Waar erger je je aan? #20

Gelukkig! Ik zit mezelf echt op te vreten op het werk, ik wil het liefst nu al alle kasten thuis over hoop halen. :joy: Ik heb 6 oktober voor het laatst dat ding in mijn handen gehad (DENK IK) om een kopie te maken met de app en dat is de laatste herinnering die ik heb.

Een vriendin van mij was ook mijn nagelstylist en ze stopte met aanbieden van het materiaal waar ik mijn nagels mee wil en ging alleen nog maar biab doen. Ik vind dat te duur bij haar (80+) en ben daardoor naar een ander gegaan.

Maar dat hebben heel veel klanten gedaan en nu post ze allemaal van die snerende filmpjes dat mensen 10 euro uitgeven aan koffie maar dat 80 euro voor nagels te duur is :roll_eyes: moet echt op mn handen zitten om niet te reageren

23 likes

Kijk, ze zal vast haar kosten hebben, maar 80 euro elke 3 weken is toch ook gewoon logisch dat veel mensen dat niet willen betalen. En als zoveel mensen weggaan dan spreek je blijkbaar niet de doelgroep aan die dat wel kan/ wil betalen haha.

11 likes

Zo petty. Vind 80e elke 3 weken echt veel te duur, haar keuze dan toch om dit te doen moet ze ook incasseren.

2 likes

Hoeveel kostte het met dat ander materiaal?

1 like

Ja meestal 48 soms een uitschieter naar 55 of 60. Dus het is echt een groot verschil vind ik.

2 likes

Ja of doe eerst een beetje onderzoek onder je klanten voordat je zo’n keuze maakt. Biab is gewoon niet hetzelfde als acryl dus ook wel aannemelijk dat je mensen gaat verliezen

3 likes

En dan nog petty posts plaatsen ook nog. 80 euro is echt veel geld!

Dat haren knippen gewoon €40,- is tegenwoordig. Vaak willen ze voor drogen/föhnen nog wat geld erbij. Wtf.

3 likes

ik heb net een kapper voor 20 eu gevonden met veel goede reviews op treatwell :raised_hands: (in dh dus als je wil kan ik laten weten of het wat was!)

2 likes

Ja echt wat een geld en dan zul je een kapsel hebben waarbij je elke 5, 6 weken moet

Ik knip mijn eigen haar inmiddels

1 like

Mn kind (2) laten knippen kostte al 20 euro, wat een geld! Zelf ben ik voor een heel simpel kapsel ook al 60 euro kwijt…

3 likes

Jeetje wat veel geld zeg 60 euro voor knippen.

1 like

Mijn vriend heeft hem gevonden. :raised_hands:t3: In een etui met al mijn electronica opladers.

29 likes

Echt niet normaal! Knip het nu gewoon zelf

3 likes

Ik erger me best wel aan het gezeur over hoe duur alles is. Niet in gevallen zoals dat van Karl (de nagelstyliste verandert haar diensten en verdubbelt bijna de prijs, ok dat gaat ver) of de prijs van je boodschappen of gebruiksgoederen (want kapitalisme, ew).

Maar de kapper, een restaurant of een bakker? Die moeten toch ook gewoon rondkomen, damn.

20 likes

Ja ik snap dit wel. Vind alleen per huishouden de inflatie zo hoog op bijv boodschappen (echt de vaste lasten die je minder makkelijk skipt). Blijft maar stijgen voor mijn gevoel, niet evenredig met salaris.

4 likes

Ja en ik ook dus moeten er keuzes gemaakt worden

25 likes

oh ja ik snap het helemaal hoor en betaal het in principe met liefde (meer liefde dan mn boodschappen iig) alleen vergeleken met jaren geleden is het geld dat je overhoudt na boodschappen zorgverzekering energie etc gewoon minder waardoor de kapper dan in verhouding opeens duurder lijkt. niet de schuld van de kapper maar wel de niet noodzakelijke uitgave waar ik op dit moment op wil beknibbelen

9 likes

Ja graag, eventueel rijden vind ik het wel waard

2 likes