Waar erger je je aan? #20

Familielid had schoenen besteld (van meer dan 100 euro), paste de schoenen niet, is te laat met retourneren en gooit ze zo in de ondergrondse

Ik vind dit zoveel levels arrogantie ik erger me dood

5 likes

Wat erg! Geef ze dan tenminste weg.

7 likes

Ja of verkoop ze voor minder of weet ik het maar echt zo nonchalant :sob:

3 likes

De meeste sites ā€˜moeten’ bijvoorbeeld 2x keer per uur pushen dus dan moet je soms wel iets pushen waarvan je denkt goh ja

1 like

Hoezo moeten ze dat?

2 likes

Eh ja waarom moet jij iets op je werk. Dat zijn gewoon ā€˜redactionele’ (niet helemaal t goede woord) of onderlinge afspraken

De bewolking, heel komeet Lennon gemist zo.

Oh hahaha nouja dat verklaart wel veel

1 like

Oeh weet ik nog niet, ik heb over een week of twee een afspraak met die orthopeden. De ha die me belde had de foto zelf niet dus kon niet heel specifiek zijn dusss ik ben ergens wel benieuwd.
We vertrouwen maar weer op het zelfgenezend vermogen van het menselijk lichaam.
Ook ā€œā€interessantā€ā€ om die afstanden te zien die ik heb gelopen in mn telefoon omg. Te veel info gewoon :scream:

2 likes

Ik moet altijd een stukje met de ic vanuit werk en daarna overstappen op de sprinter. Ic moest wachten tot t perron vrij was, dus we staan stil. Komt ineens die sprinter (die op hetzelfde spoor/perron moet aankomen en waar de halve ic op over moet stappen) voorbij en nu is het doei overstap😩

1 like

Wouter de Winther

7 likes

Laatste restjes in verpakkingen

4 likes

Dat lotingsysteem op Ticketswap is echt het kutste ooit

10 likes

Aan mezelf. Zojuist een klusje op werk gedaan waar ik al minimaal 3 weken tegenaan hik. Was in 15 min klaar. Waarom ben ik zo 🫠

19 likes

Dat ik om 9 uur gebeld zou worden door het ziekenhuis en dat nog gebeurd is om 9:40

Ugh ja. Ik snap de gedachte erachter (om te voorkomen dat bots de tickets binnen 1 seconde opkopen) maar het is zó tijdrovend om elke keer met die loting mee te moeten doen.

2 likes

Misschien is het bij jou ziekenhuis niet zo hoor, maar vaak wordt je belafspraak op een dagdeel gepland. Dus om 9 uur betekent dan niet per se om 9 uur maar ergens in de ochtend.

Vind dat ook altijd super irritant hoor, want je wil zo’n telefoontje vaak in een rustige omgeving voeren met een beetje privacy. En als het om een uitslag gaat kan het ook nog spannend zijn dus dan zit je lang in de zenuwen.

2 likes

In dit geval belde ik zelf om wat te vragen en plannen ze een terugbelverzoek in, uiteindelijk belden ze om 10:10 en hoorde ik mn telefoon nietšŸ¤¦šŸ¼ā€ā™€ļø

Dus nu weer een terugbelverzoek gevraagd

1 like

Boomers die allemaal denken te weten wat het beste is voor het land :face_vomiting:

4 likes

Ik hoor salaris te krijgen vandaag, normaal heb ik het in de ochtend al maar nu nog niet. En collega’s met dezelfde bank hebben het al wel binnen :weary:

1 like