Waar erger je je aan? #20

Je beste vrienden en meeste " close family" zegmaar.

Doen zij bij jou de schoenen uit bij binnenkomst?

• Nee
  • Ja
  • Nee maar wil ik wel eigenlijk

0 stemmers

Beneden vind ik dan nog wel soms oke, maar BOVEN MET SCHOENEN :exploding_head:

Dan ga ik daarna echt dweilen.

3 likes

Same same en als er wel iets is wat past sta je met 75 man op een bezichtiging

Mijn familie en beste vriendin wel, maar mijn tattavriendinnen niet :joy:

1 like

Ja elke keer als iemand er naar vraagt sta ik met tranen in mijn ogen te verkondigen dat ik al lang blij ben dat ik een huis heb. Wat ook wel zo is maar ik zou wel een nieuwe stap in mijn leven willen maken.
Helaas ben ik een hele arme meid en kom ik bij heel veel huizen niet eens aan 2x de huur

2 likes

Dat geraspte kaas zo onnodig kapot duur is :grinning:

8 likes

Gewoon een blok kaas kopen als dat weer eens 1+1 is, rapsen en in de vriezer bewaren :raised_hands:t3:

12 likes

Vandaag op mijn werkdag mijn fietssleutels kwijtgeraakt. Kwam ik achter na een uitgelopen vergadering terwijl ik haast had. Na te lang zoeken en niet vinden dacht ik ok, ik neem de tram. Rijden alle trams hier niet ivm werkzaamheden :sob:. En nu moet ik in alle lades zoeken naar reservesleutels en die heb ik natuurlijk niet goed gemarkeerd oid, dus dat wordt met 9 sleutels van alle fietsen die ik ooit gehad heb die ik in elke la vind naar mijn werk morgen om als een fuck ass Assepoester te kijken welke past

Ik ben ECHT zielig nu

12 likes

LinkedInberichten, dat kanaal is echt het nieuwe facebook geworden.

Zag net een post van een moeder, waarvan haar kind blijkbaar een ongelukje had gehad in de hema. En blijkbaar had de medewerker niet empathisch genoeg gereageerd.

Ja dat zou ik ook hebben als ik andermans schijt op mag ruimen. Maar dan die reacties er ook nog onder. ā€œMijn moederhart huilt.ā€

Niet iedereen vindt jouw kinderen leuk Karen, of zit hierop te wachten. Al helemaal niet op LinkedIn.

12 likes

Heb vandaag 7 zakken ingeslagen in Duitsland :rofl: Daar zijn zakken nog onder de 2 euro.

2 likes

Ik ben gewoon het pasje van mijn werk kwijtgeraakt in huis. Donderdag van mijn broek afgehaald, op een onlogische plek neergelegd (dat bedacht ik me toen al) en ik kan hem nu nergens meer vinden. Ik verdenk m’n vriendin dat zij hem heeft opgeruimd haha maar die weet het ook niet (die weet sowieso vaak niet waar ze iets neer legt maar dat terzijde)

Ik erger me kapot aan m’n collega die al jaren lang lett Ć©lke story van me liked. Binnen 10 minuten.

Ja sorry hoor, maar dan verliest het zijn waarde voor mij. Ben geen afvinklijst.

1 like

Dit is pas een ergernis

9 likes

Ik dacht ongelukje als vinger tussen een rek ofzo, maar poep en pies word ik ook niet gelukkig van :joy:

3 likes

Bijdehante forumleden ook.

Ik vind het ook symbolisch voor hoe kut ik sommige ouders vind.

Ik sprak een keer een kind aan, over dat ze iets niet aan mocht raken (was een open dag). Gelijk die moeder erbij en boos dat ik haar kind had toegesproken. Echt ga weg joh en voed je kind op.

5 likes

Ik ga mentaal niet helemaal lekker momenteel en ben tegelijkertijd veel in huis aan het wegdoen, waaronder kleding.

Ik had een dure trui in twee maten gekocht en moest er eentje retourneren, nu ben ik bang dat ik gisteravond DIE GLOEDNIEUWE DURE TRUI die terug moest in de humanabak heb gegooid. Echt om te janken dit. Kan hem echt nergens vinden, dus ben er bang voor.

1 like

Maar wat zegt zo’n moeder dan überhaupt? Had je dan eerst tegen de moeder moeten zeggen dat dat niet aangeraakt mag worden zodat zij haar kind zelf kon toespreken ofzo? Vraag me echt af wat je dan verkeerd deed volgens haar?

Ja dat is fuckingggggg kut en zuur
maar juist nu je je al helemaal ellendig en kut voelt je zelf niet nog meer pijnigen hoor, zonde van het geld maar je moet het maar ff voor je gemoedsstand proberen te vergeten nu hoor 🫠

4 likes

Ja dat vraag ik me ook af. Maar sommige ouders kunnen het niet hebben dat je hun kinderen op iets aanspreekt, omdat het niet hun huis is of hun spullen zijn.

Gewoon asogedrag in mijn ogen

1 like