Haha ja zo herkenbaar! Echt alsof ze testen hoever ze kunnen komen
Ik zeg nu ook dat zij dan ff een rondje mogen stofzuigen en dweilen voor mij inclusief alle trappen en dan gaan de schoenen ineens heel snel uit. Mijn moeder heeft hier inmiddels haar eigen sloffen neergezet dus er zit vooruitgang in
Mijn moeder heeft haar eigen koffiezetapparaat hier neergezet
een roze senseo ![]()

ja Irritant he! ik heb in een land gewoond waar je altijd bij iedereen thuis je schoenen uit doet, maar zelfs daar vond mijn familie dat lastig. ze deden het wel want daar heb je vaak natte schoenen door de sneeuw. nu in NL doen m’n ouders en zus/zwager het ook wel, maar verder banjert iedereen zo naar binnen. m’n ouders hebben inmiddels sloffen bij mij thuis zodat ze die aan kunnen doen, m’n zus pakt vaak van die gastenslofjes uit een zak die ik speciaal gekocht heb. maar vorige week waren mijn opa en oma hier, allebei 80+ en dan voel ik me toch bezwaard om te vragen of ze hun schoenen willen uit doen dus dan zeg ik nee joh, laat maar aan ![]()
Eeuwige gezeik met inkomenseisen bij woningen. Ik zit echt muurvast en ik wil weg uit dit kut huis, ik zit in koud klein schimmelhuis van 25m2 met elke dag een vechtpartij voor mijn deur maar ik kan nergens naartoe in mijn stad omdat je overal 4x de huurprijs moet verdienen. Zitten mensen die 4000 euro per maand verdienen in de goedkoopste woningen van de stad (want ja 1000 is goedkoop) Dat is toch niet oke?
Dat sportscholen geen prijzen online zetten. Ik heb helemaal geen zin om langs te komen en een proefles te doen om dan ineens te horen dat een abonnement tering duur is. Ik wil gewoon vooraf zien of het in m’n budget past.
Denk dat als ze niet online staan, ze over het algemeen vrij aan de prijs zijn ![]()
als de apk tegenvalt
dat loopt zo snel op dan ughhh
![]()
Haha ja ben er ook bang voor. Maar in mijn nieuwe woonplaats zitten dus geen ketens (Basic fit enzo) en die hebben het altijd wel online staan en hier dus geen een die het online heeft staan, je moet overal langskomen. Heel irritant.
Kun je niet bellen en het op de man af vragen? En als je dan zo’n ‘hangt er van af’ lulverhaal krijgt gewoon zeggen ik wil dit dit en dit, wat kost dat ![]()
Het is toch ook gewoon smerig. West europeanen vinden het heel normaal om in elk huis maar met schoenen binnen te lopen waar ze de hele dag buiten mee hebben gelopen. Ik zeg niet tegen mensen dat ze het uit moeten doen. De meesten weten het al wel.
Wat irritant inderdaad, zou proberen te bellen en gewoon vragen wat de tarieven zijn.
Je beste vrienden en meeste " close family" zegmaar.
Doen zij bij jou de schoenen uit bij binnenkomst?
- Nee
- Ja
- Nee maar wil ik wel eigenlijk
0 stemmers
Beneden vind ik dan nog wel soms oke, maar BOVEN MET SCHOENEN ![]()
Dan ga ik daarna echt dweilen.
Same same en als er wel iets is wat past sta je met 75 man op een bezichtiging
Mijn familie en beste vriendin wel, maar mijn tattavriendinnen niet ![]()
Ja elke keer als iemand er naar vraagt sta ik met tranen in mijn ogen te verkondigen dat ik al lang blij ben dat ik een huis heb. Wat ook wel zo is maar ik zou wel een nieuwe stap in mijn leven willen maken.
Helaas ben ik een hele arme meid en kom ik bij heel veel huizen niet eens aan 2x de huur
Dat geraspte kaas zo onnodig kapot duur is ![]()
Gewoon een blok kaas kopen als dat weer eens 1+1 is, rapsen en in de vriezer bewaren ![]()
Vandaag op mijn werkdag mijn fietssleutels kwijtgeraakt. Kwam ik achter na een uitgelopen vergadering terwijl ik haast had. Na te lang zoeken en niet vinden dacht ik ok, ik neem de tram. Rijden alle trams hier niet ivm werkzaamheden
. En nu moet ik in alle lades zoeken naar reservesleutels en die heb ik natuurlijk niet goed gemarkeerd oid, dus dat wordt met 9 sleutels van alle fietsen die ik ooit gehad heb die ik in elke la vind naar mijn werk morgen om als een fuck ass Assepoester te kijken welke past
Ik ben ECHT zielig nu
LinkedInberichten, dat kanaal is echt het nieuwe facebook geworden.
Zag net een post van een moeder, waarvan haar kind blijkbaar een ongelukje had gehad in de hema. En blijkbaar had de medewerker niet empathisch genoeg gereageerd.
Ja dat zou ik ook hebben als ik andermans schijt op mag ruimen. Maar dan die reacties er ook nog onder. “Mijn moederhart huilt.”
Niet iedereen vindt jouw kinderen leuk Karen, of zit hierop te wachten. Al helemaal niet op LinkedIn.