Tenzij het de eerste keer is dat je ‘m hebt gewassen, zal het wel meevallen. Ik merk dat krimpen, als het gebeurt, vooral na de eerste keer wassen is. En spijkerbroeken zijn van katoen, dat is niet zo krimpgevoelig.
Huh katoen is toch juist krimpgevoelig? Synthetische stoffen juist minder
Aan het feit dat er blijkbaar nog steeds muggen zijn??? Ik word elke nacht lekgestoken, heb mn raam ook dicht en alsnog elke dag dat gezoem en die jeuk ![]()
![]()
was hier net een poll over aan het maken, word er helemaal gestoord van!!
Ik had ook een mug vannacht in mijn kamer pffff
Er zijn herfstmuggen die nu binnen komen eten en overwinteren leerde ik vorig jaar van @Loxodonta
Ook zo teringveel fruitvliegen/andere kleine vliegen die erop lijken. Heb qua fruit of ander eten niks buiten de koelkast dus ik vind dat ze hier niks te zoeken hebben. ![]()
JA echt van die vieze joekels
Ja same, ik word 's nachts ook wakker van het gezoem. Overwinteren? Niet in mijn huis, ik mep ze allemaal dood.
Hier ook! En wespen ![]()
Thanks for spreading the word! ![]()
Vind ik niet, ik kan m’n katoenen beddengoed makkelijk op 60 graden wassen. Hoeslakens en moltons doe ik zelfs af en toe op 95 graden.
Ik doe handdoeken en beddengoed ook eens in de zoveel tijd op 95. Gebeurt niks mee.
Dat je 3uur aan het schoonmaken bent nadat de klussers een plafond eruit moeten halen (was al deels ingestort) en nieuwe moeten plaatsen. Ik ben helemaal af.
Ik ga verhuizen (naar een plekje voor mezelf ipv met huisgenoten, eindelijk 🥹 ) maar nu ga ik dus voor het eerst in m’n leven een bank kopen. Maar wat een drama is dat!
Elke bank in de Ikea die én lekker zit, én enigszins betaalbaar is én qua grootte past heeft dan weer geen hocker/voetenbank/poef die erbij past qua grootte/kleur. De rest is allemaal veel te groot en zit voor geen meter. En andere winkels lopen heel snel op qua prijs of je kan alleen maar online bestellen en niet even in een showroom erop zitten ofzo.
En toen vond ik het zo moeilijk kiezen allemaal dat ik me ineens heel alleen voelde en me helemaal kut voelde omdat ik nog steeds single ben. Heb mezelf maar getrakteerd op een hotdog en ben naar huis gegaan. Maarja, nog steeds geen bank dus.
Ga naar zitmaxx!
Ga er ook op liggen!! Leuk dat je fijn kan zitten, maar eindstand is toch dat je 9/10 keer ligt op een bank.
Hier idd heel erg blij met onze zitmaxx bank!
Ik heb een Woood Robin warmgroen bank van Karwei, geen aanrader! Plank kraakt enorm, zitkussen schuift constant naar voren, rugkussen zijn alles behalve de originele vorm.
Hij is nu weer in de aanbieding, dus trap er niet in.
Ja ik vond een bank kopen ook vreselijk en mijn oplossing was dat ik dezelfde heb gekocht als mijn ouders. Misschien dat je eens kan kijken welke bank je fijn vind bij anderen en deze nieuw of tweedehands kopen. En ik snap wel dat het ff kut voelt dat single gevoel. Verhuizen en inrichten is leuk maar je moet over zoveel dingen nadenken en keuzes maken dan is overleggen of een ander de knoop laten doorhakken ook wel eens fijn.