Allemaal even petitie tekenen please ![]()
Het is ook geen deo en ja het prikt, maar het helpt dus wel om af en toe te gebruiken bij hardnekkige geur.
Dat iedereen nu van sad beige interieur en sad beige kinderen naar kleur overgaat. Love kleur in het leven maar vond het zo vermakelijk al die beige plaatjes en saaie kinderen
Ze zijn er nog hoor! Ik was in de dierentuin en daar liepen nog volop compleet beige families. Maar ben het met je eens dat er een verschuiving is ![]()
Haha ze bestaan dus nog!
Hahahaha geweldig!
Ik klikte en dacht een foto te gaan zien van deze familie. Kan niet meer helder denken zo rond mijn bedtijd, want natuurlijk heb je geen foto.
Chattie to the rescue:
…Chattie?
Die harde geluiden in de sportschool altijd van die mannen jezus
Gedraag je ff
Als je het trekt is het verstandig om elke keer dat je overlast hebt een opname te maken en een melding. Voelt heel zinloos maar dan kan de gemeente een dossier op bouwen en een samenscholingsverbod opleggen. Dan kan de politie makkelijker ingrijpen.
Zijn we idd mee bezig. Heb ook al gesproken met de wijkagent, handhaving, iemand van de gemeente die mij om de maand belt voor een update. Hele reutemeteut.
Gelukkig heeft de gemeente nu naar de politie gecommuniceerd dat dit een probleem gebied is, dus toen ik de afgelopen keer weer belde, voelde ik me voor het eerst in het afgelopen jaar serieus genomen.
Waar is de hond? Haha. Voelt zo vreemd als mensen meteen iets laten maken door chatgpt. Doen mijn collega’s ook. Krijg je van die afbeeldingen die lijken op een sprookje maar niet echt een bestaand sprookje en als je echt goed kijkt zie je rare foutjes. Niet kloppende neuzen enz.
Je ziet het hier ook aan de kinderwagen goed. De duwstang is veel te kort en de voorwielen staan verkeerd om
Dat was dan 50 liter water maar gelukkig wel een beige gezin kunnen zien!
Bedankt voor dit beeld, dat was zeker de liter water waard!!!
Edit: haha shit @Kauai was me voor ![]()
Heb je tips voor minder watergebruik of zal ik toch chat gebruiken?
Ik word zo moe van de sobriety community en hoe erg ze de nieuwe Jehova’s getuigen beginnen te lijken.
‘Als je niet kan feesten zonder alcohol dan ga je niet naar de juiste feesten’ hjb Freek. Je verhaal is dood saai.
Hetzelfde geld voor alle geen schermtijd strijders trouwens. Gaaaaaaap
Maar dit zal vast wel aan m’n algoritme liggen.
Zo zag het er ongeveer uit. Maar dan donker haar en zonder kinderwagen. De kinderen iets ouder en op hun telefoon. Puur ter info.
De zon gaat weg en ik heb net een lading was opgehangen halloooo kom terug?!?!