Waar erger je je aan? #20

doet me een beetje denken aan hOe iiK tYpTe tOen iiK 12 waSz

10 likes

Ja ik ook haha moest hier ook aan denken

1 like

Kunnen die kut muggen gewoon even oprotten ajb

2 likes

Winkel die “one size fits all” kleding verkopen

9 likes

Ja of ook met huisssokken, nou ik denk niet dat iemand met maat 35 dezelfde fit heeft als iemand met maat 47 ofzo

Iemand stuurde net een voicememo van 14 seconden. Ik zei ik kan het nu niet afluisteren. Vervolgens krijg ik als reactie daarop een voicememo van 19 seconden. :face_with_diagonal_mouth:

3 likes

De geur die uit sommige huizen komt. Ik haalde net een pakketje op bij buren en buurman deed de deur open. Nou er kwam toch een muffe stinkgeur op me af en dan was ik nog niet eens binnen! Echt vies :nauseated_face:

3 likes

Maybe he killed someone :eyes: sorry ik kijk teveel crime docu’s

3 likes

Nee het is zo’n muffe geur van een huis dat nooit goed wordt gelucht en ff gedweild.

3 likes

Dat zo’n campagne van de Zonnebloem over zelfstandig kunnen stemmen echt nodig is, mijn man komt in zijn rolstoel niet eens het gebouw in want er zit zo’n zware dranger op de deur
De meneer achter de tafel wilde ook niet opstaan om even het stembiljet aan te pakken en er was dan wel een hokje met een lagere plank maar die was niet diep genoeg om dat hele papier op kwijt te kunnen

‘Gelukkig’ ben ik dan mobiel genoeg om te helpen maar vervelend dat het moet

2 likes

Bij mijn onderburen meurt het ook zo naar ongewassen mensen

Oh ja dat ook, ongewassen! Van die huidschilfers-geur. Brrr

5 likes

Dat er een storing op m’n wifi lijkt te zijn terwijl ik nu (en vanavond) aan de buis gekluisterd wil zitten :face_with_symbols_over_mouth:

Aan dat m’n telefoon van de ene op de andere dag besloten heeft er mee te kappen (sinds vanmorgen gaat hij gewoon niet meer aan, wat ik ook probeer) EN aan het feit dat dat ding zo’n groot onderdeel van m’n leven is dat ik me nu helemaal onthand voel en er chagrijnig om ben.

2 likes

Ik heb al de hele dag last van draaiduizeligheid en ik zit nu de uitslag van de verkiezingen te kijken maar ik kan die draaiende potloden niet meer aan op de achtergrond :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

9 likes

Ik vind bppd echt het engste wat er is. Hopelijk is t morgen beter :crossed_fingers:t3:

Vanochtend had ik een afspraak bij de garage om iets kleins te laten repareren, en toen bleek dat ze het niet op voorraad hadden, nu moet ik over twee weken weer :cry: en wat context waarom ik het zo stom vind: ik kan mijn auto niet op werk parkeren, dus moet dan lopend en met ov heen en weer naar de garage (kon hem gelukkig wel de hele dag daar laten staan) en het vervelendst, ik ben best bang voor autorijden en vind vooral door de spits rijden en parkeren op een onbekende plek eng. Dus dit is echt even een confrontatie met een aantal angsten.

4 likes

Sowieso al hekel aan de lucht die collega’s meenemen na het roken. Maar gister heeft een collega blijkbaar zn asbak omgedraaid in een open (!) prullenbak en nu meurt de hele ruimte hier naar sigaretten :face_vomiting:

4 likes

Ik was vandaag in mijn nieuwe woning om er samen met de elektricien door te lopen en er waren toevallig loodgieters aan het werk in het gebouw die even op mijn balkon moesten zijn ivm regenafvoer. Zegt één van hen “mevrouw u heeft een lek onder deze vloer” :smiling_face_with_tear:

Bij de bezichtiging zag ik al dat er in het blokjesparket in een zone van een halve vierkante meter een paar blokjes los lagen, maar de makelaar zij dat 't gewoon slijtage was en ik had natuurlijk niet de link gelegd met een mogelijk lek.

Dus morgen de verzekering bellen, afspraak maken met een loodgieter voor lekdetectie om te bekijken of het om een verborgen gebrek gaat. Zoooo geen zin in dat geregel en gezeur :smiling_face_with_tear:

Wel echt een geluk bij een ongeluk dat die loodgieters toevallig op mijn balkon moesten zijn zeg, anders had het nog veel erger kunnen worden.

15 likes

Ik heb dus blijkbaar 6 flessen shampoo in de voorraad en geen fles conditioner
perfect.

5 likes

Het trackpad van mijn nieuwe laptop gaat af en toe haperen en het is echt irri.

1 like