Waar erger je je aan? #20

Mijn ex stuurde vanmiddag via insta een oud filmpje van ons. Gewoon zo eentje met van die domme snapchatfilters. Ik reageerde erop dat hij me met rust moet laten. Hij verwijderde daarop het filmpje zodat het lijkt alsof ik hem uit het niks bovenstaande stuur en ìk dus de gek lijk. We krijgen er natuurlijk ruzie door en dan zegt 'ie letterlijk: JIJ had me moeten blokkeren, dan had ik het filmpje ook niet kunnen sturen :clown_face:

edit: spelfout miljaar

4 likes

Hier moest ik even over nadenken maar nee ik hoef ook van mijn favo kind geen 800 foto’s van hetzelfde haha

2 likes

Voor wie?

4 likes

Pfft wat een kleuter.
Maar is er een reden waarom je nog met die mafketel praat?

1 like

Ai dan wordt het wel lastig

Een vriendin die sinds ze zwanger was en een kind gekregen heeft nooit meer een wedervraag als “en hoe gaat het dan met jou” kan stellen :roll_eyes:

15 likes

Ik ging na het sporten lekker croissantjes halen en toen had ik per ongeluk croissants met ham gekocht :mad: echt medelijden met mezelf

En ik erger me aan deze domme AI kaarten van de hema

11 likes

Stomme buurjochies met hun vuurwerk vanaf de fatbike

3 likes

Als lipolie in de verpakking felroze is en geen kleur afgeeft op je lippen :roll_eyes:

2 likes

Ov poortjes die gaan zo sloom open.

7 likes

En OV poortjes die al open zijn (van de vorige persoon), maar zo traag reageren dat ze pas weer gaan sluiten op het moment dat je incheckt en er doorheen wil lopen :weary:

5 likes

Mijn diazepam is op en ik kan niet slapen :roll_eyes:

Aan het feit dat ik voor een klein fortuin Bose oordopjes heb gekocht maar daar een of ander rubbertje aan zit dat als dit ook maar een fractie van een mm verschuift dat kutding in de case niet meer oplaad. Echt wtf?! Zo’n rubbertje kan ook gewoon verschuiven terwijl dat ding in die case zit lijkt mij dus welke vent heeft dit bedacht…

Bose zelf kan me niet verder helpen of ja mss service als die ramsj nu weer niet oplaadt maar best case (pun intended) krijg ik dan een nieuwe en ik wil eigenlijk dit debiele product gewoon niet meer :’). Dus nu maar kijken bij de klantenservice van de plek waar ik het kocht of ik het daar nog retour mag sturen…

1 like

Dat er in de reel of TikTok wordt gezegd welke winkel/restaurant/plek/item het is, het wordt ondertiteld én het staat in de caption…

En dan nog zoveel reactie’s met waar/wie/wat is dit :weary::weary: I can’t gewoon.

11 likes

Gewoon retour sturen onder het mom defect product

1 like

Dat kan. Maar dan sturen zij het naar een externe reparatieservice (ben ik dan al niet zo’n fan van want heb ik dan nog wel garantie van de fabrikant?) en het is niet iets wat te repareren valt. Dus dan ben je weer overgeleverd aan de genade van de persoon die er dan naar kijkt: gaan ze er toch aan lopen friemelen? Wordt het daar dan erger van? Of constateren ze ‘niks’ mis en krijg ik niks: pech of krijg ik mss toch geld of tegoed terug? Dat kunnen ze allemaal op voorhand niet zeggen dus ja nee vind ik ook niet echt iets eigenlijk :’) dan zou ik ze nog liever naar Bose zelf sturen. Na friemelen aan dat rubber laadt ie nu wel op lijkt het…

En het stomme is: het geluid is echt superb :sob:

1 like

Dat het zo laat licht word. als ik om vijf uur wakker ben, wil ik gewoon het bos in en niet nog drie uur moeten wachten

7 likes

Dat de PvdA me elke dag mailt nu, ik ga denk ik uit pettiness op een andere partij stemmen.

5 likes

Al die gristenhonden die een campagne tegen abortus gaan houden

HOU GEWOON JE BEK EN GA DOOD

28 likes

Eva? Zat me ook op te vreten

2 likes