Waar erger je je aan? #20

Ik hoop dat jij er net zo blij mee bent als ik! Ik rook het vanochtend nog steeds lichtjes op mijn pols met één spray. Ik erger me er nu dus aan dat ik eerst mijn oude parfum moet opmaken haha!

6 likes

Sorry WAT!?

2 likes

Wat is er?

3 likes

Nu al Black Friday sale gok ik

7 likes

Oooh

Dit merk is zo irritant met reclames

4 likes

Straks starten de eerste Black Friday aanbiedingen vóór dat de pepernoten in de winkel liggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het hele jaar black friday sale!!!

2 likes

Bij een Jumbo twee wijken verderop staat de inpaktafel op een aflopend stuk vloer waardoor ik steeds achter die kar aan moest :no_mouth:

2 likes

Noooooo ik haal net mijn spijkerbroek uit een 40 graden was :sob: nu bidden dat ik mijn kont er nog ingewurmd krijg

4 likes

Oh ik was altijd alles op 40 graden, heb nog nooit gemerkt dat iets echt gekrompen was van die temperatuur. Hopelijk bij jou ook niet!

28 likes

Ok dat geeft de burger moed!! Ik doe spijkerbroeken altijd heilig op 30 graden dus ik schrok me kapot.

2 likes

Ik was ze weleens op 60 en gaat goed!

7 likes

Tenzij het de eerste keer is dat je ‘m hebt gewassen, zal het wel meevallen. Ik merk dat krimpen, als het gebeurt, vooral na de eerste keer wassen is. En spijkerbroeken zijn van katoen, dat is niet zo krimpgevoelig.

Huh katoen is toch juist krimpgevoelig? Synthetische stoffen juist minder

5 likes

Aan het feit dat er blijkbaar nog steeds muggen zijn??? Ik word elke nacht lekgestoken, heb mn raam ook dicht en alsnog elke dag dat gezoem en die jeuk :sob::sob:

6 likes

was hier net een poll over aan het maken, word er helemaal gestoord van!!

2 likes

Ik had ook een mug vannacht in mijn kamer pffff

2 likes

Er zijn herfstmuggen die nu binnen komen eten en overwinteren leerde ik vorig jaar van @Loxodonta

7 likes

Ook zo teringveel fruitvliegen/andere kleine vliegen die erop lijken. Heb qua fruit of ander eten niks buiten de koelkast dus ik vind dat ze hier niks te zoeken hebben. :unamused:

13 likes