Dat açaí bowls er altijd zo lekker uit zien, maar altijd weer een teleurstelling zijn als ik er een probeer
koud en weinig smaak
Oh dan ga je echt naar een slechte plek denk ik? Het is zo lekker als het goed bereid is, ik vind er echt wel veel smaak aan zitten! Wel koud ja haha.
Ik heb deze zomer denk ik elke week wel een açaí bowl op ![]()
In Brazilië zijn ze lekker, daarbuiten is het idd jammerlijk
Ik haaaat het dat als je een puist uitknijpt en dat een beetje moeizaam gaat, er zon laagje droge huid overheen komt. Nu heb ik allemaal schilfers en allemaal structuur daar zodat ik het niet normaal kan bedekken met concealer ![]()
Dat je nergens op zondagavond kunt banen zwemmen in mijn buurt ![]()
Alle zwembaden gaan om 17.00 dicht en mijn sportschool met zwembad zelfs al om 14.00 ofzo.
Dat mijn internet (zowel wifi thuis als 4G buitenshuis) zo fucking KUT is de laatste tijd. En mijn luidsprekers werken via wifi, gek genoeg lijkt het elke keer mis te gaan als ik mijn telefoon van de ene naar de andere kamer breng??
ik binge iets op videoland (met reclame) en krijg de hele tijd vvd spotjes ![]()
Ik had dit op npo! Goed dat je het zegt, ik ga nog ff een boze mail sturen
Alle politiekenreclames bij podcasten
Dat de conducteur altijd omroept in een volle spitstrein: ‘het is een beetje vol, dus haal je bagage van de stoelen af’. Dan denk ik altijd: ben je überhaupt weleens in een spitstrein geweest? Want denk maar niet dat iemand het toelaat dat er bagage op de stoelen ligt waar iemand kan zitten ![]()
De treinen zouden vandaag na twee weken eindelijk weer rijden en dat doen ze dus… niet. En ook geen vervangend vervoer ofzo, je moet het zelf maar weer uitzoeken.
Maar we moeten wel allemaal meer het openbaar vervoer gaan gebruiken hoor!!!
Al die instagram accounts van mensen die hun perfecte leven willen creeeren door opnieuw te beginnen en alles aan het overanalyseren zijn. Hun ochtendroutine keer op keer bespreken en reviewen en hun avondroutine ook. Ik vind routine heel goed maar zoveel focus op je routines vind ik irritant.
ewww of het herintroduceren omdat ze “allemaal nieuwe volgers hebben”. sowieso die introductiei posts YUCK
Echt alweer een hele poos geleden liet iemand zijn 2 husky’s vroeg in de ochtend uit en dat geblaf en gejank was echt niet te doen. Ik weet 100% zeker dat die man daar klachten over heeft gehad want ik heb ze nooit meer gehoord tot aan vanochtend. Rond half 7 al
heb direct uit het raam gekeken en het was dezelfde. Hoe kan iemand daar nou zelf mee leven echt?! hoop dat die man snel weer een andere route pakt. Want het is om te janken.
Haha ff op mezelf reageren hoor.
Fun fact: deze malloot hier heeft kennelijk 2 maanden met drie gebroken middenvoetsbeentjes rondgelopen. Véél rondgelopen, de verkeerde kant uit en VICE VERSA.
Oh shit! En nu, wachten totdat het geneest?
Voor mijn gevoel staan al deze mensen dan ook om 5.00 uur op, om te sporten, een hele doucheroutine uit te voeren en daarna een dankbaarheidssessie uit te voeren op een yogamat terwijl ze iets met eiwit in een blender smijten. En daarna vertellen dat iedereen dat ‘gewoon’ zou moeten doen. Want ‘wat is een uurtje eerder opstaan nou eenmaal?’
Ja inderdaad, om vervolgens de rest van de dag niets te doen. Ik heb echt veel respect voor mensen die een kantoorbaan hebben en voor hun werk gaan sporten. Maar die mensen zijn efficient en hebben echt geen drie uur durende ochtendroutine. Die nemen gewoon hun kleding mee naar de sportschool om daar te douchen snel na het sporten.
Uberhaupt dat overgeanalyseer van je leven en het zo perfect mogelijk willen maken, wat is er mis met gewoon zo simpel mogelijk leven en af en toe lekker luieren, scrollen en voor je uit staren.
Van die pushberichten van nieuwsapps waarvan ik denk: waarom moet dit een pushbericht zijn. Nu ook, dat de waarde van de gestolen juwelen uit het Louvre 88 miljoen zijn.