Waar erger je je aan? #20

Ik heb ontzettende spierpijn in mn bovenbenen. Ging strompelend het bed uit. Alleen ik heb werkelijk geen idee hoe het komt.

1 like

Ja hier ook en ik moest net ook nog een sprintje trekken met m’n winterjas aan omdat ik anders m’n aansluiting miste.
Was wel blij met mijn winterjas toen ik bijna een half uur moest wachten op de volgende trein, omdat de eerste was uitgevallen vandaag.
Dat was wat ik kwijt wilde, dat ik dit traject zo vaak wisselstoringen zijn en ik vandaag een belangrijk werkinhoudelijk gesprek heb en dat bijna zou missen, omdat alles in de soep leek te lopen. Daarvoor ben ik niet midden in de nacht opgestaan.

1 like

Extreem uitgebreide medische updates van vrienden en familie. Ik hoef niet een uitgebreide samenvatting van je doktersbezoek te hebben. Ik wil gewoon weten of en wanneer je beter denkt te zijn meer niet. Je snapt zelf ook wel dat dit voor niemand interessant is.

Nu klink je wel als een monster

44 likes

Hahaha jezus ben jij hun arbodienst ofzo?

51 likes

Vind dit echt spotgoedkoop. :joy:

Ken geen enkele salon hier in de buurt die het onder de 60 doet, zelfs bij plekken waar ik het werk echt niet mooi van vind.

2 likes

Zo damn, zou dit ook even tegen hen melden. Weten zij in ieder geval ook dat ze jou nooit meer hoeven te contacten.

4 likes

O dat weten ze hoor. Moet ze alleen af en toe herinneren dat ze tot de clue moeten komen.

Ik heb sowieso een hekel aan mensen die heel veel woorden voor hele saaie verhalen gebruiken

3 likes

Ik ken ook een Miia, maar die is Fins, daar is dat normaal

4 likes

doet me een beetje denken aan hOe iiK tYpTe tOen iiK 12 waSz

10 likes

Ja ik ook haha moest hier ook aan denken

1 like

Kunnen die kut muggen gewoon even oprotten ajb

2 likes

Winkel die ā€œone size fits allā€ kleding verkopen

9 likes

Ja of ook met huisssokken, nou ik denk niet dat iemand met maat 35 dezelfde fit heeft als iemand met maat 47 ofzo

Iemand stuurde net een voicememo van 14 seconden. Ik zei ik kan het nu niet afluisteren. Vervolgens krijg ik als reactie daarop een voicememo van 19 seconden. :face_with_diagonal_mouth:

3 likes

De geur die uit sommige huizen komt. Ik haalde net een pakketje op bij buren en buurman deed de deur open. Nou er kwam toch een muffe stinkgeur op me af en dan was ik nog niet eens binnen! Echt vies :nauseated_face:

3 likes

Maybe he killed someone :eyes: sorry ik kijk teveel crime docu’s

3 likes

Nee het is zo’n muffe geur van een huis dat nooit goed wordt gelucht en ff gedweild.

3 likes

Dat zo’n campagne van de Zonnebloem over zelfstandig kunnen stemmen echt nodig is, mijn man komt in zijn rolstoel niet eens het gebouw in want er zit zo’n zware dranger op de deur
De meneer achter de tafel wilde ook niet opstaan om even het stembiljet aan te pakken en er was dan wel een hokje met een lagere plank maar die was niet diep genoeg om dat hele papier op kwijt te kunnen

ā€˜Gelukkig’ ben ik dan mobiel genoeg om te helpen maar vervelend dat het moet

2 likes

Bij mijn onderburen meurt het ook zo naar ongewassen mensen

Oh ja dat ook, ongewassen! Van die huidschilfers-geur. Brrr

5 likes