Zoveel nagels gebroken hierdoor ![]()
Ik doe dat altijd met het schilletje van een die al opgegeten is. Die tussen dat gleufje klemmen en openbreken.
Me hier laatst licht ernstig aan verwond.
In veel van die beauty reels waarin make up wordt getest praten vrouwen zo zacht en “zwoel”. Why??? Ik krijg helemaal de kriebels van dat zwoele gefluister joh
Zodat ze er ook mannen mee trekken?
Ik skip videos waarin ze dat doen. Hetzelfde met dat getik met de nagels. Dan is het meteen door naar het volgende filmpje
Ik heb hier net een dupe van mijn lievelingsparfum dat niet meer gemaakt wordt gevonden! Eau de Parfum van Gucci, divain.512. Heb een tijdje terug voor bijna 20€ een miniatuur (5ml) op Vinted gekocht, en heb al eeuwen een full size (75ml) in m ijn favorieten staan, maar diegene vraagt €250
nu 100ml voor minder dan 25€ incl. verzenden! Hoop dat de geur idd lijkt, maar volgens de reviews wel. Dus ben heel benieuwd
If so ben je echt mijn nieuwe held @Denver ![]()
Ik hoop dat jij er net zo blij mee bent als ik! Ik rook het vanochtend nog steeds lichtjes op mijn pols met één spray. Ik erger me er nu dus aan dat ik eerst mijn oude parfum moet opmaken haha!
Wat is er?
Nu al Black Friday sale gok ik
Oooh
Dit merk is zo irritant met reclames
Straks starten de eerste Black Friday aanbiedingen vóór dat de pepernoten in de winkel liggen ![]()
Het hele jaar black friday sale!!!
Bij een Jumbo twee wijken verderop staat de inpaktafel op een aflopend stuk vloer waardoor ik steeds achter die kar aan moest ![]()
Noooooo ik haal net mijn spijkerbroek uit een 40 graden was
nu bidden dat ik mijn kont er nog ingewurmd krijg
Oh ik was altijd alles op 40 graden, heb nog nooit gemerkt dat iets echt gekrompen was van die temperatuur. Hopelijk bij jou ook niet!
Ok dat geeft de burger moed!! Ik doe spijkerbroeken altijd heilig op 30 graden dus ik schrok me kapot.
Ik was ze weleens op 60 en gaat goed!