Je kunt ook nog bij Sofacompany kijken. Zij hebben ook een showroom en je wordt er fijn geholpen.
Ik dacht gisteravond nog even last minute trakteer dingen te bestellen bij amazon, zou vandaag geleverd worden. Gaat uiteraard mis als je het echt nodig hebt, dus net de hele avond bloemen zitten maken van potjes klei en 40 minuten in de auto gezeten voor zakjes popcorn van de hema
ohja en ondertussen ook nog een huis bezichtigd en een vreselijke kut kinderfilm in de bioscoop gekeken waar geen einde aan kwam. Achter me zat een jongen die in slaap gevallen was, had hetzelfde idee maar het lukte me niet
Ik had ook echt geen zin in die zoektocht in m’n eentje, dus had gewoon een mooie bank van Sissy Boy besteld (nooit getest), is prachtig en zit en ligt heerlijk. 5 jaar later nog steeds blij mee. Maar deze tactiek is niet voor iedereen.
Het is van de Duchess lijn.
Ik heb ook een Sissy Boy bank, blij mee, in Rotterdam filiaal staan ze bijna allemaal om te proefzitten.
Wij hebben een veel te duren designbank uitgezocht en die vervolgens op marktplaats gekocht voor 1/6e van de prijs. Nog steeds heel blij mee. Kwaliteit is zoveel beter dan de vorige bank van seats&sofas achtig bedrijf.
Welke dan?
Bloq van design on stock.
Ik heb me hier een tijdje mee geamuseerd door alerts in te stellen voor verschillende merken en dingen door te verkopen om wat geld te verdienen haha. Uiteindelijk mee gestopt omdat het fysiek niet goed ging maar best wel interessant.
Ja je moet wel even geduld hebben dus niet zo handig als je überhaupt nog geen bank hebt, haha. En uiteindelijk hebben we saai grijs omdat dat nou eenmaal meer aangeboden wordt maar met twee kleine kinderen vind ik het ook wel prima, haha.
Tweedehands kan ook een goede optie zijn, voor goede kwaliteit banken voor een lagere prijs. Ik heb voor mijn eerste huis een relatief nieuwe Eijerkamp bank, die van origine volgens mij best prijzig was, gescoord op Marktplaats en flink schoongemaakt met zo’n meubelreiniger (gehuurd via gamma), echt top. Je kan evt ook zoekmeldingen instellen van bekende merken/modellen die je fijn vind zitten, duurt dan wel wat langer maar kun je wel echt mega deals mee scoren!
ohja dit moet ik echt een keer doen met m’n bank (en kleden, thanks kattenkots). Is dat te doen? In m’n hoofd is het heel bevredigend.
Oh ja dit wel echt een goede idd! Ik vind die van Sissy Boy bijvoorbeeld echt prachtig maar best even een behoorlijke uitgave zo in 1x. Maar er staan echt supergoede tweedehands opties op Marktplaats zie ik!
Ja joh zeker, prima te doen! Ik zat destijds midden in de verhuisstress dus was vooral blij dat ik het kon afvinken, maar als je er alle tijd voor hebt denk ik dat het inderdaad best satisfying is en dat je je daarna echt een succesvolle volwassene voelt ![]()
Ja top he! Ik zag laatst op het insta account van circulairchic (echt de marktplaats queen, zij geeft zulke goede tips) dat je ook grote meubelen van MP via Brenger kan laten ophalen en bezorgen, mocht je geen vervoer hebben.
Oké dankje dan ga ik dat gewoon even regelen!
Dit heb ik vorige winter gedaan met m’n bank en kleed en was inderdaad heel satisfying. Er kwamen echt sloten zwart water uit
Ding huren bij de gamma was ook helemaal niet duur.
Ik zou dit ook echt graag eens willen doen, maar wij hebben een ribkort bank en ik vraag me af of dat wel kan met die stof.
Iemand die ik ken is op adhd getest en moest daarvoor zo’n test doen eerst zonder medicatie en daarna met. Maar hij beweert dat het een volledige IQ test is die hij heeft ondergaan en dat zijn IQ 150 is.
Terwijl ze geven je gewoon een dom testje, geen officiële IQ test.
Hahahaha die test heet Qbtest ![]()
En dan vol overtuigd blijven dat het IQ is
Haha die test heeft niets met iq te maken. Je hoeft alleen maar op een knopje te drukken.