Waar erger je je aan? #20

Mn kind (2) laten knippen kostte al 20 euro, wat een geld! Zelf ben ik voor een heel simpel kapsel ook al 60 euro kwijt…

3 likes

Jeetje wat veel geld zeg 60 euro voor knippen.

1 like

Mijn vriend heeft hem gevonden. :raised_hands:t3: In een etui met al mijn electronica opladers.

29 likes

Echt niet normaal! Knip het nu gewoon zelf

3 likes

Ik erger me best wel aan het gezeur over hoe duur alles is. Niet in gevallen zoals dat van Karl (de nagelstyliste verandert haar diensten en verdubbelt bijna de prijs, ok dat gaat ver) of de prijs van je boodschappen of gebruiksgoederen (want kapitalisme, ew).

Maar de kapper, een restaurant of een bakker? Die moeten toch ook gewoon rondkomen, damn.

20 likes

Ja ik snap dit wel. Vind alleen per huishouden de inflatie zo hoog op bijv boodschappen (echt de vaste lasten die je minder makkelijk skipt). Blijft maar stijgen voor mijn gevoel, niet evenredig met salaris.

4 likes

Ja en ik ook dus moeten er keuzes gemaakt worden

26 likes

oh ja ik snap het helemaal hoor en betaal het in principe met liefde (meer liefde dan mn boodschappen iig) alleen vergeleken met jaren geleden is het geld dat je overhoudt na boodschappen zorgverzekering energie etc gewoon minder waardoor de kapper dan in verhouding opeens duurder lijkt. niet de schuld van de kapper maar wel de niet noodzakelijke uitgave waar ik op dit moment op wil beknibbelen

9 likes

Ja graag, eventueel rijden vind ik het wel waard

2 likes

In België wordt het loon ook automatisch geïndexeerd maar dat is in Nederland denk ik niet zo toch?

2 likes

Nee, dat is in NL niet inderdaad. Is afhankelijkheid van je CAO (als je bedrijf daar onder valt) en anders van je werkgever zelf.

1 like

Ik vind het bij de slimste mens zo irritant dat ze iets goed raden, de camera nog even op degene die het goed geraden heeft blijft staan en de deelnemer dan probeert cool te lijken en niet teveel lachen
Maar je ziet wel een kleine triomfantelijkheid doorschemeren

29 likes

Hoe langer deelnemers in afleveringen blijven, hoe erger het wordt. Echt een ergenis van mij ook :joy:

1 like

Ik vind 80 euro voor Biab ook echt idioot duur. Ik betaal 49,95 euro.

Overbodige letters in namen. Ik las net dat de tweeling Pipp en Miia is geboren.

Moest wel gniffelen toen ik de namen van de ouders zag: Joeri en Timm.

14 likes

Die Timm zou moeten weten hoe kut het is om allllllltijd te moeten zeggen “het is Timm met 2 mm-en” en dan doe je dit je dit kind ook aan. Dan haat je je kind al voordat die überhaupt geboren is

27 likes

Ja of streepjes die te pas en te onpas worden gebruikt in namen, zoals tussen namen of als accent aigu. Maar dat ze dan in de uitspraak niet terugkomen ( het het streepje er dus alleen voor de mooi staat). Meh

1 like

Roméeéeééeé-éeée

8 likes

Of de combinatie met de kinderen van de mensen van @Sundance Rroméeé-Élline

1 like

Veelvoorkomende ergernis maar waarom moet het zo heet zijn in het openbaar vervoer :sob: ik heb m’n jas en trui maar uitgetrokken en ik zit nu in m’n mouwloze top tussen allemaal mensen met winterjassen aan? :joy:

10 likes