Oh super! Kan idd gebeuren dat je eroverheen kijkt dus fijn dat ze het voor je gaan fixen ![]()
Ik ken Froukje alleen van stem maar kijkt ze altijd uit alsof ze niet op deze wereld is?
Hahaha ja ik zat hier van de week ook met verbazing naar te kijken maar zal wel Gen Z fashion zijn?? Ik vind het wel leuk eigenlijk. Maar ook blij dat ik het niet aan hoef
@PiuPiu ja
Ik vind hun muziek wel leuk!
Aan de laatste foto te zien vindt Froukje het ook maar niks
Ik denk juist ja dit heb ik al aangehad toen ik een jaar of 12 was nu hoeft t niet meer.
Voor mijn gevoel is dit juist de standaard, zo zien alle hippe/hipster/fashion begin-twintig girlies er momenteel toch uit?
Ja bente zag er het hele seizoen van Beste Zangers ook zo uit
Dat açaí bowls er altijd zo lekker uit zien, maar altijd weer een teleurstelling zijn als ik er een probeer
koud en weinig smaak
Oh dan ga je echt naar een slechte plek denk ik? Het is zo lekker als het goed bereid is, ik vind er echt wel veel smaak aan zitten! Wel koud ja haha.
Ik heb deze zomer denk ik elke week wel een açaí bowl op ![]()
In Brazilië zijn ze lekker, daarbuiten is het idd jammerlijk
Ik haaaat het dat als je een puist uitknijpt en dat een beetje moeizaam gaat, er zon laagje droge huid overheen komt. Nu heb ik allemaal schilfers en allemaal structuur daar zodat ik het niet normaal kan bedekken met concealer ![]()
Dat je nergens op zondagavond kunt banen zwemmen in mijn buurt ![]()
Alle zwembaden gaan om 17.00 dicht en mijn sportschool met zwembad zelfs al om 14.00 ofzo.
Dat mijn internet (zowel wifi thuis als 4G buitenshuis) zo fucking KUT is de laatste tijd. En mijn luidsprekers werken via wifi, gek genoeg lijkt het elke keer mis te gaan als ik mijn telefoon van de ene naar de andere kamer breng??
ik binge iets op videoland (met reclame) en krijg de hele tijd vvd spotjes ![]()
Ik had dit op npo! Goed dat je het zegt, ik ga nog ff een boze mail sturen
Alle politiekenreclames bij podcasten
Dat de conducteur altijd omroept in een volle spitstrein: ‘het is een beetje vol, dus haal je bagage van de stoelen af’. Dan denk ik altijd: ben je überhaupt weleens in een spitstrein geweest? Want denk maar niet dat iemand het toelaat dat er bagage op de stoelen ligt waar iemand kan zitten ![]()