Ja ik zit er echt over na te denken om weer over te stappen naar een niet duurzame bank die wel snel is
Ik herken dit totaal niet van ASN. Werkt bij mij net zo snel als ING wat ik voorheen had.
Ja de problemen zijn dus begonnen toen SNS werd overgenomen door ASN, dus misschien is als je oorspronkelijk ASN had niks aan de hand
Misschien nog even tijd geven na de overstap. Ik zit al jaren bij de ASN en heb nooit problemen.
Omg niet een beetje flauw maar dit komt zelfs heeel afgunstig over als je dat doet haha
@junior bij zulke dingen denk ik altijd. Hoe irritant of vervelend jij het ook mag vinden: probeer gewoon te bedenken dat zij hier superrrrr erg naar uitgekeken hebben en hoe ze genieten. Het leven is al zwaar en ellendig genoeg, ooknog eens in de forever ratrace waar we met z’n allen in zitten, laat de mensen hun geluksmomentjes die 3,4 keer in het jaar (bij wijze vannn) delen
Dat kopje koffie is voor hem dus blijkbaar een bewust geluksmomentje 🥹
Ja, en het bier om 5 uur sochtends ook. Waar we ook al een foto van hebben gekregen. Vind het vooral een hoog kijk mij eens gehalte hebben.
Zo zie ik het niet, misschien andere context
Waar ik het doe is geen afgunst. Echt alles delen hoeft niet. Paar foto’s is leuk maar niet hele tijd een live blog en niks reageren.
Het is net als continue foto’s van kinderen sturen en verder niks terug vragen. Alleen maar zenden en niks terug reageren of vragen. Doe dat maar op Instagram.
Ik herken dit eigenlijk helemaal niet en ik had ook SNS en nu dus automatisch ASN? Gek dat het bij jou zo anders gaat. Misschien even contact opnemen of heb je dat al gedaan?
Ik denk het wel hoor, volgens mij staat op de gamma site bij dat apparaat welke stoffen je kunt stomen.
Haha ik snap wat je zegt maar in mijn familie-app zit ook zo iemand en ik hoef echt geen 800 foto’s van een weekend weg hoor
9/10 keer zijn het ook mensen die alleen zenden en nooit op iets anders reageren.
Zoals met zo veel dingen hangt mijn “I don’t care” -niveau van dit soort dingen vooral niet met ratio samen maar met hoe leuk ik ofwel de persoon ofwel het onderwerp vind, want als een of andere verre familie met wie ik weinig heb 40 foto’s van dezelfde peuter uit 40 bijna dezelfde maar nét iets andere hoeken op een pompoenveld in een groepsapp pleurt, doet het me vrij weinig, maar leuke familie die een weekend weg is naar een stad waar ik ook gewoond heb en me foto’s stuurt van random stukjes stad die ik herken is op en top nostalgie en vind ik fantastisch.
Mijn ex stuurde vanmiddag via insta een oud filmpje van ons. Gewoon zo eentje met van die domme snapchatfilters. Ik reageerde erop dat hij me met rust moet laten. Hij verwijderde daarop het filmpje zodat het lijkt alsof ik hem uit het niks bovenstaande stuur en ìk dus de gek lijk. We krijgen er natuurlijk ruzie door en dan zegt 'ie letterlijk: JIJ had me moeten blokkeren, dan had ik het filmpje ook niet kunnen sturen ![]()
edit: spelfout miljaar
Hier moest ik even over nadenken maar nee ik hoef ook van mijn favo kind geen 800 foto’s van hetzelfde haha
Voor wie?
Pfft wat een kleuter.
Maar is er een reden waarom je nog met die mafketel praat?
Ai dan wordt het wel lastig
Een vriendin die sinds ze zwanger was en een kind gekregen heeft nooit meer een wedervraag als “en hoe gaat het dan met jou” kan stellen ![]()
Ik ging na het sporten lekker croissantjes halen en toen had ik per ongeluk croissants met ham gekocht
echt medelijden met mezelf
En ik erger me aan deze domme AI kaarten van de hema
Stomme buurjochies met hun vuurwerk vanaf de fatbike