Altijd als ik iets bij de h&m bestel zijn net daarna memberdays of ander soort korting. En nee ik ga niet opnieuw bestellen en dan de “oude” bestelling retourneren maar ik word er gewoon gek van dat ik telkens net 4-5 dagen te vroeg bestel en ook elke keer best veel geld.
Je kunt ook een berichtje sturen naar de klantendienst, dan krijg je bij sommige winkels de korting gewoon terug betaald. Dat heb ik bij de weekday wel eens gevraagd en gekregen!
Schrale troost misschien maar ik probeer wel altijd mrt korting te bestellen maar ik grijp vaak net mis op items die ik graag wil hebben
Dat ik sommige dingen zo moeilijk weg kan doen. Een potje vitamine is leeg en dan denk ik, oh, ik kan dat potje ergens voor gebruiken! En het duurt best lang voor zo’n potje leeg is, dus stel dat ik het weggooi en daarna net nodig heb, dan duurt het weer zo lang voor ik een nieuwe heb.
Maar ik heb dat potje helemaal niet nodig natuurlijk, anders zou ik nu wel meteen weten waarvoor. En anders kan ik wel wat anders gebruiken. Ik heb niet eens veel kleine dingen die goed in zo’n potje zouden passen.
Ik had dat ook, paar dagen terug een jas besteld. Ik heb met ze gechat maar kan alleen als je 2 dagen eerder hebt besteld. Dan kunnen ze de korting nog toepassen
Ik kwam gisteren een instagramaccount tegen met iemand die video’s maakt van dingen die ze uitstelt en dat ze ze dan doet. Megabevredigend. Ze ging bv haar garage opruimen, oude dingen weg en de rest sorteren en in bakken doen. Had ze 3 jaar uitgesteld geloof ik en het zag er echt uit als een klus waar je het hele weekend mee bezig was. Bleek 1 uur en 18 minuten ofzo ![]()
Mag ik de naam? Ik heb dit soort motivatie nodig haha.
Op TikTok heb je Christi Newrutzen. Zie dat ze ook wat filmpjes op insta heeft maar op TikTok nog veel meer
Jaaaa dit wil ik ook zien
ik zoek boeken over chakra’s, tantra, yoga, hindoeïsme, maar het is allemaal of door mannen geschreven of door witte vrouwen en als ik denk oh dit is misschien niet een witte vrouw is het een witte vrouw die haar naam heeft veranderd naar iets racially ambiguous zoals ma ananda sarita die eigenlijk gewoon monika heet
Jaa het is deze meid idd!! Dit is het filmpje over de garage.
Mijn zus heeft sinds heeeeeel lang weer een relatie en het is nu alleen maar “wij, wij, wij” dat ik soms denk hallo ik vraag om met JOU af te spreken en niet met JULLIE. Maarja snap haar wel want ze is gewoon heel gelukkig en verliefd en dan wil je gewoon 24/7 samen zijn maar soms echt pffff.
Ik ging ervan uit dat de nissen in de keuken in de woning die ik net gekocht heb diep genoeg waren voor een inbouwoven en -magnetron en dat blijkt dus niet het geval te zijn ![]()
Maar de koop toch gelukt???
Ja dat wel!!!
Heb sinds dinsdag de sleutels
Lekker pik, goed gedaan ![]()
![]()
![]()
Oh ja heerlijk
. Ik ben altijd zo jaloers op die mega garages maar ja aan de andere kant is dat ook een plek waar spullen zo makkelijk vermeerderd zonder dat je het door hebt. En dan moet je er weer wat mee. Morgen eens timen hoe lang ik over de was vouwen en opbergen doe haha.
Oh zoooo herkenbaar. Wilde met mijn broertje biertjes drinken: ‘ja we kunnen wel een keer naar jou toekomen.’ Nee. Ik wil gewoon alleen met jou!!! Maar idd, fijn dat ze gelukkig zijn he! Haha
Mn vriend en ik werken vandaag allebei thuis en hij zit al 2 uur in een meeting terwijl ik een stuk moet schrijven. Kan me zo slecht concentreren dat ik denk dat ik zo de wifi eruit trek ![]()
dat ‘wij zijn met meer’ geblaat van linkse mensen, al dan niet ondersteund door een filmpje van de rode lijn demo vs die op het malieveld
‘we’ zijn niet met meer??? alleen niet iedereen is een mongool die op het malieveld staat maar stemt net zo hard rechts en extreem rechts adjacent of stelt zich ‘neutraal’ op ja sorry maar als ‘we’ echt met meer waren zou rechts fascisme niet zo oprukken en de overhand nemen en zouden we wel een links kabinet hebben toch pff
niet om mensen te ontmoedigen en misschien ben ik zelf te pessimistisch maar ik vind ‘we zijn met meer’ en zo’n filmpje van mensenaantallen nogal misplaatst vertrouwen in de huidige situatie en een beetje gevaarlijk ook? want het ‘onzichtbare’ gevaar zit hem toch juist in al die mensen die niet op het malieveld staan en misschien zelfs op een rodelijn protest maar alsnog rechts of centrumrechts stemmen voor henzelf