Waar erger je je aan? #20

Langste halfuur uit mn leven☠️

4 likes

Vierde dag deze week dat ik in de trein zit met een meid die haar ontbijt in een glazen potje heeft en hem agressief leeg lepelt met een ijzeren lepel. Dat geluid komt overal doorheen.
Deze trein heeft ook altijd maar twee coupes dus het is 50% kans.

Mijn zwagers zijn een weekend weg. En een zwager deelt nu constant fotos. En ik denk tyf op met die foto’s het is saai. Nieuwste pareltje is een foto van een kopje koffie.

4 likes

Ik stuur dan goto’s terug van wat ik doe. Dus van kopje thee ofzo. Of uitzicht foto van mijn niet zo mooi uitzicht.
Misschien beetje flauw maar wel leuk.

7 likes

Oja dat is ook nog wel een goed idee! Zat al te kijken naar leuk gifje met als titel boring. Maar durf dat niet aan haha… iets met snel op de pik getrapt.

3 likes

Hoerige schijt SNS bank die is veranderd in de ASN. Alles gaat zo kenker langzaam. Ik zit echt ontzettend te wachten op mijn salaris wat gisteren is overgemaakt en die kut bank heeft het nog steeds niet gestort
Ik heb dit met andere transacties ook, zelfs tikkies of betaalverzoeken doen er een dag over

3 likes

Ik hoorde dit laatst ook van een collega met sns, zo gek want ik zit bij asn en heb hier geen last van

5 likes

Ja ik zit er echt over na te denken om weer over te stappen naar een niet duurzame bank die wel snel is

2 likes

Ik herken dit totaal niet van ASN. Werkt bij mij net zo snel als ING wat ik voorheen had.

5 likes

Ja de problemen zijn dus begonnen toen SNS werd overgenomen door ASN, dus misschien is als je oorspronkelijk ASN had niks aan de hand

2 likes

Misschien nog even tijd geven na de overstap. Ik zit al jaren bij de ASN en heb nooit problemen.

5 likes

Omg niet een beetje flauw maar dit komt zelfs heeel afgunstig over als je dat doet haha

@junior bij zulke dingen denk ik altijd. Hoe irritant of vervelend jij het ook mag vinden: probeer gewoon te bedenken dat zij hier superrrrr erg naar uitgekeken hebben en hoe ze genieten. Het leven is al zwaar en ellendig genoeg, ooknog eens in de forever ratrace waar we met z’n allen in zitten, laat de mensen hun geluksmomentjes die 3,4 keer in het jaar (bij wijze vannn) delen

Dat kopje koffie is voor hem dus blijkbaar een bewust geluksmomentje 🥹

48 likes

Ja, en het bier om 5 uur sochtends ook. Waar we ook al een foto van hebben gekregen. Vind het vooral een hoog kijk mij eens gehalte hebben.

Zo zie ik het niet, misschien andere context
Waar ik het doe is geen afgunst. Echt alles delen hoeft niet. Paar foto’s is leuk maar niet hele tijd een live blog en niks reageren.
Het is net als continue foto’s van kinderen sturen en verder niks terug vragen. Alleen maar zenden en niks terug reageren of vragen. Doe dat maar op Instagram.

1 like

Ik herken dit eigenlijk helemaal niet en ik had ook SNS en nu dus automatisch ASN? Gek dat het bij jou zo anders gaat. Misschien even contact opnemen of heb je dat al gedaan?

2 likes

Ik denk het wel hoor, volgens mij staat op de gamma site bij dat apparaat welke stoffen je kunt stomen.

1 like

Haha ik snap wat je zegt maar in mijn familie-app zit ook zo iemand en ik hoef echt geen 800 foto’s van een weekend weg hoor

1 like

9/10 keer zijn het ook mensen die alleen zenden en nooit op iets anders reageren.

1 like

Zoals met zo veel dingen hangt mijn “I don’t care” -niveau van dit soort dingen vooral niet met ratio samen maar met hoe leuk ik ofwel de persoon ofwel het onderwerp vind, want als een of andere verre familie met wie ik weinig heb 40 foto’s van dezelfde peuter uit 40 bijna dezelfde maar nét iets andere hoeken op een pompoenveld in een groepsapp pleurt, doet het me vrij weinig, maar leuke familie die een weekend weg is naar een stad waar ik ook gewoond heb en me foto’s stuurt van random stukjes stad die ik herken is op en top nostalgie en vind ik fantastisch.

2 likes

Ik heb hier ook helemaal geen last van indd, en had voor zowel m’n privé als zakelijke rekening SNS (en nu dus ASN).

1 like