Snel melden nu je nog garantie hebt!
Hier heb ik nog niet bij stil gestaan
morgen toch maar eens bekijken ja.
Ik heb iets gewonnen bij de postcodeloterij en het isâŠ
EEN FOCKING GOURMETSTEL
IK HAAT GOURMETTEN
Geef dan gewoon geld
Hahaha, ik win dus ook nooit geld maar ben wel blij met mijn postcodeloterij handbagagekoffertje. Voel altijd een soort band met al die andere losers zonder ruggengraat met hetzelfde koffertje.
Ja snap ik! Had ook liever die koffer gehad. Ik heb een paar jaar geleden die fiets gewonnen en ondanks dat ik maar 1 keer per jaar fiets wel blij mee haha. Goed fietsie
Mijn vriend is vannacht naar een of ander lelijk hardcore feest geweest en had er even niet over nagedacht dat hij dan dus om 8:00 thuis zou komen. Nu ligt hij natuurlijk in bed.
Ben met mân kinderen in het spoorwegmuseum maar door die watervergifteging serveren ze geen koffie. RIP me ![]()
Gooische vrouwen die nu opeens pas om 21:30 op Videoland staat
Hallo, het is zondag, dan lig ik al lang op bed
Oh neeeee ik zat al helemaal klaar met mijn dekentje en snacks nu. Half tien ga ik ook niet redden haha.
Hoeveel ai boeken je kunt kopen in legitieme webshops (bol, bruna, Amazon). Ik vind het leuk om af en toe te kijken wat voor borduurboeken uitkomen en dan zie je voornamelijk deze shit
Het lijkt wel gemaakt van klei. En ik heb medelijden met beginners die dit niet herkennen en dit soort boeken kopen.
En nog zoân eentje. Wat een waardeloze borduurring
Fuck ik heb morgen ook hele werkdag in Utrecht, thermoskannetje maar mee
Vriendin van mij mag niet eens naar kantoor komen, dus misschien even checken of de boel ĂŒberhaupt open isâŠ
Ik baal er wel van, ik ga deze week voor het eerst weer werken na 5 maanden zwangerschapsverlof en nu is het nog maar de vraag of ik op kantoor kan werken. Mijn thuiswerkplek heb ik opgeofferd voor de babykamer. En ik had me gewoon verheugd op ongestoord koffie kunnen drinken op kantoor ![]()
Ja balen want verheug me altijd op de heerlijke cappuccinoâs op mijn werk ![]()
Op Vinted zie ik ook steeds AI aanfotoâs. Gelukkig verwijdert Vinted ze wel als je het rapporteert
Gvd volgens mij breek ik net mn teen ![]()
Bij de pizzeria waren de jalapeños op volgens mij dus hebben ze maar Spaanse pepers op mijn pizza gegooid ![]()
Zelfs nadat ik de helft van de pepers uit mijn pizza heb gevist staat mijn mond in brand ![]()
Oei! Wat heb je gedaan?
Ik erger me aan mijn moeder. Zij viert haar verjaardag op een doordeweekse dag en is dan gefrustreerd dat ik niet langs kan komen. Ik moet gewoon werken en daarna hebben de kinderen allerlei verplichtingen waardoor het simpelweg niet lukt. Ipv dat ze zegt joh lieverd, geen probleem gaat ze lopen janken dat ze het zo.jammer vindt. O, en ze komt precies nooit onze kant op.
Ik schop bij het verschonen van mn bed per ongeluk tegen mn kast en hoorde echt krak. Het is niet blauw geworden dus hopelijk alleen gekneusd ![]()
Edit: ik heb overigens zon zelfde moeder als jij en heb een tijd geleden besloten me niet meer kut te voelen door het expres opwekken van schuldgevoelens door haar. Heel bevrijdend!
Wij krijgen een nieuwe voordeur vandaag, tijd geleden is iemand wezen meten, net met veel geweld die oude eruit, past de nieuwe deur niet
Dat onderzoekers zulke karige vergoedingen geven. Krijg een vraag of ik mee wil doen aan een medisch onderzoek, moet je bijna een jaar lang een app gebruiken, ze vragen je medisch dossier op en drie vragenlijsten van 20 minuten + twee coachingsgesprekken voor een vvv bon van 50 euro. Ben gekke henkie niet.