Mn bh waar een stukje van de beugel eruit is gegaan. Het doet gewoon pijn maarja ik kan hem nu niet uitdoen. Heb maar wat wc papier erom heen gepropt. Ik heb dit al meerdere malen gehad, ik doe blijkbaar wat fout. Terwijl die mevrouw van de winkel mij deze bh zelf aanbood om aan te passen. Ik was mn bh’s gewoon in zo’n netje.
Ik vind spijkerbroeken sowieso echt zelden lekker zitten. Zo jammer.
Daarom is het eigenlijk is het beste om het met de hand te wassen. Er is zeep van het merk soak, vul je een emmer met water en wat van die zeep. Vervolgens al je bhs erin, even laten staan als het ware en dan voila je bhs schoon en dan ook geen kans meer op een ontsnapte beugel.
(Ik noem soak omdat ik dat toevallig zelf heb maar er zullen vast meer handwas zeepmerken zijn)
Oh wat handig, dankje!
Het is toch te belachelijk dat je je tijd besteedt aan daar staan en mensen het leven zuur maken
Waarom is alles ineens een abonnement? Bij software speelt dit al behoorlijk lang, maar ik zie de laatste paar jaar af en toe advertenties op Instagram* voor dingen die ik wel eens wil proberen en dan zijn het altijd dingen met abonnementen. Ik wil geen musli abonnement, of wasstip abbonement of wat dan ook. Met een hoop klicken kan het dan vaak uiteindelijk ook wel zonder maar dan ben ik al pissig en blijkt het ook vaak duurder. Ik wil gewoon 1x iets kopen. Als ik het vaker wil bestel ik het wel nog een keer.
- Heb op de computer een adblocker, weet iemand of er ook zoiets bestaat voor de app?
Heb op de computer een adblocker, weet iemand of er ook zoiets bestaat voor de app?
Volgens mij niet, heb al best vaak gezocht. Als ze ooit een advertentievrije smartphone uitbrengen dan dump ik direct mijn iPhone, word er gewoon moedeloos van hoeveel ads ik te zien krijg op een dag.
Ik kan YouTube al niet meer via mijn telefoon kijken omdat je bij elk filmpje eerst twee minuten unskippable ads krijg, en op Pinterest kan ik ook alleen nog maar via mijn laptop met hele zware uBlock blokkades scrollen. Instagram ben ik sowieso al van afgekickt omdat ik voor mijn gevoel 50% ads te zien kreeg.
Misschien is dit juist wel goed en word ik zo minder telefoonverslaafd. Als ze op TikTok unskippable ads gaan doen zou dit wellicht helpen tegen mijn verslaving ![]()
Welke app? Internet browser? Ik gebruik Firefox en heb ook de app op mijn telefoon, daar kan je gewoon een adblock extensie gebruiken zoals op een computer.
Edit: oh je bedoelt Instagram. Gebruik het bijna nooit meer maar ik opende dat ook vaak op Firefox toen. Pinterest ook, kan al die apps met reclames niet aan inderdaad.
Als alternatief voor youtube kan je NewPipe gebruiken, dan heb je geen reclames
Die stomme Believe-cover van Bente, ze zingt zooo irritant
Omggggg
Ik had in een chat met mezelf een heeeel bericht met linkjes voor iets, ik denk wel 40 linkjes
Bericht nog niet verzonden want ik was er mee bezig!!!
Terwijl ik er een nieuwe link in wilde zetten VERWIJDER IK HET HELE BERICHT GVD PER ONGELUK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het waren allemaal linkjes van insta posts voor iemand (inspiratie) en je kunt dus op insta niet je kijkgeschiedenis of iets terugzien aahhh
Welllll!!! Naar je instellingen - je activiteit en dan onderaan kijkgeschiedenis
Schat ik denk DIT IS HET maar nee bij mij staat deze er niet tussen ![]()
![]()
denk dat het nu niet meer kan maar evt volgende x & als je een iphone hebt (weet niet of t met android kan): als je je telefoon heen en weer schudt wanneer je iets hebt verwijderd krijg je een pop up waarin je op herstel typen kan klikken en dan komt het terug ![]()
Omg ![]()
![]()
Op WhatsApp? Je kunt lang ingedrukt in het tekstvak staan en dan staat daar de optie ongedaan maken. Maar ook daar is het nu te laat voor ben ik bang
en anders kun je de linkjes via je klembord nog terugvinden als je ze had gekopieerd (Samsung in elk geval)
Je kunt je telefoon schudden en dan komt je verwijderde tekst terug. Functie heet Shake to Undo.
Ik hoorde deze gisteren voor het eerst in mijn leven (in de AH) en was echt met verbazing aan het luisteren dat iemand dit gedrocht heeft uitgebracht. Wat een misdaad jegens Cher en jegens de menselijkheid. Waarom moeten Nederlandse zangeressen in elke zin zo’n jankerige snik doen? Zing gewoon, wtf.
Plinten
Ik snap echt niet waarom die bestaan, ja voor de afwerking maar 9 van de 10 keer stofzuig je een hoekje zo los, zitten er nog steeds kieren tussen de vloer en de muur en ik wil gewoon m’n meubels strak tegen de muur aan zetten.
Ik vind vooral het stof wat op die plinten blijft liggen irritant haha