Waar erger je je aan? #20

Wat een trut

2 likes

Wat een kutreactie! Door haar fout zit je nu dus met een bank die niet past. Zou echt een slechte review geven. Op Mp zie je elkaars review toch niet van tevoren

8 likes

Ff contact met mp opnemen. Foutje kan gebeuren maar dit klinkt bijna opzettelijk zo’n kille reactie

11 likes

Wow wat stom zeg! Ik zou me echt vet lullig voelen en meteen de bank terug nemen nadat ik zo’n fout gemaakt zou hebben. In ieder geval een negatieve review achterlaten!

5 likes

Ik ben zo tering Hollands, als mijn vrienden bij me langskomen en ze willen op de bezoekersvergunning parkeren dan stuur ik meteen een tikkie als ik 'm aanzet. :grimacing: sorry maar anders mag je een tientje per uur betalen, ook goed.

En met mijn vaste vriendengroep met wie ik heel vaak samen eet, hebben we een wiebetaaltwat en daar zet degene bij wie we eten de boodschappenkosten in. Als dat teveel uit het lood gaat (dus als één iemand heel erg voorstaat) dan rekenen we dat zonder morren af en beginnen we weer bij 0.

Dit is voor sommige mensen waarschijnlijk echt een nachtmerrie, maar ik vind het zelf juist ontzettend veel geldstress en onderhuidse irritatie schelen.

8 likes

Ik vind het ook wel normaal om de boodschappen in elk geval te verrekenen als je wekelijks bij iemand eet? Of anders een flesje wijn oid mee te nemen of het toetje.

Als een vriendin wekelijks gratis bij mij eet zonder iets aan te bieden (en ze heeft verder geen geldproblemen) zou ik dat niet fijn vinden. Maar het beste kan je dit voor zijn natuurlijk door gewoon een tikkie te sturen of aan te geven wat je wil.

Alleen snap ik @sundance ook wel dat je na meerdere kleine gebeurtenissen je gaat ergeren aan iemand.

5 likes

Maar die vriendin in dit geval neemt wel iedere keer de tijd om te rijden. Tijd is toch ook geld als je het helemaal kapot wil analyseren. Als iemand de moeite neemt om naar mij te komen krijgt diegene lekker eten en als het nodig was ook de bezoekersuren.

Maar een maaltijd kost wat 3 euro ofzo? Dus dan geef je misschien 15 euro uit aan een vriendin elke maand, zou je daar echt een tikkie voor sturen :sob:

29 likes

Maar echt, may this friendship never find me

46 likes

Nou ja ik woon in de stad waar zij werkt dus dat valt wel mee.

1 like

Ja echt

En waarom wordt deze energie altijd bewaard voor vrienden (airquotes) en niet voor iedereens lamzakken van kerels bijv

61 likes

Kon ik dit maar 1000000 keer liken

6 likes

Ik ben die vriendin die elke twee weken bij een vriendin mee eet, en ik probeer af en toe wat mee te nemen maar ze weigert me mee te laten betalen :tipping_hand_woman:t3:

10 likes

Wow fucking gierig! Mag hopen dat je je eigen parkeerkosten betaalt!

Als ik dit lees denk ik: sommige mensen hebben veel te veel tijd en veel te weinig echte vrienden. :joy:

10 likes

Dit kan een hele leuke battle worden waarbij jij steeds lekkerdere toetjes meeneemt en zij steeds uitgebreider gaat koken

13 likes

Ik wil een pony (haar, niet een beest) en dat gaat dus voorlopig niet, want mijn haar is nog kort. Misschien ben ik dan ook weer genezen, want hoe ga ik zo’n ding stylen?

2 likes

Ja niet, dat is 2 dagen leuk en daarna heb je spijt

25 likes

Misschien verschilt dat per stad hoor, maar toen ik nog in een bepaalde (grote) stad woonde was parkeren na 19.00 met de bezoekersapp echt 0,50 of maximaal een euro per uur en vanaf 22.00 of 23.00 gratis. Stuurde je voor zulke bedragen dan ook een tikkie?

1 like

Ik heb in de afgelopen 5 uur gewoon 4 muggen doodgeslagen in mijn slaapkamer :sob::sob:

1 like

Ik heb 8!! jaar met mijn plastic douchemuts gedaan van de Hema. Onlangs dezelfde nieuw gekocht en die is gewoon waterdoorlatend mijn hele haar was nat?? Echt wat is dit voor inflatie

5 likes