 71 euro kwijt. Dat was bij een locatie van de keten Dental Clinics.

Ik bedoel dat geld moet je nog steeds hebben, maar ik had in m’n hoofd dat het altijd minstens 150 euro zou gaan kosten en dat viel me dus wel mee toen

3 likes

Ik heb 2 implantaten. Ik weet niet waar je woont, maar mijn tandarts in Breda werkt samen met een implantoloog. Die komt elke maand op de praktijk. Ik denk dat je daar heel laagdrempelig een second opinion zou kunnen doen. Mocht je interesse hebben, stuur me even een berichtje.

Sterkte, ik weet hoe ellendig gedoe met je gebit is.

3 likes

@ZusjevanJoost deze vandaag binnen gekregen en erg blij met de geur! Super bedankt voor de tip. Hopelijk blijft deze wel eeuwenlang haha

3 likes

Oeh wil je dit laten weten?

Ja ik ben dus blij met de geur haha. Er zit een kleine tester bovenop ene die heb ik net gesprayd en het ruikt indentiek vind ik. Kan niet stoppen met ruiken haha

1 like

Had zo’n mooie jas gezien bij de c&a maar was op de fiets en had geen plek om hem mee te kunnen nemen dus ik dacht ik bestel hem online, is ie uitverkocht :frowning:

3 likes

Maar blijft het ook lang hangen?

2 likes

Lekker veel vuurwerk weer :upside_down_face:

2 likes

Tot nu toe wel! Had het op mijn pols gespoten en ruik het nu nog. Zelfs af en toe een vlaag die voorbij komt.

1 like

Ik wilde 2 kasten bestellen bij IKEA. 1 is niet op voorraad, oké dat kan, is vervelend. Wil ik voor montage service kiezen, kun je dat niet zo aanklikken bij het bestellen. Maar moet je uit een hele lijst je specifieke kast opzoeken. Ik ben lui en vind niet dit gebruiksvriendelijk haha.

3 likes

Pistachenoten die te dicht zijn om ze open te krijgen.

22 likes

Hahahah ik heb letterlijk een handjevol nog in het zakje liggen omdat ik die gewoon niet openkrijg :joy:

Haha ja ik wilde het bijna openbijten :joy:

1 like