Waar erger je je aan? #20

Als lipolie in de verpakking felroze is en geen kleur afgeeft op je lippen :roll_eyes:

3 likes

Ov poortjes die gaan zo sloom open.

8 likes

En OV poortjes die al open zijn (van de vorige persoon), maar zo traag reageren dat ze pas weer gaan sluiten op het moment dat je incheckt en er doorheen wil lopen :weary:

5 likes

Mijn diazepam is op en ik kan niet slapen :roll_eyes:

Aan het feit dat ik voor een klein fortuin Bose oordopjes heb gekocht maar daar een of ander rubbertje aan zit dat als dit ook maar een fractie van een mm verschuift dat kutding in de case niet meer oplaad. Echt wtf?! Zo’n rubbertje kan ook gewoon verschuiven terwijl dat ding in die case zit lijkt mij dus welke vent heeft dit bedacht…

Bose zelf kan me niet verder helpen of ja mss service als die ramsj nu weer niet oplaadt maar best case (pun intended) krijg ik dan een nieuwe en ik wil eigenlijk dit debiele product gewoon niet meer :’). Dus nu maar kijken bij de klantenservice van de plek waar ik het kocht of ik het daar nog retour mag sturen…

1 like

Dat er in de reel of TikTok wordt gezegd welke winkel/restaurant/plek/item het is, het wordt ondertiteld Ć©n het staat in de caption…

En dan nog zoveel reactie’s met waar/wie/wat is dit :weary::weary: I can’t gewoon.

11 likes

Gewoon retour sturen onder het mom defect product

1 like

Dat kan. Maar dan sturen zij het naar een externe reparatieservice (ben ik dan al niet zo’n fan van want heb ik dan nog wel garantie van de fabrikant?) en het is niet iets wat te repareren valt. Dus dan ben je weer overgeleverd aan de genade van de persoon die er dan naar kijkt: gaan ze er toch aan lopen friemelen? Wordt het daar dan erger van? Of constateren ze ā€˜niks’ mis en krijg ik niks: pech of krijg ik mss toch geld of tegoed terug? Dat kunnen ze allemaal op voorhand niet zeggen dus ja nee vind ik ook niet echt iets eigenlijk :’) dan zou ik ze nog liever naar Bose zelf sturen. Na friemelen aan dat rubber laadt ie nu wel op lijkt het…

En het stomme is: het geluid is echt superb :sob:

2 likes

Dat het zo laat licht word. als ik om vijf uur wakker ben, wil ik gewoon het bos in en niet nog drie uur moeten wachten

8 likes

Dat de PvdA me elke dag mailt nu, ik ga denk ik uit pettiness op een andere partij stemmen.

5 likes

Al die gristenhonden die een campagne tegen abortus gaan houden

HOU GEWOON JE BEK EN GA DOOD

28 likes

Eva? Zat me ook op te vreten

2 likes

Ja Jezus ik werd echt woedend man, niet te doen!! Vond wel dat Eva vooral, maar ook de mannen aan tafel, hem wel goed aanpakten.

Maar echt The audacity, hou je kkbek man :rage:

2 likes

Vond vooral mooi hoe snel ze door ging naar het volgende onderwerp toen ie terug wilde naar de campagne. Wel echt fijn dat er zoveel tegenspraak kwam aan tafel.

1 like

Ik fiets naar mijn werk langs een abortuskliniek en om de zoveel tijd staan daar een paar kutbejaarden met een tafeltje met posters over ā€˜opties’

Ik scheld altijd met ziektes naar ze (when they go low, I go to hell) en soms filmen ze dan ook. Dus ik hoop binnenkort eens op een filmpje op te duiken!!

42 likes

Ik zal dumpert in de gaten houden🤣

3 likes

Miss eerder het Reformatorisch Dagblad (niet op zondag)

Ik heb het idee dat als ik iets zie/lees over die anti-abortus lobbyisten het 8 van de 10 keer mannen zijn. Echt houd je mond!

1 like

Kwam vorig jaar in ā€˜de mars voor het leven’ terecht bij oversteken van de straat. Moest er dwars doorheen.
Eerste keer hield ik me in, tweede keer lukte dat niet meer :joy:. Al die uitgestreken gezichten met per se het gelijk aan hun zijde, ik werd er zo ongelofelijk kwaad van. (Mijn man was onder de indruk van mij n reactie :grin:)

5 likes

Haha ik fietste hier vanochtend voor het eerst langs en toen heb ik mn middelvinger opgestoken, voelde me heeeeeel stoer :sweat_smile:

14 likes