Waar erger je je aan? #20

Ja Jezus ik werd echt woedend man, niet te doen!! Vond wel dat Eva vooral, maar ook de mannen aan tafel, hem wel goed aanpakten.

Maar echt The audacity, hou je kkbek man :rage:

2 likes

Vond vooral mooi hoe snel ze door ging naar het volgende onderwerp toen ie terug wilde naar de campagne. Wel echt fijn dat er zoveel tegenspraak kwam aan tafel.

1 like

Ik fiets naar mijn werk langs een abortuskliniek en om de zoveel tijd staan daar een paar kutbejaarden met een tafeltje met posters over ā€˜opties’

Ik scheld altijd met ziektes naar ze (when they go low, I go to hell) en soms filmen ze dan ook. Dus ik hoop binnenkort eens op een filmpje op te duiken!!

40 likes

Ik zal dumpert in de gaten houden🤣

3 likes

Miss eerder het Reformatorisch Dagblad (niet op zondag)

Ik heb het idee dat als ik iets zie/lees over die anti-abortus lobbyisten het 8 van de 10 keer mannen zijn. Echt houd je mond!

Kwam vorig jaar in ā€˜de mars voor het leven’ terecht bij oversteken van de straat. Moest er dwars doorheen.
Eerste keer hield ik me in, tweede keer lukte dat niet meer :joy:. Al die uitgestreken gezichten met per se het gelijk aan hun zijde, ik werd er zo ongelofelijk kwaad van. (Mijn man was onder de indruk van mij n reactie :grin:)

5 likes

Haha ik fietste hier vanochtend voor het eerst langs en toen heb ik mn middelvinger opgestoken, voelde me heeeeeel stoer :sweat_smile:

13 likes

Door die bovenstaande reacties moet ik denken aan een filmpje dat ik laatst zag. Van een man die ook naar allerlei vrouwonvriendelijke incel achtige demonstraties gaat en dan dingen roept als: ā€˜we hate women!!! We hate women!!’ Puur om ze belachelijk te maken. Zijn aanwezigheid wordt ook niet bepaald gewaardeerd.

6 likes

Ik was zo boos en vond het zo erg: zag dat een vrouw wederom in haar gezicht gespuugd werd door twee kutjochies op een fatbike. Ze sprak tegen ze en die kutkinderen keken haar niet eens aan. Hun reden het te doen was omdat het grappig was.

1 like

Ik heb een netje gekocht met alleen maar gore mandarijnen, allemaal van die verschrompelde vieze dingen. En aan de buitenkant zie je er niks van, krijg echt trust issues hierdoor🤮

2 likes

Het is toch ook nog veel te vroeg voor mandarijnen? Pas na Sint Maarten zijn die een beetje te vreten

3 likes

Met Sinterklaas zijn ze het lekkerst

5 likes

Ja ik had hiervoor een goed netje! Dus ik dacht het kan wel. Maar nee

2 likes

Haha ja ik volg een paar van zulke figuren, jordan klepper gaat altijd trump supporters confronteren met hun denkbeelden en ik denk dat jij walter masterson bedoelt, die gaat altijd lekker poeren in demonstraties

2 likes

Ik heb op mijn rug een muggenbult zitten die mega jeukt maar waar ik niet bij kan. Het is oktober hoezo zijn er nog zoveel muggen.

2 likes

Ik word ook elke dag gemaild en vandaag zelfs een extra mailtje over een lid van de lokale pvda. Van zijn exacte medische problemen tot het kamernummer van het bejaardentehuis waar hij ligt zodat we afscheid kunnen nemen.

Ik ken deze man niet??? Ook geen prominente lokale politicus ofzo.

3 likes

Ik word net wakker van het gezoem van een mug. Geen raam open, dus dat betekent dat ie al uuuuren rondvliegt. Zin om te ontdekken waar ik allemaal bulten heb straks :sob:

2 likes

Die vieze gore miezer :sob:

3 likes

Ik heb eindelijke een goede spijkerbroek gevonden dus ik was er heel blij mee. Kaartjes eraf gehaald en aangedaan. Zit hij helemaal niet lekker bij het kruis na een tijdje :angry:

2 likes