Waar erger je je aan? #20

Nee dat niet. Weet ook niet zo goed wat ik dan moet zeggen want je hebt bij mp natuurlijk garantie tot aan de deur.

Nou ik zou het op zijn minst even laten weten, al was het maar dat ze in de toekomst beter oplet

12 likes

Ja garantie tot de deur maar als je foute info geeft vind ik dat niet gelden hoor.
Ik zou alles weer inladen en terugbrengen.

25 likes

Berichtje gestuurd. Maar krijg gelijk reactie dat dat niet haar probleem is. :joy:

5 likes

Ja ik denk dan meteen die deed het erom want de bank was niet voor niks uit elkaar maar dan vind ik mezelf een slecht mens

Ik hoop dat je de bank snel weer verkocht krijgt!

11 likes

Huh wat een rare reactie. Als iemand iets op marktplaats zet met afmetingen erbij moet je daar toch op kunnen vertrouwen? En dan zeker als het om iets gaat wat in meerdere formaten bestaat. Kleine meetfoutjes kunnen (denk aan een kastje wat 1 cm breder is dan vermeld) kunnen gebeuren maar het lijkt me toch wel van belang dat je als er twee maten banken zijn dat je gewoon de juiste info geeft, zeker als je de bank al uit elkaar haalt voordat ie opgehaald wordt.

8 likes

Wat een trut

2 likes

Wat een kutreactie! Door haar fout zit je nu dus met een bank die niet past. Zou echt een slechte review geven. Op Mp zie je elkaars review toch niet van tevoren

7 likes

Ff contact met mp opnemen. Foutje kan gebeuren maar dit klinkt bijna opzettelijk zo’n kille reactie

11 likes

Wow wat stom zeg! Ik zou me echt vet lullig voelen en meteen de bank terug nemen nadat ik zo’n fout gemaakt zou hebben. In ieder geval een negatieve review achterlaten!

4 likes

Ik ben zo tering Hollands, als mijn vrienden bij me langskomen en ze willen op de bezoekersvergunning parkeren dan stuur ik meteen een tikkie als ik 'm aanzet. :grimacing: sorry maar anders mag je een tientje per uur betalen, ook goed.

En met mijn vaste vriendengroep met wie ik heel vaak samen eet, hebben we een wiebetaaltwat en daar zet degene bij wie we eten de boodschappenkosten in. Als dat teveel uit het lood gaat (dus als één iemand heel erg voorstaat) dan rekenen we dat zonder morren af en beginnen we weer bij 0.

Dit is voor sommige mensen waarschijnlijk echt een nachtmerrie, maar ik vind het zelf juist ontzettend veel geldstress en onderhuidse irritatie schelen.

8 likes

Ik vind het ook wel normaal om de boodschappen in elk geval te verrekenen als je wekelijks bij iemand eet? Of anders een flesje wijn oid mee te nemen of het toetje.

Als een vriendin wekelijks gratis bij mij eet zonder iets aan te bieden (en ze heeft verder geen geldproblemen) zou ik dat niet fijn vinden. Maar het beste kan je dit voor zijn natuurlijk door gewoon een tikkie te sturen of aan te geven wat je wil.

Alleen snap ik @sundance ook wel dat je na meerdere kleine gebeurtenissen je gaat ergeren aan iemand.

5 likes

Maar die vriendin in dit geval neemt wel iedere keer de tijd om te rijden. Tijd is toch ook geld als je het helemaal kapot wil analyseren. Als iemand de moeite neemt om naar mij te komen krijgt diegene lekker eten en als het nodig was ook de bezoekersuren.

Maar een maaltijd kost wat 3 euro ofzo? Dus dan geef je misschien 15 euro uit aan een vriendin elke maand, zou je daar echt een tikkie voor sturen :sob:

27 likes

Maar echt, may this friendship never find me

42 likes

Nou ja ik woon in de stad waar zij werkt dus dat valt wel mee.

1 like

Ja echt

En waarom wordt deze energie altijd bewaard voor vrienden (airquotes) en niet voor iedereens lamzakken van kerels bijv

60 likes

Kon ik dit maar 1000000 keer liken

4 likes

Ik ben die vriendin die elke twee weken bij een vriendin mee eet, en ik probeer af en toe wat mee te nemen maar ze weigert me mee te laten betalen :tipping_hand_woman:t3:

10 likes

Wow fucking gierig! Mag hopen dat je je eigen parkeerkosten betaalt!

Als ik dit lees denk ik: sommige mensen hebben veel te veel tijd en veel te weinig echte vrienden. :joy:

8 likes