![]()
Wat ze uit dat doucheputje trekt!
Alle ouders die klagen over de wintertijd. Ik open net mijn Instagram en letterlijk de eerste vier stories van verschillende mensen gaan over het drama dat de wintertijd is als jonge ouder.
Hierop aanhakend, mensen die de komende twee weken niet op de gebruikelijke tijd willen eten of afspreken ‘want het is eigenlijk nu zo laat’ Gewoon de tijd op de klok gebruiken en niet zo piepen
En vooral niet die eerste nacht. Half 6 ziet er misschien vroeg uit, maar je nacht is er niet korter van geworden.
Ik sta al 24 uur in de whatsapp wachtrij van de KLM. heb gisteren ook geprobeerd te bellen met de klantenservice, maar na een uur in de telefonische wachtrij heb ik dat opgegeven. Duurt echt lang
Dat uitslapen mij niet meer lukt. Niet vanwege de klok maar altijd.
Sliep pas rond 4 en werd alweer klaar wakker om 7. Kan dan ook niet meer slapen.
Ja vreselijk. Zo’n drama is het echt niet, het is maar net hoe groot je het zelf maakt
M’n duim breken 2 dagen voor m’n vakantie
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Uitglijden door regen
Hè bah wat een narigheid
Lagen er bladeren? Die zijn soms echt spekglad ![]()
Hopelijk heb je wel een beetje een fijne vakantie
Ingang bij een concertzaaltje, lag een plaat een dat was geen lekkere combi. Morgen terug voor een spalk. En dit is onhandig (haha) maar beter dan m’n voet, en gelukkig kunnen we wel gaan want day was nog spannend en we wachten door corona a 5 jaar op deze reis
Oh nee! Moet je nu ook tot je elleboog in t gips?
Gelukkig niet!! Krijg een vlinderspalk , er was kans op gips of operatie maar dan kwam de reis in gevaar
Oh das echt zoveel beter
Op maandagochtend realiseren dat je je paspoort kwijt hebt. Ik heb over twee weken Londen gepland en ik moet nog een ETA.
Vanavond hele huis over de kop halen. ![]()
Ik heb paar maanden geleden de ETA aangevraagd en die kwam binnen een paar uur binnen en rest van degene met wie ik ging hadden hetzelfde.
Maar hopelijk vind je alsnog snel je paspoort terug.
Al zou ik hem alsnog pas aanvragen nadat je of je paspoort gevonden hebt of een nieuwe hebt, want anders moet je toch een nieuwe aanvragen.
Dus mocht je hem echt kwijt zijn, ergens nog een geluk dat je hem niet hebt aangevraagd.
Bij mij echt binnen 3 minuten dus komt vast goed