In België wordt het loon ook automatisch geïndexeerd maar dat is in Nederland denk ik niet zo toch?
Nee, dat is in NL niet inderdaad. Is afhankelijkheid van je CAO (als je bedrijf daar onder valt) en anders van je werkgever zelf.
Ik vind het bij de slimste mens zo irritant dat ze iets goed raden, de camera nog even op degene die het goed geraden heeft blijft staan en de deelnemer dan probeert cool te lijken en niet teveel lachen
Maar je ziet wel een kleine triomfantelijkheid doorschemeren
Hoe langer deelnemers in afleveringen blijven, hoe erger het wordt. Echt een ergenis van mij ook ![]()
Ik vind 80 euro voor Biab ook echt idioot duur. Ik betaal 49,95 euro.
Overbodige letters in namen. Ik las net dat de tweeling Pipp en Miia is geboren.
Moest wel gniffelen toen ik de namen van de ouders zag: Joeri en Timm.
Die Timm zou moeten weten hoe kut het is om allllllltijd te moeten zeggen “het is Timm met 2 mm-en” en dan doe je dit je dit kind ook aan. Dan haat je je kind al voordat die überhaupt geboren is
Ja of streepjes die te pas en te onpas worden gebruikt in namen, zoals tussen namen of als accent aigu. Maar dat ze dan in de uitspraak niet terugkomen ( het het streepje er dus alleen voor de mooi staat). Meh
Roméeéeééeé-éeée
Veelvoorkomende ergernis maar waarom moet het zo heet zijn in het openbaar vervoer
ik heb m’n jas en trui maar uitgetrokken en ik zit nu in m’n mouwloze top tussen allemaal mensen met winterjassen aan? ![]()
Ik heb ontzettende spierpijn in mn bovenbenen. Ging strompelend het bed uit. Alleen ik heb werkelijk geen idee hoe het komt.
Ja hier ook en ik moest net ook nog een sprintje trekken met m’n winterjas aan omdat ik anders m’n aansluiting miste.
Was wel blij met mijn winterjas toen ik bijna een half uur moest wachten op de volgende trein, omdat de eerste was uitgevallen vandaag.
Dat was wat ik kwijt wilde, dat ik dit traject zo vaak wisselstoringen zijn en ik vandaag een belangrijk werkinhoudelijk gesprek heb en dat bijna zou missen, omdat alles in de soep leek te lopen. Daarvoor ben ik niet midden in de nacht opgestaan.
Extreem uitgebreide medische updates van vrienden en familie. Ik hoef niet een uitgebreide samenvatting van je doktersbezoek te hebben. Ik wil gewoon weten of en wanneer je beter denkt te zijn meer niet. Je snapt zelf ook wel dat dit voor niemand interessant is.
Nu klink je wel als een monster
Hahaha jezus ben jij hun arbodienst ofzo?
Vind dit echt spotgoedkoop. ![]()
Ken geen enkele salon hier in de buurt die het onder de 60 doet, zelfs bij plekken waar ik het werk echt niet mooi van vind.
Zo damn, zou dit ook even tegen hen melden. Weten zij in ieder geval ook dat ze jou nooit meer hoeven te contacten.
O dat weten ze hoor. Moet ze alleen af en toe herinneren dat ze tot de clue moeten komen.
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die heel veel woorden voor hele saaie verhalen gebruiken
Ik ken ook een Miia, maar die is Fins, daar is dat normaal